PDA

View Full Version : Fredag - den beste dagen før helgen.


ATC-flyradar
18-09-2015, 08:31
God morgen, kaffen står på kontorpulten - det lukter EVERGOO av den - og vi får pent vær denne helgen og gode høstlige temperaturer.

Ha en god helg folkens.

Jan

AvoidingRoyster
18-09-2015, 08:34
God morgen. Her stoppet dagen brått da jeg ankom Drammen Stasjon, innstilt innstilt innstilt. Så dagen starter med mobilt kontor på cafe. Ikke så aller værst igrunn.

sirpjalle
18-09-2015, 08:35
God morgen fra Arendal!

Da er det fredag og en ny dag med information overflow og nye systemer å sette seg inn i før man setter kursen hjemover mot Stavanger i ettermiddag til noen som har hintet at de savner meg visstnok!

Ha en fin en forumister! :)

LNv22
18-09-2015, 08:47
God morgen fra gullstuen på OSL.

Tok bilen i regnværet fra Homansbyen til OSL - lite trafikk og fin flyt. Nå er det frokost og aviser som gjelder i en drøy time før det bærer av sted til HEL i 1C med SK2700 (en av de sjeldne (sen)morgenavgangene SK har igjen til hel).

Ha en fin fredag!

kimpe
18-09-2015, 09:46
Hei fra et regntung Skaun!

Endelig straks helg, det vil si, man skal jobbe i dag og også i morgen, men på SØNDAG blir det en fridag.. :)

Fikk ellers beskjed i går om å skvise inn noen dager i København i Oktober, en måned som fra før er fullpakket.. Så får se om/når det skal passe inn.. Brum..

Ellers var det en god dag for Norsk fotball i går, bra av både RBK og Molde. Herlig å følge med på! Fnate`s reisebrev ventes det på og kanskje man får tid til å støvsuge hus utover kvelden også.

Nyt dagen!

Kim

Someone
18-09-2015, 09:52
God morgen fra Prærien. Lukter heldigvis ikke verken Evervond eller Ali Gruff av koppen her, og dessuten er vi lovet kake til alle mann til lunsj. En bragd i seg selv i disse dager. Ha en fin dag

Upsaker
18-09-2015, 10:27
God morgen fra Tryp Bellver i Palma de Mallorca. Her åpner ikke bassenget før 10, men sola skinner og det kommer til å bli en fin dag. På jobb.. Innendørs..

robertaas
18-09-2015, 11:38
God fredag fra en våt tiggerstad. Det har gått fremover på bookingfronten, men har enda ikke fylt langhelgene i mai. Steder jeg ikke har vært på som er aktuelle begynner få veldig kronglete og lang rute.

Og så har jeg lyst til å kjøpe noe morsomt fra Dealextreme som jeg ikke har fått leketøy fra på lang tid, men jeg aner ike helt hva jeg skal bestille.

Ha en god en alle med first world problems.

BSSW
18-09-2015, 11:44
God formiddag fra Tananger

Her er det opphold akkurat nå, men har regnet tidligere. Grei utetemperatur er det også, men ikke sommer lengre her. Petra hvem?

Sitter her og prøver å gjøre minst mulig før telekonf. med Nederland, Danmark og UK om ca 15 min.

Ellers så blir det å prøve å bli ferdig tidsnok til å komme seg til Stavanger for kveldens Fly & Øl. Dette blir gøy!

Ha en fin fredag forumister :)

Martin
18-09-2015, 11:50
Ellers så blir det å prøve å bli ferdig tidsnok til å komme seg til Stavanger for kveldens Fly & Øl. Dette blir gøy!


...sa avholdsmannen :p

God fredag fra Lillestrøm-ish. Straks på jobb, og klar for siste innsats før tre uker ferie. Håper bare det blir litt roligere enn de to forrige dagene.

Ha en god en :)

Bergern
18-09-2015, 12:54
God formiddag!
Fridagen benyttes til et hyggelig gjensyn med ungdomsvenner utpå kvelden. Blir vel fort natt også, kjenner jeg oss rett. Kveldens vert har jeg ikke sett på over 20 år, så det blir spennende.
Ha en støvtørket helg! :)

ForeverSAS
18-09-2015, 13:05
God formiddag...snart ettermiddag fra Snillfjord! :)

Her er stikkordet vått..vått og atter vått denne fredagen, helt greit siden jeg ikke har tenkt meg utav huset denne dagen( ikke frivillig i alle fall ). Ikke de store planer denne dagen, ligger godt i rute med husarbeid denne uken, men mister vaskemaskin skal vel få noen jobbøkter ila dagen skulle en tro. Helgen byr på fotball og litt familie-tid, passer utmerket siden værgudene skal vanne gjennom helgen før det kommer et høytrykk igjen mot søndag/mandag. :D

Ha en fortreffelig dag forumister!! :D :D