PDA

View Full Version : God onsdag. Prærien kaller

Someone
05-08-2015, 06:29
God morgen fra Oslo. Etter vært hjemme siden mars skal det nå være deilig og avslutte pappaperm og komme meg på jobb igjen. Fyre opp Excel og slappe litt av. Dog trengs det endel nytt utstyr så blir vel noen telefoner til IT da våre selvbetjentsider er laget av noen IT konsulenter på fylla. Ha en fin dag

ATC-flyradar
05-08-2015, 07:25
God morgen fra Groruddalen - etter en natt med mye regn.

Sitat yr.no:
Enkeltområder i Agder, Telemark, Buskerud og Oppland kan få ca. 45 mm, med hovedtyngden av nedbør i ettermiddag og i kveld. Fare for lokale oversvømmelser, små jordskred og/eller flomskred. Sitat slutt.

Nå er det opphold i hovedstaden med lokale bydeler og så får vi se hva dagen byr på av vær eller uvar.

Ha en og dag.

Jan

sirpjalle
05-08-2015, 07:38
God morgen fra Sola!

16 grader og overskyet på morgenkvisten!

Alt vel, ser ikke at noe har krøllet seg til i løpet av natten, så da blir det tid til å få skuffet unna litt her og der og få litt mer albuerom!

Someone, det er vel en grunn for at denne selvbetjeningsiden er som den er! Man kan jo ikke bare slippe til slike sluttbrukere til sånn uhemmet som ikke har peiling! De må holdes i ørene. En god måte å gjøre dette på er å lage den vrien og rotete! :D

Ha en fin en! :)

Concorde98
05-08-2015, 07:49
God morgen fra Arlanda! Skyet her også i dag men fin utsikt mot flyene fra 11 etasje i Clarion. ☺ Ønsker alle en god dag! ☺

LN-FHU
05-08-2015, 08:46
God morgen fra Trondheim
Her regner det idag , og det ser ikke ut til at det blir en bedring med det første.
Opphavet henter kidsa i barnehagen idag=behagelig ettermiddag med ferdiglaget middag :D :D :D

Ha en ferdiglaget onsdag :p :p

Discus
05-08-2015, 08:47
Gooooood morning!

God morgen fra Oslo. Etter vært hjemme siden mars skal det nå være deilig og avslutte pappaperm og komme meg på jobb igjen.
Velkommen tilbake til hverdagen, høres ut som mulighet for en prærielunsj ila. høsten. da

AirbusTrond
05-08-2015, 08:51
God dag fra Varna. Her virker det å være sol nok en dag. Gårsdagen var litt bortkastet i busstur, for lang spasertur i varmen og dårlig form. Formen virker bedre, og jeg er klart for frokost, en bar/strand-stol/seng og boka mi. Ha en fin-fin dag, også uten solkrem!

ForeverSAS
05-08-2015, 09:22
God morgen fra Snillfjorden!

Her regner det som flere andre steder og det holder nok seg slik gjennom dagen. En lettere hodepine denne morgenen gjør at det blir en litt rolig start på denne dagen. Ellers forsvinnende få planer, men kanskje det dukker opp bekjente utover dagen. På fly-fronten er det lite å melde om, men SQ61 passerer snart med 9V-SWF.

Ha en fortreffelig dag! :D

Bergern
05-08-2015, 10:26
Mornings fra Østre Akervei 33!
For anledningen intet mindre enn i en suite faktisk :D
Grått ute, nattvakt i vente. Heldigvis er det snart helg.
Ha en mer enn på det jevne fin dag :)

petter380
05-08-2015, 12:05
Dog trengs det endel nytt utstyr så blir vel noen telefoner til IT da våre selvbetjentsider er laget av noen IT konsulenter på fylla. Ha en fin dag

Haha, økonomer altså! Jeg tipper problemet ligger i opplæringen - det første som kuttes når prosjekt ikke styres riktig...

Ellers god dag fra FBU! Det regner 26mm mellom 04-05 i natt, herlig! Hadde all regnet gjennom natten kommet som snø ville vi hatt 50cm på bakken i dag. Kan rapportere om gigastorm som inntreffer Chile ons-/torsdag med meldinger om 2-3 meter snø. Jeg er på fysisk feil plass på kloden vår denne uken... [emoji52][emoji38]

Hypern
05-08-2015, 15:37
God ettermiddag fra Torp. Jeg mener at denne har verdens tregeste wifi. Ihvertfall Norges tregeste.

LN-MOW
05-08-2015, 17:01
G'moorgen! Her er ukens nestsiste skift i gang før man tar seg en firedagers pust i bakken. Det ventes litt varmere enn normalt i dag, men når normalen ligger på 32-34 er det bare en plage ...
Var hos dyrlegen og la igjen $500 i går ... det bør helst ikke bli en vane ..

Wishmaster
05-08-2015, 17:18
Hjemme etter en hot sydenferie/RHO. Godt å puste norsk luft igjen, følelsen av å kjenne at du puster. ;-)

Var hos villmarksbutikken idag og la igjen ca det samme som LN-MOW i NOK.
Må ha meg nye boots og bukse til fjellfisketuren.
Og så må jeg ha meg ny PS/2-tastatur. Den likte ikke atjeg sølte whisky på'n.