PDA

View Full Version : God tirsdag folkens

ATC-flyradar
13-10-2015, 07:11
Nå er det mørkt, bra temperatur ( + 6 gader) - ser at flyene som skal til OSL kommer sørfra og ligger synlig for oss spottere her I Groruddalen.

Ha en flott dag videre - kaffen venter.

Jan

BSSW
13-10-2015, 08:39
God morgen fra båten til OJB

Her er man pakket og klar for hjemreise, "bare" litt over 6 timer til hjulvispen ankommer :drunk:
Satser på at WF og SK-flighter går som normalt, skal ikke via TRD, så satser på at tåke ikke blir noe problem. Dog skal jeg via Tåkemoen :drunk:

Kanskje man får satt på en film i filmrommet/kinoen, slik at ventetiden ikke føles så lang.

Ha en fin dag forumister :)

SQ 777
13-10-2015, 08:57
God morgen fra Dubai. Flott tur med EK i går. Uvanlig oppgradering for EK gull. Ikke til C men stewarden kom og hentet oss til en tom 4 seter for meg og fruen fra vår fulle 4 seter . Tiltalte oss med navn...:up:

Har det meget bra på Conrad Executive floor. Betalt med HH poeng... Ha en topp dag...

ForeverSAS
13-10-2015, 09:22
God morgen fra Snillfjord! :)

Skyet opphold og ca 7+ akkurat nå, og resten av uken ser brukbar ut i grunn den også. Ikke mye sprell på planen denne dagen, men litt støvsuging av husets 2 etasjer må nok til. Ellers skal oktober-budsjettet sånn smått påbegynnes, og man må vel kanskje grave frem litt lommepenger til lillesøster som skal til asfaltjungelen denne uken( Oslo som det så pent kalles ). ;)

Ha en flott tirsdag forumister!! :D :D

Someone
13-10-2015, 09:23
God morgen fra Prærien. Kaffemaskinene funker fortsatt tross kutt, og klarte også i dag gi meg en middels pluss espresso. [emoji477]

Ha en fin dag

Bergern
13-10-2015, 09:26
Hei og hå fra åsen i øst!
Tre nattvakter og en ørliten sosial jobbsamling, av alle steder på Holmsbu; vips, så er helvetet løs og det er ferie. Den tid, den sorg.
Først et ørlite glass rødvin for fordøyelsen, håret, huden, å sove på eller bare fordi jeg kan :D
Ha en romersk dag i rødt, hvitt og blått! :)

LN-FHU
13-10-2015, 09:36
God formiddag fra Trondheim
Kaldt i morres -takk for den, skal kjøre litt motorsykkel før det blir hjemme med kidsa og fotballkamp i kveld.

Ha en fin-fin tirsdag :D :D

Tjab
13-10-2015, 09:55
God morgen fra Stavanger igjen. En liten dagstur.

Igjen så syns jeg det lukter oppkast ombord i en 737-600 fra SAS. Merkverdig, men jeg syns det lukter spy relativt ofte på disse.....

mikro
13-10-2015, 10:13
God formiddag fra Stavanger. Lettere overskyet og 6 grader her på formiddagen. Dagen skal i all hovedsak tilbringes på lesesalen med oppgaveskriving.

God tirsdag alle! :)

Hypern
13-10-2015, 11:06
God tirsdag - og hverdagen kan begynne igjen etter en kombinason av Helsinki og Moskva. Fikk jo teknisk snag i går på 17 flyet til Oslo fra CPH. Var en ripe i lakken så det ble til at jeg tok 20:30 flyet hjem, men også dette ble 45 min forsinka pga mye bagasje og sånt. Og attpåtil fikk vi innlandsgate på OSL. SAS skal ha for at det var opplagt crew på Plus i går på CPH-OSL, første gang jeg har opplevd at de aktivt har spurt om jeg vil ha noe mer og det også på den korte flighten. Så noe positivt var det .

Gunnar
13-10-2015, 11:42
God tirsdag fra Klepp. Straks går turen til SVG for nok en runde på innsjekk.

