PDA

View Full Version : Da var det lørdag


Someone
26-09-2015, 07:21
God morgen fra Sandaker. Noen er mer ivrige enn andre med og starte dagen. Selv er jeg fornøyd jeg har klart komme meg unna dagens planlagte besøk på Ikea og et par andre interiør butikker. Da tar heller arvingen og jeg en tur på Strøm-Larsen og ser hva de har av parterte lik som frister, etterfulgt av det obligatoriske besøket på Kaffegutta. Ha en fin dag

ATC-flyradar
26-09-2015, 09:34
Et bilde som sier hva vi på Østlandet inkl Oslo har å vente av vær denne helgen.

Ha en flott helg du også.

Jan

Strominho
26-09-2015, 10:02
God morgen folkens ☺

LN-FHU
26-09-2015, 11:00
Goood lørdag fra Trondheim
Fint lite å gjøre akkurat nå, bortsett fra å myse på Grusomme meg 2- som egentlig er en genial film ;)
Ha en lovende lørdag :D:D:D

BSSW
26-09-2015, 12:53
God formiddag fra Tananger

Her er det også fint vær, så da blir det å komme seg ut snart. Dessverre så er det ned på jobb for å gjøre nettopp det, innendørs...
Men, mer penger å nyte på turen til det store landet over USA om 1 måned :p

Ble enda en booking i går, denne gang til AMS. Blir første gang med KLM på flere år :drunk:
Kan ha noe med at det er arbeidsgiver som betaler :p
Men fått karret til meg et par dager (lørdag og søndag) ekstra der nede :p

Ha en fin dag forumister :)

storg
26-09-2015, 13:25
God formiddag. Her begynner man å bli så klar for Oslos bratteste som man kan bli. Altså ikke veldig klar.

Martin
26-09-2015, 13:30
Lørdag her også. Om bord i en blå buss på veg til et rødt fly. Lenge siden jeg har flydd akkurat det selskapet, så det kan bli... Næh, neppe så spennende. Blir sikkert en ganske alminnelig flight.

God lørdag ønskes :)

ForeverSAS
26-09-2015, 15:28
God dag fra Snillfjord! :)

Her veksler været som bare rakkern, ikke godt å si hva en skal kalle det...så velger skiftende vær. Her er butikk-tur unnagjort for lengst, måtte handle for naboen også siden de har hendene fulle med elgjakt denne dagen. Rundstykker er stekt og nytes nå sammen med Tottenham-Man.City på TV, ikke så ille i grunn. Resten av dagen blir nok i samme stil med lite action på tapetet.

Ha en ekstremt god lørdag forumister!! :D :D

Fnate
26-09-2015, 16:40
Oooourrghhh... lørdag.

LN-MOW
26-09-2015, 16:55
Urgghhh ... jobbhelg ... MER KAFFE !!!

Discus
26-09-2015, 23:37
Codeshare i godstolen i kveld: LH pysjbuske og BA-genser :D

Ha en fin aften :cheers: