PDA

View Full Version : Hei lørdag


LN-FHU
23-01-2016, 09:07
God morgen fra Trondheim
Det snør her i bartebyen, det er stas når dagen skal tilbringes ute på ski med kidsa og et vennepar. Pølsegrilling,aking,ski,varm kakao.....:D:D
Kvelden er ikke helt spikra, men det var noe snakk om karsk....:drink

Ha en herrlig lørdag :D:D:D

Someone
23-01-2016, 09:37
God morgen fra Sandaker. Et lite påfyll av snø har kommet i natt. Burde vært mer, men litt er bedre enn ingenting. Riktignok er det kona som får gleden av den da hun skal på ski mens vi gutta sitter hjemme. Hahnenkammrenn og die Streif skal. Hadde jo vært hyggelig med dobbelt norsk.
Men først må vi sjekke hva Strøm-Larsen har liggende, slik at jeg kan ledes inn i fristelse. Så da må vi nok spise vaffel også. Ha en fin dag

learjet
23-01-2016, 10:10
God morgen fra Nittedal.
Her er frokosten inntatt og en får hive på seg noen sko og gå ut for å måke litt. Som "noen" sier så er det kommet litt påfyll av snø. Og siden jeg har et ønske om en alright gangvei så får jeg hive meg rundt. Er dessverre ikke alle naboene som er enig i at det er greit å ha det måkt. ..

Senere blir det en tur for å hilse på min søte frisør så jeg får trimmet luggen. Blir en liten tur til Oslo i kveld for å hilse på litt gamle kolleger fra Gardermoen tiden.
Ha en trivelig lørdag

S

Savipix
23-01-2016, 11:09
Tidelibom det snöar här i Köpenhamn,
Uppgraderad till Royal Club room och snart skall vi väl försöka ta oss ut. Ha en strålande lördag!

Fnate
23-01-2016, 12:41
Guten morgen fra Lillestrøm...

Var bra sliten i går. Satte til slutt telefonen i flight mode, jekket øl, tok på pysjamas og de styggeste tøflene mine... satte på Netflix og bare glante teit på skjermen. Så noe sjørøver serie greier. Avsluttet med Last night of the Proms.

Da jeg våknet, så jeg at jeg hadde rundet av med Jerusalem på volum 83 av 100 på popanlegget... jeg husker å ha vært nærvøs for at ikke naboene skulle få med seg de smekre tonene.

Så slo jeg av flight mode, og det kunne virke som om hele verden hadde forsøkt ringe meg i går. Nå var alle sinte. En spesiell person var usedvanlig sint. Hun hadde kanskje grei grunn til det også. Det syntes hun i hvert fall selv, basert på de 3 millioner meldingene.

Ja ja... sånn går nå dagan når man er raakkestierne

Tror jeg stinker opp og kjøper meg en ny Nespressomaskin eller noe jeg.

Ha en fin dag

AirbusTrond
23-01-2016, 12:53
God dag fra Gamle Oslo. Her er alt ved det gamle - kulde og snø ute, det samme på TV-skjermen som står på. Kanskje skulle jeg heller svitsje over til Fashion TV. Skjønt -utfor dag er vel kanskje akkurat det ene rennet man bør få med seg? Husker det var stas i gamle dager i hvert fall.

Biter antakelig på Meny-tilbudet som sier at skalldyr er ekstra billig i dag - får smelle sammen en eksklusiv pasta tenker jeg, og kjøre på med en flakse Chablis. Det bør kunne bli greit. Ha en fin-fin lørdag i januar!

utfor dag er vel kanskje akkurat det ene rennet man bør få med seg?

Tja, virker som om det er Line Andersen som er viktigst også i dag.:rolleyes:

Martin
23-01-2016, 12:54
God lørdag herfra også.

Relativt digg med helg etter nok en uke på jobb. Begynte med å sove litt lenger enn planlagt. Frokosten er spist, og Finn Bjelke quizzer på NRK P1.

Utendørs etterhvert på jakt etter en jakke, før man ender opp på middag hos fattern i Odalen.

Spruce Goose
23-01-2016, 14:01
God aften/ morgen fra Chiclayo, Peru.

Her på 6.79 °S er det lite som minner om vinterlige aktiviteter. Det står merkelig nok lite i avisene om bragdene til våre menn i skisporet
Idag blir det besøk i Heyerdahls fotspor. Han var med å gravde ut pyramidene i Tucume og har fått skilt med navnet sitt på. Dette er relativt ukjent for de fleste Skandinaver. Ta et lett søk på " Senor Sipan" som er ca 1000 år før Inkaene herjet. Stikkord er gull og atter gull.
Ellers må solkremen på ( 50 !! ) i 30 pluss. Fryktet var" El nino" før avreise men har foreløpig ikke sett`n.
Ha en fjong ettermiddag!

http://no.tripadvisor.com/Attraction_Review-g1926372-d1951110-Reviews-Museo_Tumbas_Reales_del_Senor_de_Sipan-Lambayeque_Lambayeque_Region.html#REVIEWS

Chriscross
23-01-2016, 14:27
God lørdag fra prærien. Her har det blitt bygget snøhule og akt siden 0930. Det går rykter om skispor her ute også, men trenger en stålsikkel til å skrape frem litt frisk såle på skiene. Noen som vet hvor jeg finner dette bortsett fra hos foreldrene mine? Anton sport hadde ikke.

Bizflyer
23-01-2016, 14:37
ååååååååfffffffff fra det Sørlandske!

Styggemannen er her i dag. Jeg prøvde jo bare å kurere influensa med cognac. Jotakk, jeg føler meg litt bedre i dag, så du skal se at det hjalp!

Er det rart jeg drikker??

robertaas
23-01-2016, 14:41
God morgen fra Saint Croix. Trodde presidentsuiten skulle være litt mere luksus. Bare dansker på hotellet. Og snart er det snorkling.

Ha en god en alle som er i riktig temperaturene.

Discus
23-01-2016, 14:57
God formiddag, har fått meg en liten skitur, og så en del stygge fall på TVen. Nå står ettermiddagsfamilietreff på planen noen timer. Ha en fin dag, men eller uten stygge menn eller annet utøy

SQ 777
23-01-2016, 15:17
God morgen her i Fort Lauderdale . Kom i går kveld vis EWR . Nå er EWR stengt

LN-MOW
23-01-2016, 17:30
Vil tro det meste er stengt der oppe nå ... skikkelig ekstremstorm.

Her omtrent midt i mellom EWR og FLL er det lett snedrev utenfor vinduet mitt. Ikke de store ansamlngene, men det er nå hvitt og veien foran eiendommen ser isete ut. Hovedveiene rapporteres imidlertid å være greie, ifølge Sheriff'en på Facebook. Men mye er stengt og de fleste holder seg hjemme.

Godt man har NBC og Premier League .. :up: