PDA

View Full Version : G'onsdag ....;

LN-MOW
14-10-2015, 02:19
Javel, da åpner vi onsdagen fra 37000 fot mellom Canada og Grønland .. Har tømt Glenfiddich-lageret i mellomgalleyet .. Nå jobber jeg med kjøkkenet foran. Vi får se hvor dette ender.

Håpet å få med meg demokratidebatten på cnn, men båndbredden er litt tynn.. Just for the record, Lufthansa Flynet.

Ha en god onsdag, alle som er stasjonære. Jeg bare Suser Avgårde.

Fnate
14-10-2015, 03:04
Vi får se hvor dette ender.

Kanskje på Nuuk?

"An unruly passenger resorted in an emergency landing at Nuuk in Greenland, when he realised that they were all out of Glenfidich.

- It is my right, as an American citizen, to have as much Glenfidich as I darn well like. This whole thing is unconstitutional. I fear god and pay my taxes... on occasion - said passenger LN-MOW

The passenger's outrage soon received a wide range of support from the GOP, with Carson going as far as claiming that Obamacare essentially is aimed at banning Glenfiddich all together. - "brown liquor matters" - as he put it

Trumph was not available for a comment, but his press agent stated that: - even without knowing the matter, we blame it on the liberals. If they poor guy had a gun he would have been able to obtain more Glenfidich.

With this we say - goodbye Greenland - and - We feel your pain LN-MOW. We do hope you find a drink at EskiMOE's

I am Fnate Fnatesen - I am Skogens Kongle

And this is FNATZ NEWS"

LN-MOW
14-10-2015, 04:14
Ookeiiiiii ..... Jeg senker ikke balja selv om vi er tom for maltwhischky ... Tror jeg ...fllg med på vg.Net...,

Fnate
14-10-2015, 06:09
Ookeiiiiii ..... Jeg senker ikke balja selv om vi er tom for maltwhischky ... Tror jeg ...fllg med på vg.Net...,

Pingle pingle pingle pingle

Someone
14-10-2015, 06:36
God morgen fra Sandaker. Droppet Glenfidichen til frokost, kanskje et dårlig valg når jeg skal ut på Prærien? Vel, ha en fin dag

ATC-flyradar
14-10-2015, 07:08
Herlig morgen - det er 1 minusgrad - blå/svart himmer med skikkelig høytrykk, her på Østlandet.

På tide med kaffe - og en snakk med medarbeidere som kommer på job denne morgen.

HA en flott en dag.

Jan

roger
14-10-2015, 07:15
Nice. Er det ikkje skodde på TRD er det det på OSL... Denne veka går Ikkje alt som det skal. Håpar eg rekk eit av tre møter som var planlagt denne veka.

Ha ein fin dag!

Henshaw
14-10-2015, 08:45
Morn fra studentbyen. Får vel komme meg opp og igang med dagen snart, mye å gjøre. Rundes av med whiskeysmaking i studentforeningen i kveld. :)

Chriscross
14-10-2015, 09:11
Nice. Er det ikkje skodde på TRD er det det på OSL... Denne veka går Ikkje alt som det skal. Håpar eg rekk eit av tre møter som var planlagt denne veka.

Ha ein fin dag!

Det var da ikke så tett tåke på osl? Var flere fly som landet før vi fikk ta av. God morgen fra Bergen hvor været er bra og 3 grader.

roger
14-10-2015, 09:24
Det var da ikke så tett tåke på osl? Var flere fly som landet før vi fikk ta av. God morgen fra Bergen hvor været er bra og 3 grader.
Forsinkelsesskodde, ikkje kanselleringsskodde ja.

LN-FHU
14-10-2015, 09:39
God formiddag fra Trondheim
Fin dag her , med lettskyet og en 6-7 grader. Motorsykkel på jobb i morres, begynner å bli kjølig å kjøre , men overlever .
Idag blir det langdag, da vi har møte direkte etter jobb, som jeg mistenker bli å dra ut litt...:rolleyes:

Ha en flott onsdag

AirbusTrond
14-10-2015, 10:17
God dag fra Akersgata - her har jeg selvsagt Edradour Whisky Fudge på pluten, 1 prosent alkohol der. Det holder på kontoret. Merkelig hvordan en del her borte snakket om fotball i en halvtime etter ankomst, mens noen har ikke hørt at det har vært noen kamp i det hele tatt - later de som? Eller er en del helt frikoblet fra alt som heter nyheter i 2015? Greit nok å ikke være fotballinteressert, men de fleste leser vel forsidene før de kommer på jobb? Jeg er nesten sjokkert. Men det blir vel en grei onsdag likevel - have a nice one!

