View Full Version : God Jul
ENGM 911
24-12-2015, 00:01
Da er dagen endelig kommet. Syv timer igjen av nattvakten så blir det strake vegen hjem til en julepyntet leilighet. Ønsker samtlige en fredfull Jul hvor dere enn er på kloden.
God Jul fra Hulaland også til alle forumister:drink. Startet dagen med Hard Rock nå Mai Bar.
I morgen , julaften , spareribs på stranda, Dukes, oppkalt etter øyas nr. 1 surfer
i 30 åra... Livet kan ikke bli bedre enn her....:cool:
God jul fra Oslo. Kanskje på tide å legge seg - blir en lang dag i morgen - som om den ikke har vært lang nok allerede med interkontinentale flyturer.
petter380
24-12-2015, 00:58
God rar julaften fra Kutchan, bedre kjent som Niseko, Hokkaido prefecture, Japan. Har hatt 4 mulige skidager til nå, inkl. i dag, hvorav kun tirsdag var bra, man/tors (i dag) ingen ski og i går (ons) helt elendig. Glad vi har bil, og meget glad snøværet kommer tilbake i morgen. Reiser ikke til andre siden av jordkloden for norske forhold (sol) [emoji4] Nesten som jeg tror mother nature gir meg et hint om å alltid feire jul hjemme :P yes, yes, kunne vært verre (som regnet selv i høyfjellet i Norge).
God jul!
Og her høljer det ned og veggene rister i skrallene ... Jaja ... Tørt inne og en liten skotsk 18-åring holder meg med selskap .. sånne dager er det bare å bøtte nedpå.
Glædelig jul til alle forumister!
Viv
som færdes i de endnu snefri 'fynske alper' (danskerne ved, at det ikke er en joke, hvorimod nordmænd må søge indsigt i Roger Pihls "Guide til det danske høyfjellet" ;) )
God jul. Vel plassert på Skillebekk for julefeiring fase 1. Greit med besteforeldre som står opp tidlig og kan passe små bøllefrø om morgenen. Så går det vel slag i slag fremover og regner meg jeg ikke er spesielt sulten når jeg legger meg. Ha en fin dag
Dagen (selv)gode gjerning er også unnagjort. Kona og jeg har fått fikset Smeg'n til de gamle så jeg nå kan få meg en espresso eller fem
God Jul til alle forumister!
God Jul fra ENZV hvor julestemningen er på plass 28kt og +9 med gir en akkurat den rette god følelsen
God Jul til alle forumister!
Nyt tiden med familie og venner, og ta godt vare på dere selv. Ikke stress, husk det går alltid et fly ...
Med gode ønsker, Kim
ATC-flyradar
24-12-2015, 09:56
God jul fra Oslo Nord til dere alle som tar seg tid til å være innom flyprat.no på en slik dag som selve julaften :) Kos dere uansett hvor du befinner deg. Serverer de ikke tradisjonell julemat der du er - så er sikkert MCdonals oppe :)
God jul.
Jan
God jul fra Sandefjord. Snart ture innover til Oslo for å fetes opp litt :D
Twin Otter
24-12-2015, 10:57
God formiddag fra Forus. Første dag på jobb etter noen ukers sykefravær. Noen timer til gjenstår her før det blir en tur til Mormor på sykehjemmet. Gleder meg til Pinnekjøtt og kanskje en øl i kveld.
ForeverSAS
24-12-2015, 11:35
Ho ho ho, og god julaften fra fjellet! :)
Julefrokost er unnagjort sammen med familien. Nå pyntes juletreet en dag forsinket pga at en ble sittende vel lenge hos naboen i går, så lillesøster pynter for full maskin mens jeg styrer med det som skal medbringes bort i kveld.
De beste ønsker for dagen og resten av julen, julehilsen fra Snillfjorden! :D :D
God Jul ønskes fra Dubai!
Tørt inne og en liten skotsk 18-åring holder meg med selskap ..
Jøje meg... Hun/han har sannelig holdt deg gående en stund. Dere holdt på igårsdagens tråd også. For meg er dette uansett litt ungt. Mia er 27 og det er sannelig leven nok.
Hun ønsker seg for øvrig bloddiamanter til jul...
God jul herfra. Var sykt deilig å ikke ha en todo liste i går. Så, etter å ha meglet mellom jentene på kontoret i USA (som kranglet) satte jeg telefonen i flightmode og jekket en flaske vin.
Straks bærer det opp til moderen på litt julegrøt. Om jeg spiser mye blir det mindre risgrøt i kveld (risgrøt er dritvondt).
Tar-daaaa
Concorde98
24-12-2015, 12:11
Ønsker alle en riktig god jul fra Lillestrøm som ikke har så mye julestemning utenfor akkurat med vind og litt regn.
Ønsker dere alle en riktig god jul.
Ribba står i ovnen og jeg gleder meg til juleøl og aquavit ( selv om aquavit smaker balle)
Ligger merkelig nok godt foran skjema i dag, så noe skjærer seg nok snart...
God Jul fra Stavanger. Værmessig minner lite om jul slik de fleste forbinder den. Her noterer vi 10 varme og relativt frisk vind. Nå er det meste under kontroll, pinnekjøttet ligger klart og det gjenstår kun et kirkebesøk før vi fortsetter med mat forberedelsene. Men først en kvil i stolen.
