View Full Version : Søndag morgen - på tide å komme på forumet.
ATC-flyradar
03-01-2016, 09:15
Heisann - sent oppe i dag (også) - her i Oslo nord er 7 minus og det snør godt - så glatt under snøen - så isen i går kveld. Pass deg for lårhalsbrudd i dag :)
Får vel planlegge noen turer til med SAS - så jeg får disse 30.000 ekstra poengene og GULL kortet er snart i mål også.
Ha en flott dag der du er nå.
Jan
God morgen fra Sandaker. -4 her og litt snø i luften. Tar neppe skade av litt fysisk fostring, selv om jeg fortsatt hangler litt. Tour de ski og sofaen står også på programmet. Ha en fin dag
God formiddag fra litt utenfor!
Lette snøbyger passer godt til dagens vinteraktiviteter. Eneste avbrudd blir en innholdsrik fiskegryte og et digert glass med hvitt.
Idag tar vi alt :)
Heisann - sent oppe i dag (også) - her i Oslo nord er 7 minus og det snør godt - så glatt under snøen - så isen i går kveld. Pass deg for lårhalsbrudd i dag :)
Får vel planlegge noen turer til med SAS - så jeg får disse 30.000 ekstra poengene og GULL kortet er snart i mål også.
Ha en flott dag der du er nå.
Jan
Husk at de 30.000 poengene IKKE er statusgivende da. Kun ekstrapoeng
robertaas
03-01-2016, 12:00
God søndag fra feriehelvete i San Juan. Her er jeg glad for at jeg har lyddempende hodetelefoner slik at jeg helt klarer fjerne lyden av steelbandet som spiller nevergreens for folk på stranden. Caribe Hilton ligger uten noe annet i nærheten så man er prisgitt hotellets tilbud om kvelden. Igår bestod underholdningen av et topersons band (sier band da mange kunne høre mange flere instrumenter fra playbacken) som startet med "Smooth Operator", da skjønte man straks at nattbad i bassengene var den beste opsjonen.
I tillegg til å betale dyrt for å bo her kaster jeg bort 2 nyttige feriedager på å være stuck her. 4 dager på hotellstrand? Må ha vært sinnsyk i bookingsøyeblikket. Skal prøve overleve frem til redningen i morgen.
Ha en god søndag heldiggriser som allerede har kommet dere hjem.
God søndag fra feriehelvete i San Juan. Her er jeg glad for at jeg har lyddempende hodetelefoner slik at jeg helt klarer fjerne lyden av steelbandet som spiller nevergreens for folk på stranden. Caribe Hilton ligger uten noe annet i nærheten så man er prisgitt hotellets tilbud om kvelden. Igår bestod underholdningen av et topersons band (sier band da mange kunne høre mange flere instrumenter fra playbacken) som startet med "Smooth Operator", da skjønte man straks at nattbad i bassengene var den beste opsjonen.
I tillegg til å betale dyrt for å bo her kaster jeg bort 2 nyttige feriedager på å være stuck her. 4 dager på hotellstrand? Må ha vært sinnsyk i bookingsøyeblikket. Skal prøve overleve frem til redningen i morgen.
Ha en god søndag heldiggriser som allerede har kommet dere hjem.
Her sitter du og klager på at du er stuck på en strand på Puerto Rico? Jaggu har man I-landsproblemer - du kunne vært stuck to dager i Kirkenes... Det hadde vært kjedelige saker.
Jeg hadde kanskje leid en bil og kjørt rundt på Puerto Rico. Det må da være mer konstruktivt enn å syte på et forum? :p
Anyway god ettermiddag har det blitt nå fra Oslo. Her sitter man og funderer på hvor man skal reise. Jeg ville nok ha bytta plass med robertaas nå... :p
Foreløpig er lite booket for 2016.
AirbusTrond
03-01-2016, 12:15
God dag fra gamle Oslo. Hotellstrand er ikke helt min greie, klarer meg lenge med bystranden i Varna, jeg, med Cubo bars hyggelige mennesker. Må huske å booke billetten til uka....
....siste søndag før januarjobbing setter inn nyetes med pinnekjøtt og Anthon Berg-konfekt. Mandag blir det andre boller. Får finne fram en vegetarkokebok, Farris og bort med alle sjokoladerester etter jula.
TVen står på med sporten på i bakgrunnen, men spesielt spennende er jo det ikke når de løper hver eneste dag og det er de samme som vinner hele tiden.
Men - god søndag !