BSSW
14-10-2015, 10:29
Greetings fra Tananger

Tilbake på kontoret i dag, uten Glenfiddich, men kunne heller tenkt meg å være hjemme.

Som i TRD så er det også her nede blitt kjøligere, bilen meldt ifra om at det kunne være glatt ute. Opphold og sol akkurat nå, får se hvordan det blir resten av dagen.
Satser på en tur til ei elektrosjappe for å plukke opp 'kuse25' i ettermiddag, selv om bekreftelse på at det er ankommet ikke har blitt sendt.

Ha en fin dag forumister :)

Someone
14-10-2015, 10:49
Satser på en tur til ei elektrosjappe for å plukke opp 'kuse25' i ettermiddag,

Grisegutt ;)

Dog nytt for meg at man kjøpte det der

BSSW
14-10-2015, 11:48
Grisegutt ;)
Who? Me? :love

Dog nytt for meg at man kjøpte det der
Med elektrosjappe så mener jeg sjappe à la Elkjøp, Siba, Expert, osv ;)

Martin
14-10-2015, 12:11
Satser på en tur til ei elektrosjappe for å plukke opp 'kuse25' i ettermiddag,

Høres ut som et nick på en tvilsom nettdatingside :cool:

Artig sted for en date, om ikke annet.

God onsdag herfra. Halvveis i første uka etter ferie, og i dag kom første oppryddingssak etter kollegaen som dekket for meg i ferien ^_^.
Ellers satser jeg på at Hamar ringer i kveld. Tenkte muligens det var telefonen min det var noe galt med, så med ny telefon håper jeg det virker i kveld ^_^.

God onsdag ønskes.

SQ 777
14-10-2015, 12:46
God dag fra Dubai, varmt og godt. Address Hotell vannhull ved siden av Dubai Mall. Vært her ofte, ved første besøk for noen år siden tok det vel 5 min å finne det etter jeg slapp løs fruen. Øllukt siver gjennom denne mallen.:drunk:

Ekspert på Mall of the Emirates og Kempinski også

kimpe
14-10-2015, 14:31
Hei fra Innenlandsloungen på OSL!

Her er det fullt hus, mangler dog stormende jubel.. hehe. Rimelig lei "Tikka Masala Suppe" ettter noen besøk..

Ferdig med møter i Tiggerstaden de siste par dagene, nå er det hjem til verdens navle (Skaun) og noen dager i Trivelige Trøndelag! Ikke avgang før kl 17, så skal sitte å blomstre litt.

Kim

sirpjalle
14-10-2015, 14:53
God ettermiddag fra Sola!

Da er man klar for nest siste arbeidsdag før det er atter en gang er "langhelg"!

Javel, er det noe du vil snakke om Olav?! :colgate:

Satser på en tur til ei elektrosjappe for å plukke opp 'kuse25' i ettermiddag, selv om bekreftelse på at det er ankommet ikke har blitt sendt.

Ha en fin en forumister! :)

FQTV
14-10-2015, 15:25
http://images.tapatalk-cdn.com/15/10/14/9172520eab5c0f9aa2da462e4bd71308.jpg

Er kveld her i gården men dagen har vært hektisk. Skal bli godt å slappe av i First på QR sin A380 med Krug i glasset.

LIG

Ruby
14-10-2015, 17:48
G'eftan fra Oslo hvor en deltar på en konferanse som omhandler sikring av bygg, meget interresant og ikke minst aktuelt stoff, og en var ikke i nærheten av å duppe av engang. Ankommet hotellet nå hvor kvelden skal tilbringes i sofaen med beina på bordet og noe yoss på TV'n. Ja, egen stue på Thon hotel, det finnes slikt.
På dette hotellet har jeg faktisk aldri før rukket frokosten, har liksom bare dårlige opplevelser forbundet med dette stedet, men i morgen, da ligger det an til frokost ;)
Ha en fin fin aften:)

TriStar
14-10-2015, 18:14
God ettermiddag fra Grønland. Ikke helt god forresten. Uggen i halsen, så tror jeg skal prøve en 23-åring fra Guatemala[emoji6]
http://images.tapatalk-cdn.com/15/10/14/847090a74e8be0d554edee0d0bbe3267.jpg
Noe av det bedre man kan ta av ting som ikke hjelper...

