PDA

View Full Version : God mandag


Hypern
01-02-2016, 05:24
Da var det mandag og man er oppe på en ukristelig tid for å fly. 0835 til ARN venter før man flyr til Dublin. Sov ikke så veldig godt så overtrøtt er man. Hele målet med turen er å få SAS segmenter. Men slapper av litt til. Ser ingen grunn til å haste avgårde riktig enda. Reiser jo bare med håndbagasje seff.

EB
01-02-2016, 05:32
Klar for ny måned, ny uke og ny dag. Starter dagen på bryggekontoret før det også blir noen eksterne møter i sentrum. Ha en bra mandag du også!

Someone
01-02-2016, 07:14
Mornings fra Sandaker. Hadde det ikke vært for en gjenstridig forkjølelse så hadde den jo kanskje vært god også. Litt bygging med duplo på morgenkvisten før arvingen skal leveres i barnehagen og Prærien kaller. Ha en fin dag

ATC-flyradar
01-02-2016, 07:52
God morgen fra Oslo nord - stedet hvor GUD la igjen den kalde luften - nok en morgen med sur trekk og minus 4 grader. Hadde det ikke vært for den sure vinden - så hadde dagen vært reddet.

Planlegger noen flere turer denne våren - ser at JetTime og Cimber flyr en del av rutenettet til SAS med SKxx rutenr: så jeg regner med at det blir Eurobonus poeng/tur ved at SAS bruker disse selskapene å fly for dem, eller hva ???

Jan

Sykkelthor
01-02-2016, 07:59
I dag er det faktisk en god morgen! SK236 ble kansellert og siden jeg fikk beskjed i går kveld kunne jeg sove et time lenger i morges. I tillegg så jeg en kar som sneik i køen for sikkerhetskontrollen for noen uker siden. Han fikk enten ikke plass på flyet eller ble flyttet fra Pluss til bak ved dassen. Karma is indeed a bitch..

Go' mandag!

Ruby
01-02-2016, 08:04
Morn fra Sola hvor en er i gang med første kaffe kopp. Nå er det full skjerpings, for nå starter slankeprosjekt nr 1 - 2016
Ellers blir det standard kontordag i dag.

Ha en fin en :-)

OJB
01-02-2016, 09:30
God morgen fra Forus,
Fortsatt noe vinterlig her over i sørvest. Sludd , snø og regn om hverandre i morgentimene.
Dagen har en god start , det blir nok å gjøre ut over dagen.
I kveld er det samling med gutta til slides kveld og annet.
Ha en fin dag folkens.

eriwe737
01-02-2016, 11:24
God dag fra Værnes, sitter på spotterrampa å venter på en 767-300 fra Omni.... Kommer med noen amerikanske soldater :-) Noen som vet hvorfor Omni ikke vises på flightradar??

obay
01-02-2016, 12:05
Ser den passerte Færøyene for litt siden, er vell litt forsinket

LN-FHU
01-02-2016, 12:44
Planlegger noen flere turer denne våren - ser at JetTime og Cimber flyr en del av rutenettet til SAS med SKxx rutenr: så jeg regner med at det blir Eurobonus poeng/tur ved at SAS bruker disse selskapene å fly for dem, eller hva ???

Jan

Det er som en helt normal SAS flight å regne. :) Jeg fløy Air Nostrum i SAS' regi lørdag....

Riktig god ettermiddag fra Trondheim
Her er man på jobb og sliter med noe krøll i regnskapene, men månedsresultat er over all forventning , så da vanker det forhåpentligvis en fet bonus :p :)

Ha en fortreffelig dag :D :D

Gunnar
01-02-2016, 15:15
God ettermiddag fra SVG. Dagen startet i NATCON-simulatoren, men nå starter min første økt i Widerøe. :)

AirbusTrond
01-02-2016, 16:37
God dag frå heimen. Første dag på jobb etter sykmelding, greit det, hadde det ikke vært fordi man sov bare 3-4 timer før dagens dont. Høydepunktet i dag er ny kantine, riktignok må man ut av av bygget, men godet tilbud. Nå skal det slappes av på sofaen resten av dagen. Ha en fin-fin mandag, med eller uten sofa!

Fnate
01-02-2016, 20:07
Grompf fra hjemmefra. Var brå overgang å gå fra sol og strand til vind og snø.

Oppsiden... drar til syden i morra ettermiddag

Nedsiden... ett døgn hjemme mellom to ukesturer er hektisk

Ha en brillefin aften