PDA

View Full Version : God fredag fra badeturist på Gardermoen


robertaas
22-01-2016, 06:14
Over 20 minus gikk greit i tynn jakke og ikke no vinterhabitt på hodet. Har antagelig funnet grensen for hvor mye man kan stappe i sekken for en helgetur med dykkehus for kamera og snorkleutstyr. Badehåndduken måtte jeg gi opp. På utsiden av sekken stikker strandsandalene ut av nettlommene. Det skal bli en lang dag til jeg kommer frem til president-suiten.

Så synger vi alle med: Vamos a la playa!

Someone
22-01-2016, 06:33
God morgen fra Sandaker. I følge yr.no er dette den siste skikkelig kalde dagen på en stund. Uansett, her blir det å gå fra garasje til garasje før jeg ender opp på Prærien. Ha en fin dag

eriwe737
22-01-2016, 07:04
God fredag fra Melhus, ingen ting på programmet før 11. februar da Norwegian tar meg ned til Gardermoen for å møte andre fly interesserte. Yr melder om 8 blå ute mens huset melder om over 20 røde inne :-)

Hypern
22-01-2016, 07:10
God morgen fra også Gardermoen men fra innenriksloungen. Dagstur til veldig eskotiske Trondheim står på programmet. Føler meg mer morgenfrisk enn på lenge og da blir dagen veldig veldig bra. :D
Og lurer på om robertaas og andre Iran farere (inkludert meg selv) har fått med seg denne
http://www.state.gov/r/pa/prs/ps/2016/01/251577.htm?goMobile=0

robertaas
22-01-2016, 07:42
Det er visst noe som har frosset seg fast på flyet så de har meldt 45 minutters forsinkelse.... før deiceing. Dette blir en spennende transitt på LHR. Hadde allerede langt mindre tid til boarding enn hva jeg brukte på siste transitt.

sirpjalle
22-01-2016, 07:44
God morgen fra Sola!

En smule groggy i trynet, men hva gjør vel det? Det er fredag og det er helg om noen timer. Blir vel og merke en tur via Forus på vei hjem i dag for litt dugnadstimer. Men hva gjør vel det når man vet at det er en del små brune flasker som står i kjølreskapet og venter?!

Ha en fin en forumister! :)

Upsaker
22-01-2016, 08:34
God ettermiddag fra Koh Samui. 32 grader i skyggen og lunsjen er akkurat fortært. Resten av dagen går med til å prøve forskjellige typer øl i bassenget på verandaen :)

Fnate
22-01-2016, 08:36
Åååååååååååååååååhhh... var på Nøgne Ø event i går.

Det skal riktignok sies at all øllen de kom med smakte som innsiden av Yassir Arrafat's turban. Men det var så mye annen god øl. Og så glemte vi å sjekke alkoholinnholdet, så vi koste oss med 8-9% ting.

Nå er det pay-back time. Fy flate

Ha en bedre dag

robertaas
22-01-2016, 08:43
1:15 forsinket allerede... og nå skal vi av-ise. Tror jeg får problemer med å nå katamaran-turen i morgen tidlig.

sexten
22-01-2016, 11:21
God morgon frå Flesland.

Allereie vore 2 gonger gjennom securityen sida eg gløymte jakka mi fyste gongen (tegn på alderdom?).

Ruta i dag går BGO-LHR-ORD-PHX og PHX-PVR i morgon :)

robertaas
22-01-2016, 11:51
Klarte komme meg fra fly på terminal 5 til gate innerst inne på terminal 3 på 24 minutter. Inkludert buss, sikkerhetssjekk, utspørring og nye boardinkort.Dette fortjener jeg en olympisk medalje for.

LN-FHU
22-01-2016, 11:56
God formiddag fra nyyydelig vær i Trondheim
Idag skal fruen kjøpe ski, og i morgen blir det ut på ski med kidsa. For jæ**** å sitte inne når det er sånt vær. F***.....:lol:

Ha en skinnende dag :cool: :cool:

Fnate
22-01-2016, 12:32
Klarte komme meg fra fly på terminal 5 til gate innerst inne på terminal 3 på 24 minutter. Inkludert buss, sikkerhetssjekk, utspørring og nye boardinkort.Dette fortjener jeg en olympisk medalje for.