Her er forresten en oversikt over Qatar sine overvektspriser i fall noen skulle lure:
http://www.qatarairways.com/no/en/excess-baggage-rates.page
... så slipper de å krangle med meg om dét i alle fall...:stir

AirbusTrond
13-10-2015, 13:44
God dag fra Akersgata. Lunsjen er over, to nader med speilegg og bacon er fortært, sammen med et glass skummet melk. Under samtalen kom det fram at folk med høyre utdannelse ikke vet at det er en viktig fotballkamp i kveld. Noen er mer opptatt av å løpe selv, det skal de ha. Nuvel - nadene krever sitt, påfyll av Nespresso. Ha en fin-fin og målrik aften!

OJB
13-10-2015, 14:54
God ettermiddag fra ABZ,
Her over er det kjølig høstvær , men det er som forventet.
Møter går greit unna idag og returen over sjøen skal gå etter planen senere på ettermiddagen med 4616.
Det minker med folk på flightene for tiden ser jeg.
Vel, om ikke lenge går det igjen opp med markedet igjen som det alltid har gjort tidligere.
Fortsatt fin dag folkens.

LN-MOW
13-10-2015, 15:16

Oktober har vel aldri vært av de store reisemånedene .. ,)

G'morgen fra vestsørøst. Her ble vi overrasket av et voldsomt tordenvær i natt, men nå skinner solen. Snart avreise til flyplassen hvor D-AIGL er ventet på tid. Ser ut som det er god plass på den kjerra også.

Får neppe med meg mer enn starten av 2. omgang før boarding, men får sniklytte på radio så lenge det går .. ;)

AirbusTrond
13-10-2015, 15:24
God ettermiddag fra ABZ,
Her over er det kjølig høstvær , men det er som forventet.
Møter går greit unna idag og returen over sjøen skal gå etter planen senere på ettermiddagen med 4616.
Vel, om ikke lenge går det igjen opp med markedet igjen som det alltid har gjort tidligere.
Fortsatt fin dag folkens.

Om det blir for kaldt, har man jo The Grill og deres "bibelperm". Ellers, generelt litt overrasket over en del oljefolk som tilsynelatende er overrasket over at bransjen er syklisk. Hører mest på Inge Huse i slike spørsmål. :)

Fnate
13-10-2015, 17:02
God morgen fra Jackson Hole. Altfor kort tur dette, og nå bærer det tilbake til jobb i Dallas. Har desverre en håpløst lang layover i Denver på vei ned, men vi får se om det går noen flere fly.

Straks bærer det ned til Kelly, som av alle ting husket meg fra ifjor. Hun serverer muffins i frokostsalen og vi er omtrent like glade i blåbærmuffins. Hun kunne fortelle at hun holdt på å få fyken da de oppdaget at hun kom tidlig om morgenen og spiste toppene av nesten alle muffinene de hadde.

Elefanten måpet i beundring.

Ha en fin en

petter380
13-10-2015, 17:04
SK Plus. Full flex. Må sitte i midten. Sist jeg satt i midten var september 2013 på MD80-farewell. #firstworldproblem

Ellers en grei dag i Tromsø...

Fnate
13-10-2015, 18:11
Oooops... "Rita Bella" gjorde meg oppmerksom på at hun har bursdag i dag.

Right

LN-MOW
13-10-2015, 18:16
Hrmf .. Her kansellerte de togavgangen min uten forklaring eller beklagelse og flyttet meg til neste. God plass her så det var sikkert pga dårlig belegg. Ikke fikk jeg 200 euro heller ...

http://images.tapatalk-cdn.com/15/10/13/a065f7939f981ea47947207333ff3aaf.jpg

Tjab
13-10-2015, 22:14
Hrmf .. Her kansellerte de togavgangen min uten forklaring eller beklagelse og flyttet meg til neste. God plass her så det var sikkert pga dårlig belegg. Ikke fikk jeg 200 euro heller ...

Frekke seter. Zodiac, Recaro eller noen av de andre store gutta?