PDA

View Full Version : God fredag fra Hung Hom


robertaas
11-12-2015, 04:19
Sitter og blomstrer på stasjonen og venter på å slippe til på perrongen. Trodde det skulle bli mye styr med visum og slikt på stasjonen, men ble bare vinket gjennom alt.

Ha en god en dere som av og til prøver å krysse grenser på bakkenivå.

gulerot
11-12-2015, 05:10
God Morgen!
Her er det mørkt enda, kjølig og byger med alt fra hagl til regn. Så alt er som det pleier her på øya med andre ord :).

Ønsker alle en fin dag hvor enn i verden dere befinner dere

Yeager
11-12-2015, 07:22
God morgen fra gullstuen på OSL, her er man på vei til København om ikke så lenge. Ikke det beste sjakktrekket med tidlig flight etter julebord, men det gikk noenlunde greit å komme seg opp. God fredag ønskes!

Someone
11-12-2015, 08:34
God morgen fra Sandaker. Tror jeg dro hjem i tide i hår for ikke i verre form enn hva som kan kureres ved en jevn strøm med espresso. Kona skal på julebord så da får vi andre holde fortet hjemme. Men først til Prærien

ATC-flyradar
11-12-2015, 09:17
God morgen fra Oslo nord - her har vi pluss/minus 0 grader og opphold . Går inn for en rolig helg og en Lucia for barnebarna :)

Ha en flott helg folkens.

Jan

LN-FHU
11-12-2015, 09:22
Rolig morgen fra Trondheim
Mørkt, 3 grader og overskyet( tror jeg) uten å egentlig ha sett noe...;)
Dagen før DumDumBoys, og det store spørsmålet idag er hvordan jeg skal komme meg hjem fra jobb.....

Ha en forteffelig fredag :D :D :D

BSSW
11-12-2015, 09:32
det store spørsmålet idag er hvordan jeg skal komme meg hjem fra jobb.....
Har ikke du mange muligheter til å komme deg hjem, m.t.p. hva du jobber med? :p

God morgen fra Tananger

Det er FREDAG! Med mindre jeg blir oppringt av de som stod for jobbmulighetene forrige helg, så blir det nix/nada/ingenting på planen denne helgen.

Opphold da jeg kjørte til jobb i dag, selv om jeg så et par hvite flekker, etter nattens haglbyger. 4°C borte på stripa og 2 m/s fra 90°.

Ha en fin dag/helg forumister :)

OJB
11-12-2015, 09:48
God morgen fra øya i vest,
Her over er det vinterlig idag , det trekker nok østover i løpet av det neste døgnet vil jeg tro.
Nå er det bare å sjekke ut fra hotelleriet og begi seg opp til hovedkontoret på Dyce for en møtedag. Returen går østover i ettermiddag med 4616 eller kanskje jeg rekker WF som går et par timer før denne fredagen.
Ha en fin dag folkens.

kimpe
11-12-2015, 09:59
God morgen (?) fra Skaun!

Våknet med sår hals, rennende nese og slæten form.. Men opp og hopp okke som..

Elbilen vår har også fått influensa og står i karantene hos LN-FHU med høy feber og lite strøm. :)

Ellers blir det jobbhelg her, lærer aldri å si nei og dermed går det i ett!

Vel, vel får kanskje tid til et par pils i kveld og en natt på Comfort med tilhørende frokost før racet fortsetter!

Nyt Luciadagen verden rundt!

Kim

Ruby
11-12-2015, 10:49
Morgen fra Thon Panorama. Takk for hyggelig lag i går :)
Formen er passe fin og frokosten er unnagjort. Nå sitter på rommet å blomstrer og luter på hva en skal finne på. Fly hjem går ikke før 14:30.
Ha en fin dag :)

AirbusTrond
11-12-2015, 10:54
God dag fra Akersgata. Her er man i gang med dagens dont - noe som forutsetter en kopp Nespresso og en kopp vond jobbkaffe. Jobbkaffe skal som kjent være vond, men det er akseptabelt med litt god kaffe ved siden av.

