PDA

View Full Version : Torsdag morgen god dag.


ATC-flyradar
14-01-2016, 08:24
Oslo nord klokken 15,5 minus - lite/ingen vind - bra temperatur og mørk som fy. Klar for en lang lørdag med SAS på lørdag OSL-CPH-GOT og noen timer på i Gøteborg sentrum og deretter tilbake samme veg. Har med meg et nytt objektiv - Canon EF-S 18-135mm som skal dekke de fleste behov på reisen.

Starter med en 737-800 fra OSL til CPH og så en CPH - Gøteborg
Jet Time | Flytype: Aerospatiale/Alenia ATR 72

Ha en flott dag videre i kulden.

Jan :fly

sirpjalle
14-01-2016, 08:42
God morgen fra Sola!

Da var det kommet atter en 3-5 mm med snø, og for en gangs skyld så har snøen ligget i hele to dager! Uvanlig gitt! :wow:

Nuvel, siste av de ekstra skiftene, for denne gang. Får vel og se hva man kan finne ut av mht ferie og sjekke litt flere priser.

Ha en fin en forumister! :)

Someone
14-01-2016, 08:47
God morgen fra Sandaker. -12,5 ute og får vel snart rusle ned til Barnehagen så jeg kan få kommet meg på jobb og slappet av litt. Spinning på Sats i kveld. Ha en fin dag

Ruby
14-01-2016, 08:56
#2 - God morgen fra Sola.
Her er en halvveis i første kaffekopp mens en sjekker diverse saker, viktige saker må vite. (privat)
Her går dagen med til et møte og vanlig saksbehandling. Største utfordring blir vel å få fatt i sjææfen for å få nødvendig godkjenninger for et par beslutninger. Han vet vel at noe er på gang....
Har ikke de store planer for eftermiddagen for nå begynner leiligheten til eldste datter å bli helt klar. Nå venter en bare på at hun blir klar for å flytte ;)

Ha en glitrende dag.

kekker
14-01-2016, 10:14
God morgen forumister!

Her i grunnlovsbygda var vi nedi 20 blå på tidligmorgenen, men nå er vi på 18, så jeg er litt usikker på om jeg skal gå ut å skrape is av bilen til madammen, eller fjerne rim fra fryseren, kaldt er det okke som.

En god dag til dere alle!

BSSW
14-01-2016, 11:13
God formiddag fra Tananger

Som nevnt lenger oppe så er det noe rart på bakken utenfor, som har vært der siden natt til i går.
Som ingen av de 2 borte ved flyplassen nevnte, så er det en hel blå grad ute. Ullundertøy har blitt brukt de siste 2 ukene, bør kanskje bytte til et rent sett :drunk: (Spøk! :old) :p

Håper også å få avklart litt m.t.p. ferie, da man fant fine priser i C-klasse, men spørs om man får til det i dag. Wish me luck.

Ha en fin dag forumister :)

ENGM 911
14-01-2016, 11:20
God formiddag. Litt turbulent i Jakarta, min kones fødeby, men vi kansellerer ikke den planlagte turen for det. Eller bare to dager igjen av langfriperioden. Delvis blå himmel, bare å komme seg ut.

TriStar
14-01-2016, 11:44
God formiddag fra Kongens by. Når jeg tittet ut av vinduet på RB Royal for noen timer siden kunne jeg konstatere at vinteren har kommet til København i løpet av natten... Da er det vel fare for kaos i trafikken. Skulle heldigvis ikke så langt, så det gikk bra. Møtet er planlagt avsluttet til kl 14, så da blir det vel tid til litt øl og snaps før hjemreise med SK kl 19. Ha en aldeles fortreffelig dag i kulden[emoji846]

Fnate
14-01-2016, 12:42
Ser ut som om øl, pølser og Globoid gjorde en ypperlig innsats med ryggen min. Ganske så mye bedre i dag enn i går, og jeg kan nå uten problemer gå etter å ha sittet. Dog hjemmekontor, for det er dritvondt å sitte i kontorstolen.

Fnate har, som vanlig, tilsvarende smerter og tilskriver forbedringen til en Nero sjokolade han fikk i går. Han vil ha en til.

Nå blir det å hente moderen og kjøre henne til kjøpesenteret, ettersom jeg nektet henne å gå ut i -17. Selv skal jeg nok få sikret meg litt kaffe og skagenrøre også.

Ha en fin en, hilsen Overtrolladormesteren

AirbusTrond
14-01-2016, 15:31
God dag fra Akersgata! Her er det nok å gjøre, som vanlig. Men det skal man jo være glad for, i disse ulvetider. Startet dagen med å poste et brev, noe det er sjelden man gjør - pussig at politiet satser på tradisjonell post, og ikke gir muligheten til å sende skjema elektronisk, mens andre offentlige etater insisterer på at også gamle folk må skaffe seg PC fordi de ikke gidder å sende på papir. Nuvel, ha en fin dag - med eller uten tradisjonell post!