PDA

View Full Version : Farvel og tak fra mig til SAS

sk931
30-09-2015, 10:43
Idag efter 45 år og 1 måned afsluttes ægteskabet mellem SAS og jeg. Seperationen påbegyndtes den 01.april og er forløbet , sådan nogenlunde..
Har ægteskabet så været lykkeligt ? Ja, det har det , for ellers var det vel afsluttet for mange år siden.
Ægteskabet har været begunstiget af fantastiske oplevelser rundt i verden, men aller bedst har været fællesskabet med ALLE de fantastiske kolleger, jeg har haft. I luften blandt vores fantastiske crew og på jorden blandt alle de fabelagtige kolleger , der har været med til at styrke SAS ..Uden støtten fra jer, er er jeg ikke så sikker på, at det havde varet så længe...
Det har budt på både op og nedture...men når jeg tænker tilbage på de 45 år er min generelle opfattelse, at SAS har det der skal til for at overleve. SAS har haft en absolut fantastisk historie og fremtiden er også lys, tror jeg..
Så alt i alt har det været 45 dejlige år..og det vil jeg gerne sige alle, piloter, cabin crew, mekanikere, lastefolk og ikke at forglemme alle de pragtfulde stationsfolk jeg har mødt igennem de mange år. TAK skal der lyde til alle, og til SAS vil jeg sige , at jeg altid vil følge jer og tænke positive tanker for VORES flyselskab...Altid når jeg ser et af vore fly ude i verden, vil jeg tænke på, at så er jeg "NÆSTEN HJEMME"

Hilsen Ole

LN-KOG
30-09-2015, 11:46
Og takk for all hjelp opp gjennom årene. Det er mer enn en gang jeg har sjekket inn og fått høre at "du har gode venner i SAS" - og da har Ole vært ute med kommentar på min reservasjon. Det har alltid endt opp med ekstra god service! Du har alltid vært en god, lojal, men ærlig representant for selskapet.

OJB
30-09-2015, 13:13
En imponerende yrkestilværelse du har hatt med dine 45 år i SAS.
Det må tross opp og nedturer vært en fantastisk reise bokstavlig talt for deg.
Jeg håper du fortsetter å bidra på forumet med alt du har av kunnskap og kompetanse fra et langt yrkesliv i luftfarten.
Lykke til med neste fase av livet.

Star Flyer
30-09-2015, 13:30
Fantastisk imponerende, Ole!
Det virker som SAS er en fantastisk arbeidsplass!
Masse lykke til videre og håper du vil bidra her på forumet også i tiden fremover! :)

oy-viv
30-09-2015, 13:55
Godt gået, Ole!:DEN:DEN
Det siger noget om din arbejdsindsats i SK, og desuden er det vist ikke så mange, der har fået lov til at gå tiden ud! Der har jo været nogle 'prikkerunder' gennem årene!

Bedste hilsener
viv

Tertit54
30-09-2015, 15:12
Lykke til som pensjonist.:D
Jeg følger etter om nøyaktig ett år... men jeg får aldri mere enn 25 år i SAS.:old

Concorde98
30-09-2015, 17:50
Lykke til videre! :-) Det var mange år i SAS ja!

Discus
30-09-2015, 17:51
:DEN:nor:SWE

seilfly
30-09-2015, 18:22
"Nesten hjemme". Så sant som det er sagt! Å sette seg på et SAS-fly er som å være "litt hjemme" når man har vært lenge borte!

Lykke til i pensjonisttilværelsen, og gratulerer med imponerende lang fartstid i selskapet!

semmern
30-09-2015, 19:54
Har begynt på mitt første år i selskapet, så vi var kolleger en liten stund :) Lykke til videre!

kimpe
01-10-2015, 05:07
45 år er imponerende og fantastisk!

På grunn av gode medarbeidere som deg blir man veldig lojal på reiser!

Kos deg masse nå!

Kim

FBI2012
01-10-2015, 11:32
Med 45 år tjeneste hos samme arbeidsgiver, snakker vi ikke bare om en imponerende bragd, men også om et stykke flyhistorie! Fra DC-8 og Caravelle til a340. Vi andre kan bare forestille oss de mange spennende minnene og inntrykk du sitter igjen med etter et langt liv i flybransjen. Lykke til videre!

krølle
01-10-2015, 17:30
Takk for reisen Ole. Jeg har fortsatt gleden av å kunne bruke ting du har delt videre av din kunnskapsbase:fly

SAS-Steward
01-10-2015, 21:35
Ole, du vil bli savnet.
Selv om våre veier ikke krysset hverandre så mye er jeg glad for å ha truffet deg og jeg vet godt hvor mye godt arbeide du har gjort for SAS, og alle oss som jobber og jobbet sammen med deg i alle tre land.
Tusen takk for 45 år. Nå håper jeg du klarer å nyte pensjonist tilvärelsen og bare hygge deg.