Julebord på jobben i ettermiddag-kveld-natt - i år har jeg IKKE tenkt å gå løs på akevittflaska fordi jeg kjeder meg eller styrte nedpå med billig whisky med is. Samme sted som i fjor, skjønner ikke helt poenget når man har kontorer på Egertorget at man skal ha julebord ute av byen - ja et helt annet fylke. Men det får gå.

Ha en finfin fredag, med eller uten akevitt !

ForeverSAS
11-12-2015, 11:06
God morgen/formiddag fra Snillfjord! :)

Hvor det ila natten har blitt noe hvitt...igjen, og det skal visst være en helg i vinterens tegn, sier de som visstnok kan det. Dagens planer er å kanskje få fylt opp den ene boden med alskens esker som akkurat nå beleirer 1/5 del av gulvarealet i 2 etg. Ellers kan det fort hende at både oppvask og vaskemaskin skal få en runde denne dagen.

I morgen er man påtvunget Trondheims-tur, og lillesøster skal ha med seg 1 venn i tillegg, så mulig det blir en noe blakk forumist etterpå, men hyggelig er det da uansett, så handleliste må ordnes..og kanskje en skulle fått i havn en gave eller to også.

Ha en flott fredag forumister! :)

Bizflyer
11-12-2015, 11:13
God morgen fra Børsen!
Her er man formiddagsfrisk og munter etter et hyggelig "julebord" i Flyprat regi. Mange hyggelige mennesker og mye god drikke.

Nå går turen straks over til Oslo S, og tog til OSL og deretter fly hjem. Egentlig fridag i dag, men jobben ville at jeg skulle komme innom for et møte på vei hjem, så da må man vel det da.

Middag på Bølgen & Moi i kveld. Har vært en tøff uke!
Er det rart at jeg drikker??

Fnate
11-12-2015, 13:00
God formiddag fra Lillestrøm. Var så lur at jeg tok et nokså voksent glass vin i sofaen etter julebordet i går. Ikke bra.

Heldigvis hjemmekontor. Så da får man svi av en Rett i Koppen og komme seg ut i lyset.

Tar-daaaaa

FQTV
11-12-2015, 13:11
God formiddag fra OSL loungen.
Særdeles hyggelig at de har kransekake her. Glem øl, vin og bobler. Her skal det spises.

Tesla'en fra Bislet Limo service eller hva det heter fikk det ærefulle oppdraget å få meg trygt til Gardermoen sammen med en merkbar tyngre håndbagasjen med all lesestoffet som gikk min vei på julebordet i går.

Ser på EK crewet som nettopp kom og skal gjennom sikkerhetskontrollen som er rett under vinduet fra loungen her.
Ser ut som det blir en bra tur til DXB [emoji87]

Ha en fin fin fredag

LN-WIC
11-12-2015, 13:45
Her i vest, har jeg nok en dag hjemme fra jobben pga forkjølelse. Så jeg sitter og slapper av forann TV. Akkurat nå er Dubai Airport, på National Geographic.

robertaas
11-12-2015, 14:18
Har akkurat inntatt en bedre evening cocktail i lougen på Hilton Guangzhou Tieneh(sp?). Selv om det ikke var bladgull på småkakene så var både småretter og desserter meget gode. Skal snart undersøke bassenget.

LN-FHU
11-12-2015, 15:02
Har ikke du mange muligheter til å komme deg hjem, m.t.p. hva du jobber med? :p



Ja nettopp...HVORDAN skal jeg komme meg hjem.....underforstått...A6,A5,Touran,Golf GTE...etc ;) ;)

Discus
11-12-2015, 21:16
God aften - for en uke. Relativt pumpa nå, har gått i ett fra morgen til kveld med sånn jule-dill-dall hver dag etter jobb. Ha en gilde aften