PDA

View Full Version : God morgen fra HNL


SQ 777
28-12-2015, 07:37
På vei hjem etter 12 dager Hawaii... 40 min fra vi dro fra hotellet med vår faste sjåfør til vi satt i United Banana Club.

Lynrask innsjekking på 1 K skranken. Lukket tydeligvis øynene for to kolli med mer enn 32 kg. To andre mindre..:lol: UA er topp for gode kunder...

TSA Pre var også lynrask , de var ekstremt hyggelige. Ikke sko belte etc av og,virket som de halvsov. Vanlig kø var stor og gikk sakte..

Ha en god mandag folkens...

sirpjalle
28-12-2015, 07:55
God morgen fra Sola!

Her har man allerede vært på jobb i noen timer gitt, da man måtte komme seg ut på jobb etter å ha fått vaktutkall. Og siden man ble sent ferdig, så var det liten vits å snu i døra. Så dette blir en lang dag! :wow: :lol:

Ha en fin en forumister! :)

Ruby
28-12-2015, 08:08
God morgen fra Sola!

...da man måtte komme seg ut på jobb etter å ha fått vaktutkall.

Slikt blir det klingende mynt i kassa av :)

God morgen fra et steinkast lenger nord for @sirpjalle
Hadde tidlig oppmøte i dag, for jeg våknet jo før klokka ringte. Her på kontoret var mailboksen tom og det er stille som i graven. Så det er mulig det blir ganske ensomt på kontoret i dag, det kan hende det dukker opp en kall til.
Men stillhet på kontoret gjør jo ingenting, da er jo alt under kontroll. Så kan jeg drømme meg bort på flotte nettsider.
Nå skal en først henge over en kanne kaffe og se litt på TV. En må jo holde seg orientert :)

Ha en super dag da.

Chriscross
28-12-2015, 08:35
God morgen fra et stille Præriekontor. Tidlig i gang så håper jeg ikke blir sittende altfor lenge utover dagen.

Someone
28-12-2015, 09:12
God morgen fra Tjøme. Fortsatt hvitt og vinterlig ute. Vurderer ignorere forkjølelsen og ta meg en kort løpetur. Ha en fin dag

ATC-flyradar
28-12-2015, 09:32
God morgen fra et Oslo nord - hvor ingen måker etter gårdagens snøfall - så dette blir en innedag på jobb - ha en god dag videre til alle dere som har ferie eller er i sydlige eller østlige deler av jorden :)

Jan

Henshaw
28-12-2015, 10:09
Morn fra Sandefjord. Snart komme seg opp og i en bil opp til hytta. mulig man rekker/gidder en kjapp skitur når man kommer opp :p

AirbusTrond
28-12-2015, 11:05
God dag fra Akersgata! Her er man i gang med å bygge landet. Det er ikke mange som bygger landet fra skjermene her i dag. Foreløpig rolig - men man vet jo aldri (bank i bordet!).

Grei retur med SAS Plus fra Vigra i går. Verre for de som skulle til Trondheim eller Bergen, da begge ble innstilt og folk måtte vente på ekstrafly som kanskje kom, mens andre ble ombooket, slik at Oslo-flyet ble temmelig fullt og en del forsinket. Treg bagasje på gjorde at jeg ikke rakk Kveldsnytt i går, slik planen var.

Nuvel - på tide å finne seg en ny Nespresso Lungo. Den fra Guatemala er god. Ha en finfin dag, med eller uten smak av Guatemala!

jcnorway
28-12-2015, 11:12
God formiddag fra hovedstaden.

Her er det nok en forumist som er med å bygge landet i de dager hvor flertallet nok ligger på sofaen og forsøker å fordøye både ribbe og grevling.

Håper på en noe kortere dag enn normalt, men tiden får vise om det lar seg gjøre.

Ha en fin en!

ForeverSAS
28-12-2015, 11:54
God 4 juledag fra Snillfjord! :)

Tynne skyer ligger over himmelen, men ikke verre enn at det både er en flott og ikke minst kald morgen med -13. AY7 HEL-MIA og FI342 KEF-HEL har passert, og med 25 grader i Miami så hadde det fristet med en tur, men får vente til SK begynner å fly dit. Dagen i dag bringer både filmer på TV, men skal også ta en omgang med støvsugeren, samt at ymse husholdningsmaskiner skal få jobbe litt.

Ellers har Adressa laget en artikkel om høydepunktene på TRD/ENVA i 2015, og litt om det som kommer i 2016 ( Artikkel linket til under ).

http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/2015/12/28/Disse-spektakul%C3%A6re-flyene-landet-p%C3%A5-V%C3%A6rnes-i-2015-11848646.ece

Min favoritt er uten tvil A346 EC-LEU fra Iberia. :) Ha en ekstremt god mandag forumister! :)

Discus
28-12-2015, 13:46
God formiddag - her har jeg julerengjøring i mailboksen i dag. Det er litt deilig det også, særlig når det ellers er stille og fredelig og god kaffe i koppen. Mulig jeg må innom noen bookingsider ila. dagen også

eql1zr
28-12-2015, 14:32
God kveld fra Air China-lounge i PEK. Begynner å bli ganske lei julemusikken som har blitt spilt på repeat de siste tre timene, og det er fortsatt noen timer igjen til CA-flyet til MEL.

Fnate
28-12-2015, 14:53
God morgen fra Rømsjøen. Ble plutselig en dag ekstra her ettersom man var ekstremt bakfull. Straks bærer det hjemover.

Ha en fin dag.

Fellowship
28-12-2015, 15:35
God ettermiddag fra en som kan ta det mer ro noen dager :)
For min del er det faktisk en del av det å bygge landet når man kan hente seg inn og fornye kreftene

Det kan også komme noen flyhistorikere til gode ;)

BSSW
28-12-2015, 15:37
...et steinkast lenger nord for @sirpjalle...
Flink å kaste du :p;)

Greetings fra Egersund

Her har man fri de neste dagene, har heller ikke noen planer de neste dagene (med unntak av å bytte en julegave).
Sol og nesten skyfri himmel her, har t.o.m. hatt litt snø her, men det har forsvunnet en del allerede.

Ha en fin romjul forumister :)