PDA

View Full Version : Endelig mandag!


TriStar
31-08-2015, 06:57
God morgen fra Flytoget. Tidlig på'n i dag... Dagstur til Molde og Elnesvågen. Turen går med SK, så då blir det graut og kaffe på OSL snart. Ha en aldeles fortreffelig uke[emoji3]

BSSW
31-08-2015, 07:23
Grynt fra Tananger

Her er det delvis overskyet og opphold, fortsetter det sllik så kan man ikke klage. Men skal nok klare å finne noe å klage over :p
Hørte på P4, da jeg parkerte på jobben, og det er her i Stavanger-området folk står mest i kø, med Bergen og Oslo som nr 2 og 3 :8: (http://www.nrk.no/rogaland/her-bruker-trafikantane-mest-tid-i-ko-1.12524777)

Blir forhåpentligvis en tur inn i dalstrøka, for å feire en nevø, etter jobb.

Ha en fin dag forumister, i eller utenfor køene :)

ForeverSAS
31-08-2015, 07:33
God morgen fra Snillfjorden! :)

Mandag, ny uke og nye muligheter. Dog siste sommerdag i 2015, men pytt sann vi kan jo få en fin høst også. :) Her har en endelig fått hvilt litt er 10 dager med høyst uvant kroppsarbeid hos det faderlige opphavet i Åfjord. Dagens sprell blir butikk-tur for å fylle kjøleskapet, ellers må huset stelles og rengjøres, så noe er det å henge fingrene i tenker jeg.

Det vurderes sånn smått også en Oslo-tur til høsten, den som ble utsatt da denne forumisten tapte avstemningen om årets sommerferie, så det får en se på. På tide å få flydd litt igjen, særlig da lillesøster ikke går av veien for å brife med at hun har flydd i sommer og ikke jeg. :D
Ha en strålende mandag rundt om i verden!! :D :D

Someone
31-08-2015, 07:49
Mornings fra Sandaker. Tilbake til hverdagen og min tur til og levere i barnehagen i går.

Hjem fra CDG1 i går fikk vi også oppleve halve terminalen/smultringen bli evakuert pga eierløs koffert. Uten at det skapte noen forsinkelser

Ha en fin dag

LN-MOW
31-08-2015, 07:56
G'morgen! Her på OSL ligger tåka tett, men det ser ut som at ting lander likevel. Sov veldig godt etter gårsnatten hvor jeg knapt fikk blund på øynene. Altfor varmt i den jævla balja.

Nå går ferden nordover, hvor man skal herje litt med kollegene og sørge for at de henrykt vinker meg avgårde når jeg reiser igjen. :)

kimpe
31-08-2015, 08:16
"God" morgen fra Skaun!

Her har ryggen skjært seg, så måtte faktisk få hjelp av kona for i det hele tatt å komme meg ut av senga. Irriterende vondt, og selv en gammel ulv måtte ringe legen for å prøve å få en time de nærmeste dagene.. Så får vi se.... Slitt med ryggen i 30 år nå, så må vel ta ansvar og bli frisk snart. Blir ihvertfall IKKE bedre med årene, det kan jeg skrive under på, Mange timer på fly hver uke og flere netter i uka i div hotellsenger er ingen mirakelkur i hvertfall.. hehe. :)

Ellers heldigvis reisefri denne uka, før Manchester igjen sent neste uke.

Med ønske om en smertefri dag!

Kim

AirbusTrond
31-08-2015, 09:00
God dag fra Akersgata! Hyggelig liten prat med representanten Skei Grande ved trikkestoppet i Gamlebyen i dag, og jeg måtte jo bekrefte at jeg stemmer av gammel vane på det eldste partiet. Hyggelig helg med slektsstevne på Høvringen i helga. Sannelig var der ikke en slektning som var forsidestoff i avisene på tidlig 60-tall, og særlig positivt var det ikke... :D Ellers ingen store planer for dagen og uken, foruten å "kontorere og kontorere", som Fleksnes sider det... God mandag 1

petter380
31-08-2015, 12:01
"God" morgen fra Skaun!

Her har ryggen skjært seg, så måtte faktisk få hjelp av kona for i det hele tatt å komme meg ut av senga. Irriterende vondt, og selv en gammel ulv måtte ringe legen for å prøve å få en time de nærmeste dagene.. Så får vi se.... Slitt med ryggen i 30 år nå, så må vel ta ansvar og bli frisk snart. Blir ihvertfall IKKE bedre med årene, det kan jeg skrive under på, Mange timer på fly hver uke og flere netter i uka i div hotellsenger er ingen mirakelkur i hvertfall.. hehe. :)

Ellers heldigvis reisefri denne uka, før Manchester igjen sent neste uke.

Med ønske om en smertefri dag!

Kim


God bedring!

Hepp fra UIO (ikke skolen), hvor man snart må stå opp for å fly/finne veien til GPS ;) Som i FNJ, ingen internett, så sees om en uke :)

jestraveller
31-08-2015, 16:19
God dag fra regnfulde København.

Dagens arbejdsopgaver er overstået og om lidt går turen mod Kastrup og Lufthansa mod Frankfurt kl. 19. Herefter venter 12,5 timer på økonomi klasse til Singapore med SQ325 som ifølge flightradar er 9V-SWB. :( I det mindste venter der 30 grader i stedet for regn og blæst :cool:

Måske der også kommer en lille rapport af turen. Hvem ved ;)

TG923
31-08-2015, 20:01
God ettermiddag fra Oslo

Ulsrudvannet meldte om 18 grader i vannet og 20 i lufta, så ingen grunn til ikke å ta seg en lang svømmetur i ettermiddag. Hadde kun selskap av en korttidsbader, ellers særdeles god plass!

Med det været som er meldt framover blir det kanskje ingen septembersvømming i år.

Har imidlertid kjøpt billett til Chiang Mai i slutten av oktober - for en gangs skyld i god tid og sikret meg enkeltseter på biz.

Kashgar
31-08-2015, 20:29
God kveld fra Tromsø. Skal være her i en uke, kurs i regi av Norsk Sykepleierforbund. Kurset holdes også i Sarpsborg, men Tromsø er hakket mer interessant for min del selv om det innebærer lenger reisevei. Nå forsyner jeg meg av minibaren.

Discus
31-08-2015, 22:40
Med det været som er meldt framover blir det kanskje ingen septembersvømming i år.


Med det været som er meldt så er vel svømmeknappen en god medalje å ha i morgen i Oslo-området ;)

WF789
01-09-2015, 00:25
God ettermiddag fra MGM Grand.
Gamblingen går ikke like godt som i fjor, men ligger godt over forventningen med en marginal pluss så langt.


Nå går ferden nordover, hvor man skal herje litt med kollegene og sørge for at de henrykt vinker meg avgårde når jeg reiser igjen. :)

Derfor kompisen vår stakk av i motsatt retning i går? ;)