PDA

View Full Version : God fredag morgon


Savipix
07-07-2006, 02:56
God fredag morgon på er alla

Nästan omöjligt att sova på grund av temperaturen. Väderinstitutet klassar det som tropisk natt och det märks.

Jobbintervjun igår gick bra och den 14/8 tillträder jag min tjänst som Sales Manager Norway för www.studentum.nu /www.studentum.no

Om 5 timmar lyfter jag med SE-IZG för en tur STO-MHQ-VST-STO.

Ha en fin helg

LN-MOW
07-07-2006, 04:07
Grattis for Savipix med jobben!!

Her i Atlanta er det omtrent samme temperatur .. er hjemme igjen etter en noe forsinket hjemreise med ASA/DL Connection. Fikk gleden av aa lande paa den nye rullebanen for foerste gang. Men jaggu ligger'n langt unna terminalen! Men bedre med 10 minutter ekstra tai enn to timer paa bakken i Gulfport ved siden av en svettende tjukkas .... :baeh

Proever aa faa meg en firedagers tur til Libreville neste uke (ATA-charter) - med to dagers innlagt stopp paa Tenerife. Men jeg er nok ikke den eneste ..

EB
07-07-2006, 06:15
Glad fredag... Siste arbeidsdag før 3 uker ferie... :spin: Varmt i hovedstaden også - ble det tropenatt? Ha en bedre fredag...

B737
07-07-2006, 07:28
God fredag!
Kom ikke opp i tropenatt i skien. Og godt er det. Klarer ikke for mye varme.
I dag bærer det på tur! Ferien er endelig her! Blir nordvestlandet i år og, men vi skal til Trondheim i løpet av de tre ukene!

Glad sommer!:cheers:

CK
07-07-2006, 07:47
god fredag morgen! Tross inntaket av vin i går, er formen på topp - men om en times tid skal jeg til tannlegen, og da kan det hende helgen blir ettertrykkelig ødelagt. Noe bak i tanngarden gjør vondt, og der må noe gjøres - kan jo ikke knaske paracet i all evighet heller... Satser på å vinne dagens vinlotteri, slik at jeg slipper å gå innom polet for en hvitvin til rekene. Glad helg!

Someone
07-07-2006, 08:13
God morgen. Klamt i Oslo idag. Blir nok muligens enn litt kortere dag på jobben enn normalt før jeg etterplanen skal få kjøpt/bestilt en hagle i ettermiddag så jeg kan komme meg ut på jakt til høsten.

Nå som vi alle er blitt militære er det jo viktig med bevepning

Blubird
07-07-2006, 08:34
God morgen! Tropenatt eller ei, det er lenge siden det har vært så disig, hett og klamt som det er for øyeblikket. Hadde rene feberdrømmer i natt på grunn temp'en! Nå er det frokost i skyggen som er neste på programmet. Heldigvis lufter det litt idag.


Edit I: Grattis med ny jobb, Savi!


Edit II: Det passerte noe over her med stjernemotor på vei sydover for noen strakser siden, tilfeldigvis noen her som vet hva som er ute og lufter seg?

Trety
07-07-2006, 09:17
Gratulerer med jobben, Savipix! :up:

Solen skinner atter over byen, og undertegnede har tatt med sykkelen som transportmiddel på hjemturen. Helgen blir tilbragt på svigers' hytte på Ål i Hallingdal, så jeg har sannsynligvis godt av å trimme litt på forhånd. :)

Ha en strålende dag & helg - og husk! På søndag er det finalen i VM mellom Italia og Frankrike, den må ikke glemmes! :spin:

LN-SEK
07-07-2006, 10:27
God fredag fra Tromsø!

Er på en liten ferietur vekk fra varmen. :D

Savipix grattis med jobb!

Får snart se å vende nesa sørover igjen. Det går via landeveien denne gangen, laaang tur !:up:

LN-FHU
07-07-2006, 10:56
Go fredag formiddag fra Tromsø ja....

Snart er det tid for WF og tur til Bergen, gleder meg til det og håper varmen i Bergen holder seg.

Håper alle får en flott helg :nor