Det tror jeg må være en form for rekord

Strominho
22-01-2016, 12:50
Klarte komme meg fra fly på terminal 5 til gate innerst inne på terminal 3 på 24 minutter. Inkludert buss, sikkerhetssjekk, utspørring og nye boardinkort.Dette fortjener jeg en olympisk medalje for.

Stor idrett. Rett og slett.

AirbusTrond
22-01-2016, 12:55
Og så glemte vi å sjekke alkoholinnholdet, så vi koste oss med 8-9% ting.

Blir nødvendigvis ikke noe bedre dagen derpå om man sjekker alkoholinnholdet, heller, for det er sjelden man klarer å stoppe i tide om ølen er god. Uansett blir jeg aldri så dårlig som etter en skikkelig ølkveld...

.... god dag fra Gamle Oslo. Skulle vært Akersgata, men formen er ikke på topp, så har hold senga/sofa de siste to dager. At man sover 13 timer i strekk er vel en slags indikasjon på at man ikke har så mye på jobben å gjøre.

Men i dag er formen brukbar og jeg får drømme meg litt bort i ferieverden igjen. Og så er det jo bare to måneder til påske!

Ha en fin-fin fredag!

LN-MOW
22-01-2016, 13:17
Rai rai .. Godt man ikke skal ut og fly i dag. Hele østkysten er bortimot lammet. Her pøser det ned og skal visst fortsette med det inntil temperaturen synker til under null i kveld. Hva som skjer etter det er the x-factor ... Selv planlegger jeg å holde meg innendørs.

Tre dager helg står imidlertid på programmet etter arbeidsdagens slutt.

learjet
22-01-2016, 13:41
God ettermiddag fra Berger

Her har man hatt en småtravel dag. Måtte plutselig kaste meg i gang med å bråkjøre til Gardermoen med noen dokumenter som hastet en smule. Fikk meg da også en tur innom hos et av flyselskapene for å røyke litt fredspipe. Noen hos oss hadde ikke oppdatert flyselskapet korrekt og dermed ble det litt armer og bein. Men vi ble da enige.
Nå har jeg fått stekt fredags vaffelen, og må bare komme i mål før helgen. Har ennå litt mye på agendaen, men øyner håp om at jeg kan gå hjem med ganske grei samvittighet.

God helg ønskes alle!!

S

OJB
22-01-2016, 15:40
God ettermiddag fra Forus,
Da er ukas siste arbeidsdag ferdig.
Vinteren er foreløpig over her i sørvest. Etter en travel arbeidsuke skal det bli godt med helg.
Om ikke det blir for mye vind , prøver vi skiene til fjells regner jeg med.
Ha en fortsatt fin dag og god helg.

kimpe
22-01-2016, 17:40
Sjokkidorisei, nå er det helg på meg! :)

Endelig en hjemmehelg, helt uten planer. Sofa, rødvin, god mat, flott kone og bare hygge.

La meg nå nyte det en stund før hylene om husvask og snømåking kommer.. Hehe, og tro meg: Det kommer.. :) :)

Nyt helgen!

Kim

gustavf
22-01-2016, 20:08
Så går fredagen mot slutten... Dagen har vært tilbrakt i bil, hovedsakelig, med et kundemøte i Larvik etter kjøttkontroll hos bedriftslegen. Han kunne fastslå at jeg fortsatt er for feit, men har neppe kreft.

robertaas
23-01-2016, 00:34
Neida, fredagen er ikke slutt. Fortsatt noen timers flight igjen. Her på MIA gir de F i om folk har dårlig tid
"Yeah, Yeah. Everyone is in a hurry". Hører om masse kanselleringer lengere nord. Ser ut til at det blir katamaran-tur i morgen likevel.