PDA

View Full Version : God torsdag


Chriscross
22-10-2015, 07:11
Ingen som har en god torsdag så langt? Herlig å skulle dasse til 08.00 fly istedet for 0710. Skal nyte å ikke være gørstemann av toget og spurte opp til sikkerhetskontrollen.

Dagens hms-tips: Alle må huske refleks og ikke gjøre som meg å vandre gjennom rundkjøringen uten en.:cry:

ATC-flyradar
22-10-2015, 07:29
Herlig morgen med nytraktet kaffe på arbeidspulten, lukter ALI som kurerer gruff :) Ellers har vi 6-7 grader, mørkt og rått her i Oslo nord.

Ha en god dag videre.

Jan

LN-FHU
22-10-2015, 07:39
Mårnings fra Trondheim
Her har man regn,regn og regn. Skulle tro en var i Bergen....:p
Lange jobbedag idag, deretter -ingenting ;)
Ha en flott dag :D:D:D

Someone
22-10-2015, 07:50
God morgen fra Sandaker. Får vel etterhvert få avlevert arvingen i barnehagen og sette meg i miljøbilen (les bensin) ut til Prærien. Palermo var det som kom ut av Nespressomaskinen i morges, så satser den før fart på systemet. Spinning i kveld, samt baking av kanelsnurrer til noe fellesgreier i barnehagen, med mindre alle blir spist opp innen det. Ha en fin dag

Fnate
22-10-2015, 08:39
Åhjåjåhhjjj... I natt fikk jeg denne gangens jet-lag spark i ræva. Våknet 02 og sovnet igjen kl 06. Kroppen var ikke særlig fysen når klokka ringte litt senere.

Heldigvis blir det en halvlang kontordag før det rundes av med møter i skyggeregjeringen i kveld.

Og... jeg har fått en ekstra grunn til å gå i Nespressobutikken på Strømmen. Oppdaget den igår. Oh, milde himmel. :)

Ha en fin en

Ruby
22-10-2015, 09:45
G`mårnings fra Sola, grått pissevær også i dag og følgelig måtte jeg kjøre yngste jenta til skolen. Tro om dem ikke tåler vann ???
Her er kontordagen godt i gang og neste ukes sprell er avklart og nå sitter jeg å funderer på når innkallingen til årets Julebord dukker opp her ;)

Ha en fjong dag da :)

Someone
22-10-2015, 10:50
nå sitter jeg å funderer på når innkallingen til årets Julebord dukker opp her ;)



Dato er satt, men komiteen har møtt på et par utfordringer i forhold til lokasjon. Men som det jobbes med for å løses

http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=134148

learjet
22-10-2015, 13:23
Og... jeg har fått en ekstra grunn til å gå i Nespressobutikken på Strømmen. Oppdaget den igår. Oh, milde himmel. :)



Er det slik at man bør legge en tur via butikken selv om man kanskje ikke trenger så mye kaffe :p

Eller så er man godt i gang med dagens tekst her på Berger.

Måtte en tur opp til Gardermoen i formiddag og gikk på opp til flere kjent folk. Særdeles hyggelig når en møter både gamle og ikke fullt så gamle kjente :)

Blir vel et forsøk på å rydde litt i hagen når en kommer hjem i dag, ellers få planer for ettermiddagen.

Ønsker alle en trivelig dag!

S

Fnate
22-10-2015, 15:06
Er det slik at man bør legge en tur via butikken selv om man kanskje ikke trenger så mye kaffe :p


Affirmative

OttoL
22-10-2015, 15:14
Og... jeg har fått en ekstra grunn til å gå i Nespressobutikken på Strømmen. Oppdaget den igår. Oh, milde himmel. :)


Forstår ikke at noen kan drikke det skvipet der :lol:

Kanskje litt sent å si god torsdag, men kan iallfall si at Brann sitt opprykk ble feiret med en skolebolle på kontoret. Så får vi se om de starter med minuspoeng neste sesong. Jobbturer til tiggerstaden er også ordnet, så da kan bare desember komme slik at man blir ferdig med Oslo for denne gang. :stir

OJB
22-10-2015, 16:15
God ettermiddag fra ABZ,

2 dager med prosjektgjennomgang er vel gjennomført og det er tid for å dra over sjøen i ettermiddag med 46116 som vanlig.
Litt ruske vær har erstattet siste ukers finvær og det må vi vel kanskje leve med på denne årstiden.
Vel det er snart helg og tid for andre ting.
Ha en fortsatt fin dag.

Discus
22-10-2015, 22:47
Forstår ikke at noen kan drikke det skvipet der :lol:

Tviler på at hun er noe skvip :lol:

OttoL
23-10-2015, 06:39
Tviler på at hun er noe skvip :lol:

:lol: Litt for store quote der. :headbang