Jeg hadde kanskje leid en bil og kjørt rundt på Puerto Rico. Det må da være mer konstruktivt enn å syte på et forum? :p
Da får han ikke sett alt som er å se langs vegen når han må konsentrere seg om kjøringen (ref: tidligere innlegg fra Robert)
God søndag fra Nes på Romerike. Passe slapp søndag med Springsteen på TV'en fra Tempe, AZ, 1980, etter at man var og byttet inn et gavekort og en bok man fikk to av i den nye samleboksen "The Ties That Bind" på Platekompaniet i går. Kjenner jeg har litt lyst til å reise over dammen en tur i løpet av første kvartal å få med meg en eller fem av konsertene på turneen hans nå i vinter.
Ellers lite planer i løpet av dagen. God søndag ønskes.
robertaas
03-01-2016, 12:43
du kunne vært stuck to dager i Kirkenes... Det hadde vært kjedelige saker.
Been there, done that. Like ille, men uten basseng eller brukelig strand.
Er fullbooket ut mai. Etter en lite pause for å få byttet ut fullskrevet pass vil det gå i ett slag, men uten lengere planlagte opphold på hotellstrand.
God eftermiddag!
Stilla söndag utan större planer annat än att kanske läsa en bok.
Kaldt på Vestlandet også idag, onsdag melder de statsautoriserte metrologene (YR) hele 10 blå.. Det er lenge siden sist! Ellers siste rest av avslapping før juleferien er over imorgen.
God morgen fra Le Meridien i Santa Monica. Har sittet i sengen og hatt en jobbøkt og drukket kaffe.
Nå blir det litt trim, frokost og så en laaaang tur på stranden. En Pacifico på stamsted 1 og så lobster roll på stamsted 2.
Virgin til LAS i ettermiddag.
Ha en fin en
ForeverSAS
03-01-2016, 16:26
God ettermiddag fra Snillfjordens vidder! :)
Hvor det mildt sagt er blitt kaldt i lufta og blått på termometeret for tiden, og joda...skal bli enda kaldere med 15-20 blå de neste dagene, så her gleder man seg. Dagslyset er i ferd med å ebbe ut og her har man brukt dagen på å legge tekst til de ulike bilder en fikk tatt av flypasseringer i 2015. Skal få ryddet opp i det siste av fjorårets spotter-dokumenter så er man klar for å gyve løs på 2016.
Resten av dagen bringer nok mye død-tid, men litt husarbeid må til. Utenom det må både manuelle og elektroniske kalendere oppdateres/fylles ut, så er man mer enn noen gang klar for et nytt år når jule-nyttårsferien endelig er over!
Ha en fortsatt god en forumister!! :)
God ettermiddag ja
Ferdig på jobb, nå skal jeg straks hjem, krølle meg opp i sofaen, og nyte siste feriedag. Jobb og ferie i samme setning, joda, men i morgen begynner et nytt semester på universitetet som har fått nytt navn siden sist. Nord Universitet. Jeg får så vondt i sjela av det navnet, men jeg skal vel holde ut.
Kveldens filmtips får bli Castaway på TV3. Tror den begynner kl 21.00. Tom Hanks. FedEx. Flykræsj. Wilson-ballen. Ikkje sant.
Ha en fin dag videre karer
Kveldens filmtips får bli Castaway på TV3. Tror den begynner kl 21.00. Tom Hanks. FedEx. Flykræsj. Wilson-ballen. Ikkje sant
Den filmen er jo full av feil. F.eks. har alle pakkene som driver i land på øya domestic airwaybills. Fra et fly på veg over Stillehavet. Hallo..?
Edit: Ser forøvrig at den går på TVNorge, ikke TV3.
Den filmen er jo full av feil. F.eks. har alle pakkene som driver i land på øya domestic airwaybills. Fra et fly på veg over Stillehavet. Hallo..?
Edit: Ser forøvrig at den går på TVNorge, ikke TV3.
Hvis man klarer å ignorere feilene så er det en ganske så fin film synes nå jeg. Mer tårevått når Wilson flyter fra Chuck, enn da Jack mistet grepet om Rose og planka hennes etter Titanic-forliset. Nesten.
Ja, TVNorge ser jeg nå at den skal rulle på! Snurr film
Hvis man klarer å ignorere feilene så er det en ganske så fin film synes nå jeg.
Nei, en skal vel være ganske yrkesskada (les: FedEx-ansatt) for å se hva slags fraktbrev som sitter på pakkene ^_^
Godaften fra København/Frederiksberg
Der er stærk vind i området, så flyene til Kastrup flyver ind over byen på vej mod lufthavnen. CPH har været ude at undskylde på deres facebookside, men vi er nogle få, som faktisk er ligeglade med "larmen" og i stedet bare nyder synet af flyene i lav flyvehøjde :)
robertaas
03-01-2016, 21:11
Har bodd på flere øyer området og tatt båt forbi Monuriki. Den ligger i kort svømmeanstand til flere øyer.
Det er også en øy der som faktisk heter Castaway...