Ha en kjempeflott julefeiring med masse kos med familie og venner :)
AirbusTrond
24-12-2015, 12:40
God dag fra Ytre Møre. Faktisk rimelig bra vær og glimt av sol på julaften. Får spise litt hummerrester før kveldens pinnekjøttmiddag. Blir nok nok juleøl, forhåpentligvis. Julefred heter ølet, og får vel håpe det slår til. God jul!
God jul fra Antigua. Her er det muligheter for at det også blir julegrøt (må bare sjekke ut at ingrediensene finnes i butikken). Ellers blir det begrenset med julerier i dag, men i morgen blir det full pakke i en restaurant borte i gaten med kalkun og pudding og full pakke (engelsk stil).
God jul alle hvor enn dere finnes i verden!
Fellowship
24-12-2015, 13:15
God Jul ønskes alle forumister både fjern og nær!
Her blir det en rolig kveld med nærmeste familie og tradisjonell julemat med tilbehør, bare å glede seg :)
Jøje meg... Hun/han har sannelig holdt deg gående en stund. Dere holdt på igårsdagens tråd også. For meg er dette uansett litt ungt. Mia er 27 og det er sannelig leven nok.
Hun ønsker seg for øvrig bloddiamanter til jul...
Ajajajaj ... min 18-åring ønsker bare å finne veien til magen min .. tror jeg. ;)
Lurer forøvrig på om slekta er koreansk, da hun heter Park til etternavn ..
Postet egentlig i feil tråd, emn Tapatalk lot meg ikke slette så da ble det dobbelpost...
Opp tidlig .. det buldrer og braker og paparazziene fyrer løs med blitzlampene sine .. en liten pause nå, men det er mer moro på vei fra Alabamalama.
Årets siste arbeidsdag skal gjennomføres mens dere knasker ribbe og kalkunlår. Satser på at strømmen holder og at det ellers blir en rolig dag ...
Ha en framifrå jul, alle som ikke jobber eller speider etter tornadoer.
Ønsker alle her inne en God Jul fra regntunge Bergen :)
God jul alle sammen.
En av mine favoritt julesanger
https://www.youtube.com/watch?v=ToFpo4KAz0s
Ta vare på deres nærmeste;)
God jul fra Skottland sørvest! :)
https://farm2.staticflickr.com/1457/23862173941_aedf0952d6_c.jpg (https://flic.kr/p/CmBSY6)
G-GNTF Saab 340F Loganair Glasgow airport EGPF 24.12-15 (https://flic.kr/p/CmBSY6) by Rolf Jonsen (https://www.flickr.com/photos/rjonsen/), on Flickr
Støtter den!
En av mine favoritt julesanger
https://www.youtube.com/watch?v=ToFpo4KAz0s
God jul folkens! :)
Ajajajaj ... min 18-åring ønsker bare å finne veien til magen min .. tror jeg. ;)
Lurer forøvrig på om slekta er koreansk, da hun heter Park til etternavn ..
Kjenner ei jente i Seoul som heter Park til etternavn, så dette er fullt mulig.
litt-amatør
24-12-2015, 15:59
Ønsker alle en riktig god julekveld!
Chriscross
24-12-2015, 16:06
God jul fra havet. (Den eneste) fordelen med å være her ute juleaften er at det blir både ribbe og pinnekjøtt til julematen, så får vi se hvor sosial en ønsker å være, eller om en rett og slett skal jobbe litt utover. Må også huske å åpne julegaven fra kone og barn.
robertaas
24-12-2015, 18:24
God jul fra tiggerstaden. Er innom for å snu kofferten. Det var god plass på morgenflyet nordover. Da det var få forran meg fikk jeg med meg noen fingertegn brukt mellom betjeningen som jeg ikke har sett for. Før eksempel at flyverten holder opp 2 fingre til flyvertinnene og lar tungen gå opp og ned mellom dem. Lurer på hvilken kryptisk beskjed det var.
http://forum.flyprat.no/attachment.php?attachmentid=39903&stc=1&d=1450977349
For de som enda ikke har fått i seg julens pinnekjøtt kan jeg anbefale å utvide repertuaret med poteter og kålrabistappe med nykommeren sørpotetmos.
Så god jul med stadig nye innslag.
Go jul a folkens - nå kommer det noen dager hvor omtrent alt er stengt. 3 røde dager på rad. Men men snart er det jo 2 juledag og PL så man kan overleve 1 juledag som etter min mening kanskje er årets kjedeligste dag... En dag hvor selv Narvesen er stengt i Oslo.
God jule kveld.
Her utenfor PNR er det verken tradisjonell julemat eller MacDonald.
Nå er krisen i oljen så hard at julematen ble for dyr å sende nedover.
Legger ved et bilde på hvordan jeg klargjorde maten for kvelden. Den er medbragt på eget initiativ.
Fortsatt God jul
http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/24/046a33a285c6422c97d848b1d795e749.jpg
God jul! Julematen er inntatt i Stockholms nordlige forsteder.
Julecheesecake'n er testet og akseptert! :up:
To timer igjen - så er det fri til 5. januar ...
Da var også grøten gumlet innpå, og den ble riktig så bra på lokal ris. De som påstår at risgrøt ikke er godt, de har ikke peiling!
De som påstår at risgrøt ikke er godt, de har ikke peiling!
Mulig det, men vi har god smak :D
God jul!
En liten hilsen til dere alle
God Jul fra Munchen/OSL :-)
Men, OSL; stenge alle serveringsstedene i innenlandspiren 4 timer før siste avgang !!??
Og så på bursdagen min og alt :colgate: