PDA

View Full Version : God cupfinalesøndag


LN-FHU
22-11-2015, 10:05
Her i huset runger klassikere over høyttalerne og bakst er i ovnen. Etterpå blir det grilling av marinerte godsaker som blir kamp-snacks.
God kamp til alle interesserte og måtte det beste laget vinne :) :)http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/21/24d461c2d8b2334e6497958fad826648.jpg

ATC-flyradar
22-11-2015, 11:06
God søndag uten den cupfinale i dag - jeg skiter i hele finalen - tenk deg at voksne personer løper etter en skinnkule - noe så dumt :)

Jsn

Cecilie
22-11-2015, 11:07
God formiddag fra tett snødrev i Bodø. Litt finpuss på hjemmeeksamen, deretter skal jeg strekke litt på beina med en liten spasertur. Er det ikke sånt man gjør på søndager? :)

Someone
22-11-2015, 11:08
God morgen fra Sandaker. Sol og noen minusgrader uten. Formen er sånn halvveis, men mulig det har en sammenheng med flaskene jeg nettopp ryddet bort? Middag hos de gamle i ettermiddag og ser frem til ribbe, og antar vi også må ta med oss arvingen hjem etter og ha parkert han der siden i går.

Cupfinalen i dag tror jeg at jeg elegant hopper over da de ikke frister og se et lag jeg ikke kan fordra møte et lag jeg overhode ikke bryr meg om.

Ha en fin søndag

Discus
22-11-2015, 11:49
God formiddag - ha en fin dag, helst uten foppall.

ForeverSAS
22-11-2015, 12:38
God søndag fra Snillfjord! :)

Her gjelder cupfinalen mer enn alt annet denne dagen, noe annet ville vært bekymringsfullt. Skjønt, denne dagen åpnet med rennende nese og hodepine så har ''varmet'' opp med 2 timer på sofaen, men er nå snart klar for årets største fest direkte fra asfaltjungelen. :D Tar ikke lett på S08, men det vil være en aldri så liten skandale om Rosenborg ikke vinner dette, tipper for spenningens skyld en jevn kamp som går til straffespark, men okke som...bare det beste laget vinner. ;)

Ergo ikke mye annet på planen i dag, i alle fall ikke før kampen, så får vi se om det blir utført noe etter kamp, muligens skulle en dratt frem noen gardiner som må vaskes før jul.

Ha en ekstremt god søndag forumister, med eller uten cpufinalefest!! :D :D

AirbusTrond
22-11-2015, 13:05
God søndag fra Gamle Oslo. Det luker Ardbeg i stua. Den lukta var bedre i går. Nuvel, får vel rydde bort litt... Cupfinale er jo moro når underdogen vinner, ellers ikke så fryktelig spennende for nøytrale tilskuere. Får vel ha det på å bakgrunnen til det hele er avgjort - etter en halvtime? Ha en fin-fin søndag, med eller uten pokal fra Kongen!

mcduck
22-11-2015, 13:31
God kveld fra Ao Nang. Rundt 28 grader og lyn og torden nå på kvelden. Dro til Railay tidligere der jeg støtte på den lokale mafiaen, med en forkjærlighet for bananer og potetchips.

http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/22/67ff9ecda0ac15ab54460bcbfdac35d9.jpg

Heldigvis kom jeg akkurat tilbake til byen når himmelen åpnet seg.

Satser på at været bedrer seg til middag på Carnivore senere.

Ha en fin dag folkens!

Fnate
22-11-2015, 15:30
God morgen fra Houston. Ser Rosenborg har avgjort cupfinalen allerede.

Ellers smågruer jeg meg egentlig bare litt til den lange turen hjem. 2 mellomlandinger og greier. Blææææh. Søren, jeg er lei av å reise nå altså.

Ha en fin en

Ruby
22-11-2015, 20:53
God søndags aften :) en strålene og flott dag har vi hatt på disse kanter. Besøk av opphavet har en også fått, så da blir det oppvarting for vår del, ja modern overtar kjøkkenet og gamlingen gjør alle utendørsaktiviteter som jeg har "glemt".
Ha en fin en :)