PDA

View Full Version : God fredag fra Nederland


BSSW
02-10-2015, 09:04
God morgen godtfolk

Her nede i Gelderland er det tåke/lavt skydekke, håper det blir bedre senere.
Blir besøk til et selskap i området i dag, før man stikker til Schiphol som blir basen for de neste 2 nettene.
Blir kanskje tur til hovedstaden i Flevoland i morgen, men det er ikke bestemt enda.

Ha en fin fredag og helg forumister :)

LN-FHU
02-10-2015, 09:29
God fredag fra et SKIKKELIG vått barteland. Levere kidsa i barnehage straks, deretter privatsjåfør til Værnes for SK til Oslo. OT slo til og reddet morgenen da jeg opprinnelig var booket på en tidligere avgang :)
Ha en fin fredag :) :)

Ruby
02-10-2015, 09:34
God mornings fra F11, flybuss fra OSL i retning Moss. Formiddagen går med til befaring av en installasjon før kursen settes mot hovedstaden på eftan.

Ha en glitters dag a ;)

Someone
02-10-2015, 09:39
God morgen fra Prærien. Sol i morgentimene her i hovedstaden. I kveld går turen til Brevik, for en hyttetur. Ha en fin dag

Discus
02-10-2015, 09:49
God morgen, i dag fra R11 aka NSB-tog. Skulle vært på er annet tog, men så kom dette forsinkede toget tøffende. Neste stopp Fnatstadbygda. Ha en fin dag, forsinket, men i rute.

Chriscross
02-10-2015, 09:58
God morgen to fra Prærien. Litt å tenke på i dag med mulig tilbud om ett års etterlønn. Ledig relevant jobb i nabobygget, men ikke så sikker på hvor smart det er å bevege seg nedover i næringskjeden i disse dager.

Gruble gruble gruble

Henshaw
02-10-2015, 10:05
Morn fra studentbyen. Merker at man var på oktoberfest på Chateau Neuf igår ja... Meeen, ut å reise om par timer, til øya i vest hvor de liker ballsport :)

Hypern
02-10-2015, 10:35
Neuf Neuf nr 2. Har heller lite planer så senga holdes litt til for å kurere denne fyllesyken. Har ikke godt av litersseidler med øl

Fnate
02-10-2015, 10:38
God morgen fra Lillestrøm.

Har egentlig sittet et døgn og survet over at jeg måtte si nei til James Bond premiere med nachspiel... Det hadde vært SÅÅÅÅ kult. Arrrrggghhh... en jeg skal på jobbreise til Tilburg.

Smak på den... Tilburg.... hjemmet til Snøhette og plastfrosk museet i Nederland.

Vel... I det minste får jeg kake til lunch i dag. I kveld er det litt mer sosial/jobb

Ha en bedre en

pgaa
02-10-2015, 10:45
God morgen fra Nydalen.

Fridag idag, det klager jeg ikke på at man har innimellom. Også fått vært en tur på butikken, det tok jo sin tid da sossen fra BI var å handlet øl - til i kveld regner jeg med. :drink:drink

Ellers blir det ned til sentrum i kveld for ett arrangement for innsideflygere. Det blir jo en bra begivenhet regner jeg med. :D:cool:

Ha en bedre fredag.

Trdfly
02-10-2015, 10:47
God morgen, her inne i innlandet i Nederland er det nok like før det fryser til med is på bakken over natta, føles slik iallefall...

AirbusTrond
02-10-2015, 12:14
God dag fra Akersgata. Solrik dag i høstferien. Ser ut som om det roer seg litt på jobben før helga. Det er behagelig. Skal straks innta lasagne i kantina. Senere blir det kanskje året siste utepils, hvem vet - det eneste sikre er at jeg skal gjøre som Sofa-pensjonistene i Vika - spise reker foran TVen. God helg til alle og enhver!

LN-KGL
02-10-2015, 12:14
Nå er det bare litt over time igjen på jobben og på tide for å dra hjem for å pakke. I morgen blir det å feire 25-års jubileum for et samlet Tyskland i Berlin. Regner med at det blir rimelig fullt i ankomsten på Schönefeld i kveld.

mikro
02-10-2015, 12:16
God morgen fra UiS. Overskyet oppholdsvær og 14 grader sånn ca.

Dagen i dag går vel stort sett med til skolearbeid. Ellers ble neste års sommerferie til Japan bestilt nå i formiddag, forholdsvis tidlig ute. Og 1 uke til A350 :) dog for min del HEL-OSL.

God fredag og helg!

AirbusTrond
02-10-2015, 12:45
I morgen blir det å feire 25-års jubileum for et samlet Tyskland i Berlin. Regner med at det blir rimelig fullt i ankomsten på Schönefeld i kveld.

Ah, ja - det skulle man fått med seg. Men det er vel litt fullt både her og der. For øvrig en panegyrisk hyllest av Tyskland i leserinnlegg i Aftenposten av Olav Gran-Olsson i går, litt vel mye, men han har jo rett. Uansett, min favorittby :drink

OJB
02-10-2015, 12:49
God formiddag fra Forus,
lettskyet pent vær her over i sørvest.
Det ligger an til en tidlig utskei fra jobb i dag etter ukas gjøremål på jobb.
Satser på fint vær i helgen med båttur vest i havet fra Tananger. Fisken biter rimelig greit nå og noen krabbeteiner skal trekkes.
God helg Forumister.

Discus
02-10-2015, 13:18
Predeparturedrikke i economy på shorthaul fra OSL er sjelden et godt tegn. Ser ut som dagen ikke blir i rute allikevel.

gustavf
02-10-2015, 14:20
God tidlig ettermiddag fra kontorpulten. I gang med dagens dont på kontoret, etter et besøk hos God morgen NOrge på TV2 for å promotere bok og ølsmaking. Bokkøl til frokost er tingen.

hifiman
02-10-2015, 14:35
God fredag fra Torp, har akkurat hatt min første flytur med Widerøe, så nå venter jeg på toget som skal ta meg til Oslo. Måtte nesten ta denne omveien da prisen lå svært høyt idag mellom Trondheim og Oslo

ATC-flyradar
02-10-2015, 14:56
God helg det er:

AirbusTrond
02-10-2015, 15:11
Og der var det dokumentert at jeg ved Stortingets 160. høytidelige åpning stod foran Narvesen på Karl Johan og vinket til Kong Harald i det han passerte i åpen bil. Samtidig dokumentert at jeg ikke var på jobb i arbeidstiden, for så vidt.... ::D

LN-MOW
02-10-2015, 16:13
G'moorgen!! Her i vestsørøst står vi foran en fuktig helg. Joaquin kommer neppe innom, men han sprer nok likevel sine fuktige vinger over oss. Har planer om utstrakt pyromanisk virksomhet i hagen, men det blir neppe denne helgen ...