View Full Version : God mandag !!
Indeed it is :) Med cupgull i lomma kan gå godt fornøyd til jobb. Det er snø her i barteby og og rundt 0 grader.
Minsten er sjuk, men svigermor passer på, så mor og far kan få jobbe.
Ha en forteffelig mandag :) :)
Mornings fra Sandaker. Minus 4,5 i denne delen av hovedstaden. Litt trøtt etter en natt med sykdom i heimen, men heldigvis ikke arvingen så han kan snart sendes i barnehagen. Litt uggen selv, men frisk bok til en økt på Prærien.
ATC-flyradar
23-11-2015, 07:37
Minus 7 grader litt nordenfor Sinsenkrysset - men vinden uteble og da er det ikke så kaldt.
1 mnd igjen til lille julaften - tiden går fort mot selve julaften i år også :)
Ha en flott dag videre.
Jan
Hæppy mandag fra Sola. Det var tungt å komme i gang i dag. Kaldt har det vert men det over 0 nå. Nå kaffe, siden arbeid.
Haven strålende fin dag :)
God ettermiddag fra Chiang Mai.
Siste svømmeøkt unnagjort, badebuksa henger til tørk og 6 timer til avreise mot Bangkok og Oslo (TG biz).
Blir 4 uker siden sist jeg var hjemme, så kanskje på tide.
Regner med ny tur om en 3 måneders tid dog.
ForeverSAS
23-11-2015, 10:19
Delvis god morgen fra Snillfjord. :)
Kaldt i lufta og klar himmel, og det ryktes at noe av snøen kan dra sin kos denne uka....er i alle fall lov å håpe. Forkjølelsen henger i enda, og det har vært en tung natt uten nevneverdig søvn, dog fikk en noen timer på sofaen på morgenkvisten. Nå må en prøve å stappe i seg noe frokost, og utenom det går det i varm te med honning og vann. 1 søndag i advent til helgen, og skal en få gjort noe( les: masse som må gjøres ) før den tid, så må en først bli frisk. På toppen av alt har en påtatt seg hundepass fra torsdag til søndag da naboen skal se datteren gå skirenn...et eller annet sted.
Ha en fortreffelig dag, med eller uten hoste, snufsing og en ubeleilig forkjølelse! :)
Søren ass...
Akkurat i dag som jeg tenkte at nå er det balle meg nok... nok av håpløse tullinger i T5 security, stappfulle busser mellom terminaler, fulle og utslitte lounger (I-lands problem)... I f'in had it.
Så bare bytter de meg til en tidligere flight hjem. Uten gebyr.
Bahhhh
Ha en fin en.
God mandag fra et vinterkledd Skaun!
Herlig gårsdag med en svipptur til Oslo og Cupfinale på Ullevål. Mange faste reisende å se ombord begge veier, tydeligvis flere som brukte noen bonuspoeng for å få med seg gullet. I tillegg rakk jeg se Tottenham vinne før avreise fra OSL, så en perfekt dag!
Hjemmekontor i dag, så tilbake en svipptur til Oslo i morgen. Ser så ut til å bli reisefri en hel uke etter den turen, så alltids noe å se fram til! :)
Nyt dagen!
Kim
Mornings fra Sandaker. Minus 4,5 i denne delen av hovedstaden. Litt trøtt etter en natt med sykdom i heimen, men heldigvis ikke arvingen så han kan snart sendes i barnehagen. Litt uggen selv, men frisk bok til en økt på Prærien.
Sykdom i heimen har man hatt her også men dog er det bare meg selv som bor her. Så ble en søvnløs natt for min del. Klarte tilslutt å sovne da.
Jaja får vel prøve å lese litt til eksamen, men trøtt nok som jeg er så vet jeg ikke hvor produktivt det blir.
Så bare bytter de meg til en tidligere flight hjem. Uten gebyr.
Bahhhh
Og hva er EU-kompensasjonen for forkortet kantinetid? La dem bløøø ...
G'morgen ... Her i semitropisk sone er temperaturen lavere enn i Barteby .. Go figure. -3 på termometeret, men solen titter frem så da går det forhåpendtligvis snart oppover. Fri i dag, jobb tir og ons, så er det Thanksgiving. Eldstemann er på besøk fra Bellingham, så fruen er i godt humør.
Ha en stigende mandag. Her skal det brennes løv og hageavfall!
AirbusTrond
23-11-2015, 16:46
God ettermiddag fra Akersgata. På tide å rusle hjem. Varme opp noe lammecurry fra i går og slenge seg på sofaen. Muligens setter man på TVen også. Godt at man er på vei til favorittbyen om to døgn. Da er uka til å holde ut! Ha en fantastisk mandag!