View Full Version : God fredag fra gullstua på OSL
robertaas
13-11-2015, 06:57
Så spørs det bare om jeg finner en drikkefontene slik at jeg får fyllt den tomme imsdalsflaska.
Ha en god en alle som sørger for å få i seg nok vannn.
Concorde98
13-11-2015, 07:23
God fredag fra Furuset! Da var det siste dagen i uka igjen. Snart helg og godt er det. Fikk booket tur til Japan i går med destinasjon Osaka Itami inn og Tokyo Narita ut. Fra HEL. Gleder meg til å prøve JALs 787 Premium Economy. 161 seter er vel ikke så mange på en Dreamliner. Skal visst ha champagne ombord og lounge tilgang i Japan og ser det ut til. Har noen erfaring med selskap og klassen ombord?
Ønsker alle en spenstig fredag! ☺
ATC-flyradar
13-11-2015, 07:50
God fredag fra nord i Oslo - her er det vått etter nattas regn og det er +5 grader, mens P4 i Karl Johansgate i Oslo sier pluss 2 grader.
Ha en flott helg videre.
Jan
God morgen. Vått i hovedstaden i morges, men det er dager som dette det er greit og kunne gå tørrskodd fra den ene garasjen til den andre. Hu mor skal en liten til på vift i kveld så da får junior og jeg kjøre showet hjemme. Ha en fin dag
God fredag fra Sola.
Her skal det ryddes. Men først - kaffe.
Ha en glimmers dag :)
God morgen fra Bergen, her er det og vått og kaldt. Skal nyte siste fridagen inne med å lese resten av Kjos boken og fyr i peisen :) God helg til alle her inne :)
Chriscross
13-11-2015, 09:07
God morgen fra en regnfull prærie. Syk jente, men barnevakt/helsesøster på vei så turen settes snart mot det egentlige hovedkontoret.
Hadde forøvrig mottatt e-post fra meg selv i natt om at det er mange villige damer i nabolaget, så da er det vel et passord som bør byttes...
Hadde forøvrig mottatt e-post fra meg selv i natt om at det er mange villige damer i nabolaget, så da er det vel et passord som bør byttes...
Enten det eller du har et syyyykt fett nabolag.
God morgen fra T-banen. Har med elefanten på jobb i dag ettersom han er enormt skuffa av kampen igår. Det er kake til lunch idag så det bør hjelpe på.
Ellers er det bare å få jobbet noen timer før en skal ned og bruke opp Fernerbonusen og ta hælj.
Kos døkk.
ForeverSAS
13-11-2015, 10:14
God formiddag fra Snillfjord! :)
Ganske greit vær akkurat nå med en del skyer og litt blått i mellom, og ca 7-8 + akkurat nå. Modern og jeg fikk startet juleshoppingen i går, skulle nesten tro jorda skulle gå under tatt i betraktning det enorme lasset i handlevognen...en ting er sikkert: Denne familien skal ikke sulte denne julen heller. :D Den mye omtalt landskampen snakke vi ikke så mye om, var en heller kjedelig opplevelse alt i alt. Det man derimot kan glede seg over rent sportslig som nordmann i dag er en viss nordmann i statene som sanker målpoeng jevnlig for tiden, godt med noen oppturer tross alt.
Nå vel, i dag er det ikke mange bedrifter på papiret, men skal nok få utrettet noe uansett. Ha en fortreffelig fredag forumister!! :D :D
petter380
13-11-2015, 12:30
Hepp fra Macau, hvor en Legendary HRC burger er inntatt. Landet 0654 i morges og har så langt utnyttet vår 50-timers getaway fra mørke og kalde Norge. Nå venter 2000 forestillingen om 30 min: "House of Dancing Water". Tilbake til HKG i natt en gang.
Meget bra flight fra ARN med mange morsomme flypratere - digger det!
Hei fra Skaun!
Solen skinner og det her hælj! :) Rolig i kveld, harrytur til Åre i morgen med familien.
Petter380: Tok du båten direkte fra flyplassen og var det bra connection eller måtte du vente? Skal samme turen om 14 dager nemlig, men båtrutene jeg finner passer ikke helt..
Kim
God ettermiddag fra Forus,
Ukas siste arbeidsdag er her allerede.
Stille før stormen her over , det skal bli mer vær utover dagen/kvelden ser jeg.
Kanskje på tide å få båten opp til vinterlagring. det blir morgendagens øvelse.
Ha en fin dag alle.
AirbusTrond
13-11-2015, 14:21
God dag fra Akersgata. Dagens selvskryt: Jeg klarte å motstå vaflene til lunsj. Ellers er det ikke så mye å skryte av ellers. Skal en tur innom polet får å handle litt Colares, Hellsrøms akevitt og litt juleøl, blant annet Austmann. Fikk et gavekort her på onsdag fordi jeg i løpet av siste halvår minst en gang har sneket på trikken. Det er jo flott, det. Ha en fin-fin dag, også de som ikke får betalt for å snike på trikken!
God kveld fra sosialt samvær med Widerøe. Middag og comedy. Blir ikke feil.
petter380
14-11-2015, 12:11
Hei fra Skaun!
Solen skinner og det her hælj! :) Rolig i kveld, harrytur til Åre i morgen med familien.
Petter380: Tok du båten direkte fra flyplassen og var det bra connection eller måtte du vente? Skal samme turen om 14 dager nemlig, men båtrutene jeg finner passer ikke helt..
Kim
Via byen/Hong Kong Station. Der går det båt hvert 15. min!!