ForeverSAS
14-10-2015, 18:17
God kveld fra Snillfjorden! :)

Ikke verst med 2 sider ''god morgen'' midt i uka får'n si. Ikke så mye å si om været her oppe akkurat nå heller, tilnærmet klart og litt kjølig. På horisonten i Nord seiler SK945 LN-RKS lett av sted mot ORD og dagen går mot slutten.

Ikke mye action denne dagen, men ble en lite planlagt handlerunde på morgenkvisten. Ellers har man subsidiert lillesøster med lommepenger, ettersom hun i morgen setter nesa mot Oslo, rent økonomisk slapp jeg billig unna de forhandlingene i grunn. :D

Ha en fortsatt flott kveld forumister!! :D :D

AirbusTrond
14-10-2015, 19:03
Den rom skal jeg kjøpe på Duty Free neste gang jeg ankommer OSL. Helt sikkert, den behøves til jul!

Bergern
14-10-2015, 19:16
Den rom skal jeg kjøpe på Duty Free neste gang jeg ankommer OSL. Helt sikkert, den behøves til jul!

God mat og godt drikke har du tydeligvis greie på, AirbusTrond.
Skal til Cuba om noen dager og lurer selvfølgelig på hva som er verdt å bruke penger på der borte.
Erfaringene med rom er begrensede, men den beste jeg har blitt servert var peruviansk.
Noen cubanske erfaringer du vil dele? :)

TriStar
14-10-2015, 19:32
Du kan jo prøve denne:
http://havana-club.com/en/cuban-rum/maximo-extra-anejo-0?token_agegate=561e92eec80a5
Nettsiden inneholder faktisk en liten reiseguide for Cuba også. Var der for ca 10 år siden, men da gikk det mest i Mojitos, Cuba libres og daiquries...

Bergern
14-10-2015, 20:06
Du kan jo prøve denne:
http://havana-club.com/en/cuban-rum/maximo-extra-anejo-0?token_agegate=561e92eec80a5
Nettsiden inneholder faktisk en liten reiseguide for Cuba også. Var der for ca 10 år siden, men da gikk det mest i Mojitos, Cuba libres og daiquries...

Mange takk!
Har vært innom og kikket. Håpet at en smaksenergist som AirbusTrond kanskje kunne ha noen preferanser også innenfor det cubanske spise- og drikkekart, og da særlig spisset til rom.

AirbusTrond
14-10-2015, 20:46
Dessverre lenge siden jeg var på Cuba, så er ikke oppdatert på hva som finnes av rom der. Ikke så mye tilgjengelig i Vesten heller, så vidt jeg vet. Men ellers har de god kaffe der borte - kjøpte med meg kaffe og kopper derfra i sin tid. Sigarene er jo verdens beste, men er vel ikke så populært som det var for to tiår siden. God tur!

Bergern
15-10-2015, 20:19
Ok og takk for det? :)

AirbusTrond
18-10-2015, 00:44
Den utmerkede rom som er avbildet her kostet for 1,5 år siden 400 kr for en litersflaske på OSL, ifølge mine notater. Heinemann har nå satt den opp til 600 kroner - helt i tråd med den øvrige prisutviklingen der i gården... mvh irritert.

TriStar
18-10-2015, 22:41
[ QUOTE=AirbusTrond;1020285]Den utmerkede rom som er avbildet her kostet for 1,5 år siden 400 kr for en litersflaske på OSL, ifølge mine notater. Heinemann har nå satt den opp til 600 kroner - helt i tråd med den øvrige prisutviklingen der i gården... mvh irritert.[/QUOTE]

Så også det til min store forskrekkelse... Min forrige flaske ble innkjøpt på CPH på tilbud, ca dkk 350,- tror jeg. Men danskene har også skrudd opp prisen kraftig, dkk 499,- på Kastrup nå[emoji45]

Hickok
19-10-2015, 21:11
[ QUOTE=AirbusTrond;1020285]Den utmerkede rom som er avbildet her kostet for 1,5 år siden 400 kr for en litersflaske på OSL, ifølge mine notater. Heinemann har nå satt den opp til 600 kroner - helt i tråd med den øvrige prisutviklingen der i gården... mvh irritert.

Så også det til min store forskrekkelse... Min forrige flaske ble innkjøpt på CPH på tilbud, ca dkk 350,- tror jeg. Men danskene har også skrudd opp prisen kraftig, dkk 499,- på Kastrup nå[emoji45][/QUOTE]
Heinemann det også....