Log in

View Full Version : God svartefredag!

mcduck
27-11-2015, 07:14
Sitter her på SK964 over Mongolia og handler for harde livet. Ny laptop skal det bli, og masse julegaver.

Noterer at vi er en time forsinket (estimert 14:37) det lover svært dårlig for min connection til Oslo(14:25) og Kristiansand. Noe sier meg at det blir en lang dag..

Så, hva har dere slått til på av tilbud idag?
Ha en super Black friday!

ATC-flyradar
27-11-2015, 07:19
Ja Svartefredag - det er mørkt ute og hele 6 plussgrader og får ikke regn denne helgen :) Dette er i nord av Oslo sentrum

Ha en god helg folkens.

Jan

ForeverSAS
27-11-2015, 07:36
God morgen fra Snillfjorden. :)

Uhyre tidlig på'n i dag, var oppe før 7. Her regner det og det har det gjort i natt for ute er det mye grønnere enn i går kveld. Her stresses det for full maskin med å vinne over det som skal gjøres før bytur. Modern og lillesøster har bestemt avreise fra hjemmet mitt kl 08.15-08.30, så her får man henge i, og med en hund i huset i tillegg er det nok å stresse med før en løper ut døra.

Ha en flott dag forumister, med eller uten stressfulle morgener. :)

Someone
27-11-2015, 07:38
God morgen fra Oslo. Pluss 7 grader, så ganske mildt for årstiden. Har ikke tenkt og la meg lure av ymse lokketilbud og andre falske tilbud. Uansett hvor svart fredagen måtte være. Så null shopping her i dag.
Får vel snart ta turen i barnehagen og parkere arvingen der så jeg kan komme meg på jobb og samle krefter.
TFIF

Ruby
27-11-2015, 08:06
Hoy fredag morgen fra Sola. Kan i dag skryte på meg at jeg har vert produktiv, og det før klokka 08:00.
Våknet på et umenneskelig tidspunkt 04:45. En kunne jo ikke skjemme seg ut å stille på jobb så tidlig, så det ble litt knoting hjemme før det bar avsted til Sola. Her er en ajour med det meste og klar for morgenkaffe. Til lunsj blir det kake, da av slaget tabbe kake.
Vi har en ordning som betyr at den som "driter på draget" må stille med kake.
Kall`n som sist røk til, forsøkte å svindle til seg 14,- kroner på en reiseregning.
Så listen ligger lavt og det er nok derfor flere her konstant er på slanker`n.

Ha en knall fin dag da :-)

Fnate
27-11-2015, 08:53
God svartfredag til store og små. Har gitt opp å irritere meg over importerte tradisjoner. Men jeg har kost meg litt med å følge Lefdal litt på Face. De har jo forsøkt seg på Black Friday en hel uke, og har fått så øra flagrer i sosiale medier. De legger ut poster som blir sablet ned. Sletter dem og forsøker igjen.

Ha en fin en.

Neste uke skal jeg ha søndag en hel uke og vise til en Indonesiske tradisjon der dette er helt normalt.

Kos dere

roger
27-11-2015, 09:34
Svart fredag på fleire vis; heimen står på hauet. Og det kan i allefall ikkje bøtast på med meir shopping.

Har borte-frå-kontoret-kontor og prøver å få finslipt litt rapport. Ei veke til Syden. I morgon vert det skoltelag. Det blir bra greier som vanleg, tenkjer eg!

God helg, la oss i det minste håpe på grått! ;)

robertaas
27-11-2015, 09:40
God svart-dag fra tiggerstaden. Startet dagen med å sjekke litt nattens migrering og å ta meg en svømmetur. Må antagelig sjekke litt mere at alt gikk som planlagt i natt.

Skal titte litt på dagens tilud, men er jo fullbooket til i sommer og det er vel ingen svart-tilbud som går så langt frem i tid.

Ha en god en alle som alleredehar forsynt seg av gode tilud.

Chriscross
27-11-2015, 09:56
God morgen fra havet. Ser hele internett er dekt svart. Fikk faktisk tak i noen hyller vi uansett skulle ha med litt rabatt, gratis frakt og eb-poeng så egentlig happy.

SQ 777
27-11-2015, 10:07
God svartfredag fra Lillestrøm. Har ingen planer å kjøpe noe jeg ikke trenger fordi stor rabatt. Men i går ettermiddag tikket det inn en txt fra YA bank ( kombi debet og kedittkort ) at jeg får 10% på all kortbruk i dag....:colgate:

Passer godt siden fredagen på forhånd er satt av til storhandel av proviant til huset fra kolonialen, POLET ( :drunk: ) , en drøss med Flytogbilletter ( pleier å ha minst 8 i lommeboka plus NSB samme antall ), apotekforsyning ( aldersbetinget )... Kanskje Trumf i tillegg ?

mikro
27-11-2015, 10:12
God formiddag fra Stavanger. Regn og 10 grader for øyeblikket, og i følge YR skal det fortsette slik utover dagen og helga.

Ingen shoppingplaner i dag, bortsett fra en tur innom Rema i løpet av ettermiddagen. Ellers er det eksamensforberedelser på programmet.

God fredag folkens! :)

LN-FHU
27-11-2015, 12:38
God ettermiddag fra Trondheim
Her er det øse-pøsevær,himmelen gråter etter Europacup-exit igår :cry:

Nuvel...det er fredag og straks helg, som innledes med hårklipp på begge kidsa :) :) :)

Ha en flotters dag :wow: :wow:

LN-MOW
27-11-2015, 12:42
G'mauning fra The Big Nærflyplass. Eldstemann er droppet av for sin fakirflight til Seattle og jeg har parkert meg på parkeringshuset for å fotografere litt. Solen er rett rundt hjørnet og forhåpendtligvis blir det noen brukbare bilder.

http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/27/6139baa4579acddc5a82246e07fa512b.jpg

AirbusTrond
27-11-2015, 13:25
God dag fra KaDeWe - her er det tid for burger og Berliner Kindl. Hjem i kveld. God fredag!

robertaas
27-11-2015, 19:01
Etter en liten jobbseanse i gulletasjen på CPH går ferden snart videre til Tyskerland. Har en komplisert og sen transfer fra flyplassen med både buss og tog.

Concorde98
27-11-2015, 20:18
God kveld fra Gøteborg! Akkurat ankommet for en julebordshelg med jobben. Blir nok bra! 😉
Ingen flytur hit men tog.
Ønsker alle en fin kveld!