PDA

View Full Version : God lørdag


Chriscross
06-02-2016, 06:55
God formiddag fra Dubai. To jenter leker på egenhånd i bassenget. Var usikker på regler for bruk av badeleker, men regner med ok når det var badevakten som delte dem ut. Dagens største problem er at bassenget med utsikt mot innflygingen er "audults only". Vi overlever nok med andre ord.

EB
06-02-2016, 09:16
God formiddag fra Ris. Stille og rolig foran peisen med nyheter på papir og nett. Skal innom Mapplethorpe+Munch på Tøyen i dag...tenker at det er lurt å la bilen stå. #boblerogkunst

Ha en bra lørdag!

Hickok
06-02-2016, 09:23
God morgen fra Bergen. Her går snart turen til BGO hvor BA og IB skal ta meg til LPA. Med andre ord en uke i solen. Det blir bra. Oppladningen pågår for fullt til morgendages store kamp, så jeg får håpe jeg finner en bar som viser kampen.

ForeverSAS
06-02-2016, 09:47
God morgen fra Snillfjord. :)

Skyet opphold for øyeblikket og ca 3+ røde. Regnet som er meldt utpå dagen kan godt vente til man har fått vært i Orkdal å handlet litt, som er dagens eneste utenfor-hjemmet-plan i dag. Ellers skal man nok få sett litt PL og annen TV-sport, og det er ikke utenkelig at FR24 blir en sentral aktør denne dagen.

Men før alt annet, nystekte rundstykker og nyheter på TV. Ha en fortreffelig lørdag! :D

Discus
06-02-2016, 10:03
Blir litt værsyk når jeg ser ut i dag. Så mye fin snø som kom i går kveld og nå er det varmegrader og regn i lufta. Godt man ikke skal gå 5 mil på ski i dag.

Hmm...også litt usikker på om det er god lørdag eller ikke når man på første Amex-fakturaen er hallvveis til en CT i år. Når jeg tenker meg om så er det mye her som skal refunderes heldigvis.

Ha en god lørdag alle sammen!

AirbusTrond
06-02-2016, 10:10
God dag fra Oslo-grått ! Her er det bare å fortsette å sitte i sofaen. Entrecote og vin fra Cahors er allerede i hus, men får vel ta en liten tur ned til Rema for litt påflyll av anna. Ellers ingen planer for helga. Dette til orientering. God helg!

robertaas
06-02-2016, 11:55
God lørdags morgen. Solen er i ferd med å stå opp over Charlotte Amalie og om litt dukker det opp en "safari taxi" for å ta meg til St John. Det ser pent ut, men værmeldingen sier det er utrygt for byger utover så jeg får ta med meg både snorkleutstyr og paraply.

Ha en god en alle som skal ta seg vann over hodet idag.

Fnate
06-02-2016, 12:26
God morgen fra Abama, Tenerife... Har nettopp spist dugelig med frokost, og nå er det straks tid for å ut og rusle litt. Målet er stranda.

Ikke mer enn det.

I kveld blir det Argentinsk grillmat. Ferdig snakka.

Ha en fin en

Someone
06-02-2016, 13:58
Blir litt værsyk når jeg ser ut i dag. Så mye fin snø som kom i går kveld og nå er det varmegrader og regn i lufta. Godt man ikke skal gå 5 mil på ski i dag.



Føret var faktisk ikke så ille, men man må frem med klisteret. Eventuelt skøyte eller være jævlig god til og stake. Uansett, begynte dagen med en tur ut fra Skansebakken, det største problemet var at jeg merket at det ble senere og fuktigere i går kveld enn planlagt :p

På plass i sofaen, men får vel etterhvert komme med til butikken, og til de gamle for og plukke opp arvingen som har vært innlosjert der. Kona får en gjeng venninner på besøk i kveld, så jeg søker tilflukt hos en kamerat. Ha en fin dag

Ruby
06-02-2016, 14:34
God midtpådagen fra Stavanger. Kan melde om nesten vårlig vær på disse kanter. Har hatt en rolig formiddag og har nå nettopp vert en tur utomhus. Nå skal en undersøke litt om mulighetene som finnes for å få booke noe AA før 22/3 for siden å endre reisetidspunktet uten at det blir regnet ny pris. Har hørt at det skal kunne gå.
Noen her som vet ?

Ha en glitters lørdag da :)

FQTV
06-02-2016, 15:09
Da ble en 7 ukers jobb tur avsluttet i går i Las Palmas med brask og bram. Husker overraskende lite.

Nå er leiebilen hentet, kjørt til Playa Del Ingles og parkert.
Vet ikke hva jeg skal med den bilen men to dager leie kostet mindre enn taxi til/fra flyplassen så da slo jeg til. Fikk en bedre bil enn bestilt. Mulig det kalles oppgradering.

Solen er her også :)

God helg.

LN-MOW
06-02-2016, 16:10
G'morgen fra Nordre Georgia. Ligger an til sløvedag. Kanskje en tur til skytebanen med guttungen. Ellers er det en del grener og kvas som må ryddes og brennes .. men tror ikke jeg gidder det i dag. Gresset trenger også snart en stuss. I morgo, i morgo ...

Men gøy med Leicester! Six points clear ....

Upsaker
06-02-2016, 16:23
1 time og 53 minutter fra skifest i Frognerseteren til gate 16 med bare kollektivt. Beklager til alle på DY760 at det lukter både øl og bål, men vi skal jo bare fly 40 minutter.

Discus
06-02-2016, 18:13
Beklager til alle på DY760 at det lukter både øl og bål, men vi skal jo bare fly 40 minutter.

Får håpe det ikke blir mayday pga. røyklukt i kabinen :lol:

eriwe737
06-02-2016, 19:38
God kveld, kroppen begynner å kjenne gleden over å skal ut å fly igjen nå :-) Gleder meg til torsdag, flere enn meg som er ombord på DY757 og DY776 da?