Flyprat >
Småprat > Norwegian vurderer egen lounge (splittet fra BOS-tråden)
View Full Version : Norwegian vurderer egen lounge (splittet fra BOS-tråden)
Hører ikke helt hjemme i denne tråden men OSL sier til VG i dag at DY vurderer egen lounge.
Her er for øvrig artikkelen der fokus egentlig er på utvidet SAS og OSL lounge:
I oktober åpner SAS' 1300 m² store utlands-lounge på Oslo Lufthavn, men allerede nå kan du få en smakebit av den. Også OSL utvider sin lounge.
Vangstein utelukker ikke at det kan dukke opp flere lounger på flyplassen etter utbyggingen, det er fortsatt ikke helt bestemt hva det nye arealet skal brukes til.
– Dette vil styres av etterspørselen rett og slett, sier han.
Norwegian, som i dag benytter fellesloungen på OSL, snuser på muligheten for en egen lounge.
– I forbindelse med åpningen av ny terminal på OSL vil vi evaluere alle eksisterende tilbud vi har i dag i tillegg til å se på nye, inkludert en mulig lounge, sier Lasse Sandaker-Nielsen, kommunikasjonssjef i Norwegian, til VG.
http://www.vg.no/forbruker/reise/reiseliv/slik-blir-den-nye-megaloungen-paa-osl/a/23493281/
Helt naturlig, etterhvert som de evolverer. På ett eller annet tidspunkt krysser man volumlinjen mellom lønnsomhet ved å leie seg inn og ved drifte selv.
Glean EBG
18-08-2015, 17:33
Helt naturlig, etterhvert som de evolverer. På ett eller annet tidspunkt krysser man volumlinjen mellom lønnsomhet ved å leie seg inn og ved drifte selv.
Men leier DY lounge i det hele tatt? Trodde ikke de hadde lounge tilbud jeg.
SAS_flyer
18-08-2015, 17:35
De tilbyr for premier klasse på IC. Ellers ikke.
De tilbyr for premier klasse på IC. Ellers ikke.
På alle flyplasser de har IC avganger fra?
På alle flyplasser de har IC avganger fra?
Foreløpig kun på OSL, ARN, CPH, LGW, LAX, JFK og BKK.
Dette ønsker jeg velkommen.
Er ikke så langt fra at de ser på mulighetene for å bli med i en stor allianse om de kjører fasttrack, lounger og 2-klassekabiner :)
Dette ønsker jeg velkommen.
Er ikke så langt fra at de ser på mulighetene for å bli med i en stor allianse om de kjører fasttrack, lounger og 2-klassekabiner :)
Da har da ikke så mye med allianser og gjøre
Da har da ikke så mye med allianser og gjøre
Direkte har det nok ikke det, men det er jo et skritt vekk fra typisk LCC..
Direkte har det nok ikke det, men det er jo et skritt vekk fra typisk LCC..
"Typisk LCC" begynner vel generelt å bli en litt vag definisjon?
Greit nok, men da har de snart samme tilbud som SAS foruten alliansen ;)
Riktignok er ikke DY premium business men..