View Full Version : God fredag - kippis
God morgen fra hovedstaden. Ut på Prærien for litt mer budsjettarbeid før dagens høydepunkt blir AY660 og A350 til HEL i kveld. Ha en fin dag
Concorde98
09-10-2015, 07:17
God morgen fra Furuset! Her er man på jobb allerede og gleder seg til A350 i kveld! ☺
Faktisk blir det min flytur nr 500, så et lite jubileum er det jo. 😉
Ha en fin fredag! ☺
ATC-flyradar
09-10-2015, 07:33
God morgen fra øverst I Groruddalen - flott vær å være på kontoret resten av dagen. God tur til alle som skal være med Finnair i kveld til HEL med Airbus A 350 - synd jeg ikke hadde muligheten selv - men får ta den igjen ved et senere tidspunkt. God tur folkens.
Og tiol alle oss andre som ikke er med på denne turen - god helg.
Jan
God fredag fra Nydalen..
Jobb om få strakser, før en stikker til kjøpesenteret på Jessheim og A350 til HEL senere i ettermiddag. Regner med jeg er den eneste som er like edru som når jeg dro, underveis og hjem igjen. Men gøy blir det da uansett :D :D
God morgen fra båten til OJB.
Her venter man på at alt skal bli klart for at vi kan gjøre det vi kom ut her for å gjøre. Heldigvis fint vær.
God tur til de som skal til HEL.
Morn fra studentbyen. Virker å være helt ute av stand til å sove til noen anstendig tid så da er man våken kl 8. På en måte greit, men helst om det hadde vært nødvendig litt oftere enn hver 14 dag.
Hoy morgen fra Sola. Grått ute, men inne på kontoret har en det ganske så bra. Fikk bare flydd 1 t/r denne uka mens neste uke blir det 2 t/r og gratisturen med DY longhaul er dermed i boks. Sykt misunnelig på alle dere som reiser med 350èn til kvelden, dere ønskes riktig god tur :)
Ha en fin helg da :)
Formiddag fra Trondheim
Frokost,liten bytur med kidsa før Norges StansBaner skal frakte legemet til Værnes og starten på Finnair A350-DO
Ha en flotters fredag :D:D
God morgen fra kontoret på Grønland. Småhektisk jobbfredag før man setter kursen mot OSL og Finnairs A350. Ønker alle en fortreffelig helg, både i Helsinki og andre rare steder:)
@Someone: Live trip report?
@Someone: Live trip report?
Er vel bare for noen og starte den? :colgate:
O, store suboptimale banan...
Jeg var ikke helt forkjølafrisk i går, og gikk rett på en stor kick-off presentasjon med utestemme... etterfulgt av å ta med folkene ut på middag. Mer utestemme. Kl 23 måtte jeg dra hjem fordi jeg ikke hadde stemme igjen.
Når jeg våknet i dag klarte jeg ikke kremte en gang. Det er litt tustete.
Men i kveld er det A350, and I'll let my elephant do the talking.
Vi sees
God fredag.
Eneste planene for dagen er å få på seg nok klær, hive litt mer klær i en sekk, og rekke bussen herfra 16:20 med overgang til en Airbus videre til Helsinki. Blir muligens noe øl underveis der.
AirbusTrond
09-10-2015, 13:10
God dag fra Akersgata. Her er dagens lunsj over, relativt god burritos - så da har jeg fått tacosmaken jeg trenger det neste halve året. Etter dette vanket vafler. Og Amedia spanderer Twist. Godt jeg i det minste spaserer til og fra jobb hver dag...
....... blir sikkert fint i A350. Drikker man tilstrekkelig er sikkert Helsinki en Ok by også (har bare hatt et par dager der, så skal ikke uttale meg for skråsikkert). Men de har jo god lakris, i hvert fall. God tur! Vil følge TR, sjøvsagt! :drink
robertaas
09-10-2015, 15:24
God fredag fra gullstua på OSL.
Var dum og valgte fast track idag da køen ikke så for lang ut. Å ha asiatere i køen forran seg er vanligvis ikke noe problem, men denne mannen så ikke ut til å ha flydd før og skjønte ingenting av hva man skulle gjøre og ta ut av bagasjen. Mannen var mer opptatt av å kommunisere med ivrig dame utenfor sperringen. Og da vaktene endelig hadde klart å geleide mannen gjennom slusen skulle han absolutt ut igjen for å kommunisere mere med damen utenfor.
Så nå sitter jeg her og har allerede fått besked om at flighten til køben er 15 minutter forsinket. Det bruker gjerne bli mere når de varsler slikt. Ikke bra når jeg har en kort transit der.
Ha en god en alle som prøver overleve stresset med å reise.
ForeverSAS
09-10-2015, 16:25
God ettermiddag/kveld fra Snillfjord! :)
En lang dag med stress er omsider over! Et uendelig stress med alskens butikker og styr, middagen er overstått så nå er det helg for ramme alvor. Ellers ikke en døyt store planer på planen denne helgen.
Ellers slenger jeg meg på og ønsker alle forumister som skal med en viss A350 i kveld god tur, og til alle ellers, ha en flott fredags kveld! :D :D