View Full Version : God mandag fra Prærien
På plass på jobb, tross en litt forsinket start. Tror nesten vi må gjenninnføre vekkerklokke etter arvingen tilsynelatende har begynt sove til litt mer menneskelige tider. Rundt nullish i morgentimene, forkjølelsen er fortsatt godt på plass og får vel fyre opp Excel. Ha en fin dag
Grynt fra studentbyen. Litt vel tidlig kjenner jeg men sånn er det når en 6t eksamen venter på Hasle...
ATC-flyradar
30-11-2015, 07:54
God morgen fra nord i Oslo - flott vær og minus 2 grader. Vi har sluppet unna uværet som herjet sydlige Sverige og Danmark i natt og ser at Vestlandet og nordover får møkkavær i dag.
Ha en flott dag allikevel :)
Jan
AirbusTrond
30-11-2015, 08:12
God dag fra Akersgata. Her startet man 0600 i dag, da man er i vikar for en kar som er i Berlin. Og det er jo hyggelig for ham. Det fine med å starte 06 er jo at man er ferdig 14. Så da kan man komme seg hjem til en skikkelig middagslur. Ha en fin-fin mandag !
God kveld/natt fra Las Vegas. Kaldt som f..., men trives godt. Vært på country music show og nyter el øl på Lilys @ Bellagio nå. Kun en kveld til igjen i denne fantastiske byen før Swiss tar oss hjem via ZRH. Nå må det nytes i halvannet døgn.
Tore
Grynt fra studentbyen. Litt vel tidlig kjenner jeg men sånn er det når en 6t eksamen venter på Hasle...
Hehe 6 timer eksamen på Hasle høres ikke ukjent ut - sånn rent bortsett fra at jeg har tilrettelegging og får skrive digitalt - ergo slipper jeg trippen dit. :p
God morgen fra en like før en muntlig praktisk eksamen. Godt det er over på 2 maks 3 timer. Føler jeg kunne vært mer forberedt men det gidder jeg ikke å tenke på nå.
God... eh, nei... bare, morgen fra Gaustad. Trøtt som et flybud etter en ikke planlagt helg i London. Siste SK balje hjem i går kveld.
http://i1182.photobucket.com/albums/x452/fnate/Mobile%20Uploads/Snapchat-448765151934463608_1.jpg (http://s1182.photobucket.com/user/fnate/media/Mobile%20Uploads/Snapchat-448765151934463608_1.jpg.html)
Det var en relativt ilter Japaner på 5F, som oppdaget at C-billetten hans betød at han allikevel skulle sitte som sild i tønne.
Ha en betydelig bedre dag.
Hei & hå fra Dubai Mall. Litt shopping må vel til for å blidgjøre madammen... Siste dag i araberland i dag, hjemover med QR i kveld/natt. Ha en fortsatt knakende fin mandag[emoji3]
Hehe 6 timer eksamen på Hasle høres ikke ukjent ut - sånn rent bortsett fra at jeg har tilrettelegging og får skrive digitalt - ergo slipper jeg trippen dit. :p
God morgen fra en like før en muntlig praktisk eksamen. Godt det er over på 2 maks 3 timer. Føler jeg kunne vært mer forberedt men det gidder jeg ikke å tenke på nå.
Aldri brukt fulle tiden på en eksamen på UiO da. Kanskje en dag jeg får somlet meg til å få digitalt da jeg har god nok grunn, men egentlig ikke fryktelig plaget :p