PDA

View Full Version : God tirsdag fra NSB


Hypern
11-08-2015, 08:18
God morgen fra NSB på et tog i retning eksotiske Sandefjord Lufthavn - litt mer farting med Widerøe i dag. At jeg orker sier jeg men heldigvis bare noen dager igjen da. :old

ATC-flyradar
11-08-2015, 08:46
God tirsdag morgen fra kontoret i Oslo nord - tidlig frokost i dag - noe før klokken 06:30 og kaffen var ferdig traktet når jeg ankom kontoret rett før klokken 07:00.

Jakten på GULLKORTET starter 4.9.2015 og skal vel våre i mine hender før januar 2016 er ferdig.

Ha en flott dag folkens.


Jan

Someone
11-08-2015, 08:55
God morgen fra Sandaker. Selv om barnehageinnkjøringen har gått som en lek, bank i bordet, så tar vi det litt forsiktig i starten så er min tur til og være hjemme før levering halv ni. Så da får Prærien vente litt. Ha en fin dag

RJon
11-08-2015, 10:22
God tirsdag fra Skottland!

En vital roterende del på laptoppen bestemte seg for å ta kveld i går, heldigvis har man orden i backupen. Den roterende delen har blitt skiftet ut med en uten mekaniske deler.

Ha en tirsdag med orden i sysakene

flyKSU
11-08-2015, 11:58
God tirsdag fra København. Klamt og fuktig for øyeblikket, men det skal lette mot ettermiddagen. Må snart prøve å spore opp noe dugende kaffe for å komme meg i vater –ha en god en!

Henshaw
11-08-2015, 13:06
Morn-ish fra studentbyen. Lettere frustrert etter at Narvesen har klart å rote bort pakka mi fra DHL... inni den er billetten min til en kamp i rugby VM i oktober, så har jo litt tid på seg til å finne den heldigvis.
Kan også virke som om jeg skal klare å beholde EBS på ærlig vis, selv om årsaken for det er noe jeg fint hadde klart meg uten

Fnate
11-08-2015, 14:00
God efta fra hjemmekontoret

Har faktisk jobbet en del timer idag. Avbrutt av noen plask i poolen, så klart. Men nå har klokken blitt 18:00, sola går snart ned og det er på tide med et glass vin.

Er fortsatt så støl etter igår at det gjør vondt å trykke på tastene på Mac'en. JEg er nok bittelitt dårligere trent enn jeg var i fjor.

Ha en fin en - her skal det regne.

OJB
11-08-2015, 14:50
God ettermiddag fra Forus,
Dagene går unna og det begynner å bli fullt trykk i "systemet" etter ferien.
Tross mye negativt i media er det for de fleste business as usual i vår industri.
Ser likevel at det er noe tynnere belegg på mine jobbturer øst,vest og sørover on the airways.
Nye turer denne uka over vannet til øya i vest blir det for mitt vedkommende.
Ha en fortsatt fin dag folkens.

Bergern
11-08-2015, 16:21
Gurgggglll ettermiddag fra en mørk krok på puben!
Tester ut om to reparatører faktisk er bedre enn ingen reparatører.
Ha en bedre aften :)

Hickok
11-08-2015, 18:59
Ingen god tirsdag fra Vangsnes. Er på vei til Sogndal og da passet brannen i dag svært dårlig. Kaos over Vikafjellet, og det blir neppe bedre inn til Sogndal. Gleder meg allerede til returen samme vei. ..

nime
11-08-2015, 21:58
God kveld fra biz loungen i Doha (føler jeg har vært gjennom her et antall ganger nå), hvor man nyter sin Krug mens man venter på avgangen til SIN. Skal bli gøy å prøve A350 for første gang iallefall! �� Gullkortet er også i boks.

AirbusTrond
12-08-2015, 00:52
Her blir det ingen A350 i natt, snarere en liten terte på kammerset... Litt overskyet dag i Varna, med høy fuktighet og litt klamhet. Stakk en tur innom Golden Sands og traff en gammel bekjent, fyren fra Milano. Men skjønner mindre og mindre av "chartersteder" - etter kl 21 virker det som en samling av ungdommer, idioter på 50+ og malplasserte barnefamilier. Nesten like trist som barene med damer i Thailand. Nuvel, nok om det - tilbake til terten, som er god ! :-D