View Full Version : God tirsdag morgen fra Oslo nord.
ATC-flyradar
15-12-2015, 07:20
Her er det 7-9 minus fra ulike steder i Groruddalen - men kald vind er det ikke og dermed er dette været OK.
I dag blir det innedag på kontoret og alt som hører med - i morgen litt andelenes dag :)
HA en flott tirsdag der du er nå.
Jan
God morgen fra Sandaker. -7,5 her og stjerneklart. Men med 20 meter og gå til barnehagen gidder ikke far styre med fullt "polekspedisjonsbekledning" for den korte turen dit.
Et par mest sannsynlig bortkastede webinarer er det eneste som står på kalenderen, så blir vel endel forefallende arbeid på Prærien. Ha en fin dag
God morgen fra Sola, litt kjølig også på disse kanter. Strø-vesenet har omsider klart å komme ajour og fått utlagt saltlake på de veiene jeg benytter. På jobb blir det heldigvis en rolig dag, det kan være godt av og til. Så da kan jeg jo drømme meg bort i noen bonus-tur søk....;) Samt det skal jo lades opp til Torsdag, da går turen igjen til Oslo. Der skal vi ha julebord. Ja, og et sånt møte i forkant da. Det blir årets siste flytur, trur jeg.
Ha en fin vinterdag :)
Grynt fra Tananger
Som nevnt over så er det litt kjølig i området, stripa borte ved "tomleskolten" melder minusgrad. Litt småglatt på fortauene da man gikk til jobb.
Skulle ønske at jeg også har innedag på kontoret, men man er dessverre ikke så heldig :(
Har heldigvis ull innerst, men det hjelper lite på hendene, og nesetippen :(
Men men, slikt er det nå på denne tiden av året.
Snart juleferie! T-4!
Ha en varmere dag forumister :)
ForeverSAS
15-12-2015, 08:35
Monings fra Snillfjordens hvite vidder. -1 og opphold akkurat nå, og det kan egentlig holde seg slik tenker jeg. Her er jeg litt tidligere oppe enn ønsket, men man må ha noen timer å våkne på før det bærer ut døra for dagens planer. Modern skal til legen for å ta visse prøver, så og da er det i samme slengen planlagt litt handling i nærmeste by siden man må igjennom bommen uansett.
Her føler man seriøst at man ligger litt bakpå med årets julegaver. Med 9 dager til julaften er det fortsatt kjøpt hele 2 gaver, så må nok få fart på både beina, hodet og ikke minst visakortet. :D
Ha en stress-fri dag, med eller uten gavehandel! :D
Morn fra studentbyen. Nå også ferdig med årets jobbing så juleferie :)
Blir vel å bruke noe av dagen på å starte og fullføre julehandelen
God morgen fra Bangkok.
Klokken er sånn ca 1600 og solen så smått begynt på den daglige nedturen. Behagelige 25+ som vanlig.
Skulle liksom til legen å få meg godkjent for to nye år men ser at det utgår i dag. Nytt forsøk i morgen [emoji16]
Boken om Kjos som jeg fikk på julebordet er ferdig lest. Interresant lesning. Kan anbefales.
Nå er det "frokost"
Ha en fin dag
robertaas
15-12-2015, 10:19
God tirsdag fra tiggerstaden. Idag stiller jeg på jobb i en av mine mange t-skjorter av souvenir-typen, det er jo hele 20,9 grader her. Andre synes det derimot er avsindig kaldt og sitter inne med både med uttertøy og skjerf på seg. Og da er det liksom jeg som er "helt gal".
Ha en god en alle som vet å nyte sommeren året rundt. :-)
Hepp fra Trondheim
Vasking og indretjeneste på programmet i ettermiddag/kveld...:o
Belønning i form av lagret juleøl kl.3 venter :D
Ha en avsindig vakker tirsdag :D :D :D
God morgen fra Lillestrøm. Skikkelig suboptimal start på dagen med svært lite søvn i natt.
Men nå er det litt arbeid som venter.
Ha en fin en
Fortsatt paa tur, saa ha en fin dag til alle der ute
AirbusTrond
15-12-2015, 15:07
God dag fra Akersgata! Her er det også kaldt. Også innendørs. Men det var pinnekjøtt til lunsj, for andre uke på rad. Da ble det litt Noisy jusbrus på ettermiddagen. Teller på knappene om jeg skal ta banen til Majorstuen for å kjøpe litt ost, eller om jeg skal vente. Kanskje greit å bli ferdig med å handle inn julens to store: Stilton og ekte ekte geitost, helst fra Undredal. Ha en fin-fin tirsdag. Snart helg - og snart jul!
Bizflyer
15-12-2015, 15:26
God ettermiddag fra det Sørlandske!
Snart klar for å dra hjem fra jobb. Masse papirarbeid som må gjøres i kveld, da de neste 2 kveldene inneholder begge julebord på Superspeed t/r DK.
Ellers må jeg si at NAV aldri slutter å irritere meg med sin udugelighet. I dag skulle jeg bare innom å levere et brev. Men neida. Brev kunne ikke leveres der. Det måtte sendes i posten. Jammen de som skal ha brevet sitter jo der oppe i 2 etg sier jeg. Men neida. Må sendes serru. Så over gaten til post i butikk. På med frimerke til 10,50 og avsted med det. Så da går det vel inn til Oslo, blir sortert og så sendt tilbake igjentil Kristiansand til andre siden av gata det opprinnelig kom fra. Da er vel sirkelen sluttet, etter en famøs omvei.
Er det rart at jeg drikker??
God SFO morgen . Sov godt på flyplasshotellet, superrask TSA Pre security. Nå venter UA 753 i sete 1A og 1B F til HNL... Det skal bli bra..^_^