View Full Version : God torsdag fra hovedstaden
God morgen fra Oslo. Plus en grad og relativt mørkt ute. Siden jeg i går fikk gjort mye av det jeg skulle gjort i dag må jeg faktisk finne på noe annet i kveld. Jeg kan jo alltids sitte i sofaen og drikke juleøl og spise blåmuggost. Men først Prærien. Ha en fin dag
Mornings fra den franske riviera!
Ingen champagne idag, men litt hvitt i loungeglassene på hjemreisen blir det nok.
Fantastisk dag i Eze Village igår vil nok holde humøret på plass til julen skal feires.
Ha en krydret torsdag :)
God morgen fra Sola. Etter noen kalde dager er det nå blitt mildere. Det føles mildt som rakker`n og det er nesten slik at en får et snev av vår fornemmelser. Nå sitter en å besvarer spørreundersøkelse fra Thon hotel. Senere blir det kaffeslabberas med "alle kollegene" (1 pax), men i morgen blir det fullt hus igjen.
Kom ikke igang med IKEA montering i går, var møkka lei etter turen innom dit, transporten og bæring. Så på eftan starter moroa...
Ha en fin fin dag :)
God morgen fra Lillestrøm. Straks bærer det opp til Strømmen for å plukke opp opphavet til årets juletur. Blacklane fra Strømmen til OSL og så BA764/770 til/fra London. Det blir som svipptur med Danskebåten, bare at den legger til i London isteden.
Lunch på Maze Grill og shopping i sjokoladedepartementet hos Selfridges.
Ha en like fin dag.
AirbusTrond
03-12-2015, 08:43
God dag fra hovedstadens hjerte og hjerne ! :D Her har man kontorert og kontorert i nesten en time allerede. Og sannelig har man fått gjort litt. Så da kan jeg skrive litt her. Ikke så mye mer, avslutter her. Men ha en fin-fin torsdag!
Hoppsan fra Trondheim
Lynende glatt imorres på vei til jobb, måtte stoppe og hjelpe en syklist som grisetryna i en bakke bortom oss, der ble det brukket arm og store skrubbsår, men heldigvis hadde han hjelm.Han kontaktet kona som kjørte ham til legevakta.
Litt sånn action på morran på jobb, kollisjon på parkeringsplassen vår og de to involverte parter var litt hissig på grøten, men vi fikk dem innn og roet begge ned, så nå er skademelding skrevet og de skiltes som venner (tror jeg) :)
Idag blir det rolig, tør ikke gå meg en tur pga glatta, så ryggen får trent p åellipsemaskina i kjellern istedet.Heldigvis myyye bedre form, så i morra blir det konsert på Sentrum Scene( ørepropper bringes) :D :D
Ha en flott torsdag uten knall og fall og kollisjoner ;) ;) ;)
Chriscross
03-12-2015, 09:52
[QUOTE=Fnate;102641Lunch på Maze Grill og shopping i sjokoladedepartementet hos Selfridges.
Ha en like fin dag.[/QUOTE]
Noen spesielle sjokkiser som anbefales? Tar turen med sk fre-lør til lhr. Plus hadde blitt utvidet med en rad i morges, så da fikk en faktisk satt seg sammen med kona. Masse seter som er blokkert, ikke opptatt. Kanskje vi skal få fly med kongen?
Må også finne ut hvordan jeg skal få sas til å faktisk innvilge diamantstatus til de med årskort. Diamantmailen henviste bare til salgsavdelingen. Enkleste blir nok fire ekstra flighter innenlands for å kvalifisere. Skal love at tralle skal ranes for sjokkis.
Hei fra TRD!
Her er flighten til OSL forsinket, så jeg er booket om direkte til ARN. Hell i uhellet det..
På vei til HKG, fikk mail fra SAS i går kveld om at jeg som god kunde fikk plass i Plus på vei østover. Og penger fra Optiontown refundert:)
Til dere andre som er i HongKong lørdag/søndag, send PM så møtes vi som vi planla og tar en eller flere kalde og litt mat!!
Kim
God formiddag fra Bergen.
Liten pittstopp for lunch. For de kjente så er morningen brukt på tur til hhv Sotra og Bontelabo.
Straks et par møter til før retur hjem. 1915 avgangen kansellert så booket om til 1845.
Nå skal det bli godt å komme hjem etter noen dager på roadtrip.
S
G'moooorgen fra vestsørøst! Her ser det ut som at solen vi titte frem, men til gjengjeld har temperaturen gått i gulvet. Jaja .. kan ikke få i både pose og smekk.
Har en bikkje under pulten, så føttene er gode og varme.
Litt forum og FB, så blir det nok en kopp kaffe og aaaaaaaaaarbeid. Godt man jobber for verdens beste firma! :up:
God aften fra toget som nesten suser forbi Fnatstaden. Vennligst forlat flyet dannet og børst smulene og tomflaskene ut av 1F Fnate!!!
God aften fra toget som nesten suser forbi Fnatstaden. Vennligst forlat flyet dannet og børst smulene og tomflaskene ut av 1F Fnate!!!
Good løkk on that ... forbered deg på herpa buss og svette desser...
Good løkk on that ... forbered deg på herpa buss og svette desser...
Det var sånn når jeg kom!!!
Det var sånn når jeg kom!!!
Det ut som noen har ryddet her :p