View Full Version : Hva er det med BGO-CPH i dag?
raider66
10-08-2015, 13:55
Jeg ser det er flere ekstrafly fra BGO til CPH i dag. Titan B767, DAT A320, Widerøeflighter osv.
Noen som vet hva som er årsaken til dette? Cruisebytte er det vel ikke, eller?
Beste hilsen Espen
Håber nogen har svar på dette.
10 flyvninger i dag fra Bergen til København.
Norwegian ser fuldt booket ud og SAS flyver med A321 - er det ikke et usædvanligt fly på ruten?
Tilbud på Tuborg hos SuperBrugsen??
:) :)
Kim
jameson82
10-08-2015, 14:14
Viking Ocean har snuhavn i Bergen idag
Tilbud på Tuborg hos SuperBrugsen??
Kim
Ingen Bergensere med respekt for seg selv drikker annet enn Hansa ;)
Ingen Bergensere med respekt for seg selv drikker annet enn Hansa ;)
Å joda, 7 fjell fungerer UTMERKET! :)
Hører rykter om et cruiseskip med maskinproblemer, det var i alle fall det de sa på hotellet jeg er på i Bergen nå. Overnattingsmarkedet her er visst fullstendig støvsugd, ikke enkelt å plassere 1000 ekstra gjester i Bergen på denne tiden...
Så det med å fly dem til CPH var visst det som skulle få kabalen for rederiet til å gå opp.
jameson82
10-08-2015, 17:56
Hører rykter om et cruiseskip med maskinproblemer, det var i alle fall det de sa på hotellet jeg er på i Bergen nå. Overnattingsmarkedet her er visst fullstendig støvsugd, ikke enkelt å plassere 1000 ekstra gjester i Bergen på denne tiden...
Så det med å fly dem til CPH var visst det som skulle få kabalen for rederiet til å gå opp.
Disse flightene har ligget inne i systemet lenge
Disse flightene har ligget inne i systemet lenge
Ikke vet jeg, det ble i hvert fall sagt i resepsjonen i formiddag at ca 1000 cruisepassasjerer hadde blitt liggende og blomstre på hotell i Bergen fra torsdag, og skulle flys til CPH i dag. Og et tilsvarende antall andre veien.
Så jeg regnet bare 2+2=et eller annet.... ^_^
Viking Star som har ligget i Tallinn med fremdriftsproblemer,skulle egentlig starte nytt cruise fra Bergen på lørdag men nå flyr de passasjerene til København og starter cruiset derfra ;-)