PDA

View Full Version : God mandag morgen - på tide å jobbe litt.


ATC-flyradar
27-07-2015, 08:58
Knallvær med sol og 12 grader denne morgen i Oslo nord. - fikk nesten sjokk og håper ( les håper) at dette vedvarer lenge :) Det fikk jeg ikke som resultat på yr.no

Fortsatt god mandag enten du jobber eller har fri.

Jan

RJon
27-07-2015, 09:00
God morgen fra Skottland sørvest.

Her er det grått, trist og regntungt, ikke mye sommerfølelse her nei...Noe sier meg at jeg bør benytte dagen å få unnagjort forefallende innendørs kanskje en tur til IKEA :o

Ha en strålende dag folkens! :)

Someone
27-07-2015, 09:44
God morgen fra Tjøme. Solen er tilbake, men temperaturen henger litt igjen fra i går. Lurer på om jeg skal teste ankelen etter forrige ukes overtråkk. Selv om den ennå ikke er bra må jeg snart få løpt litt igjen. Ha en fin dag

kekker
27-07-2015, 10:25
God morgen fra gjemmekontoret på Eidsvoll, etter to uker med permisjon i forbindelse med ankomsten av arvingen, så er det på tide å jobbe igjen.

Litt treg start på uka, siden jeg ikke helt har vendt meg til å sove så lite som dette, men det går seg til etterhvert!

En god uke til dere alle!

LN-FHU
27-07-2015, 10:40
God formiddag fra Trondheim
Da var man tilbake på jobb etter 3 uker ferie. Egentlig litt godt også, da det begynner med rolige dager. Får se hva man gjør med de resterende 10 feriedagene....blir vel ei uke i det store landet kalt Syden, med kidsa tenker jeg....(håper jeg ;) )

Ønsker alle en fortreffelig dag :D :D :D

AirbusTrond
27-07-2015, 11:51
God dag fra Akersgata! Her får man slite seg gjennom dagen, mens visse andre har "hyttekontor" og "hjemmekontor". Men humøret er på topp - det er sol og det er ganske nøyaktig bare 15 timers arbeid igjen før man setter kursen for OSL, og som i fjor - sushibaren før DY tar meg til Varna.

OJB
27-07-2015, 14:11
God ettermiddag fra Forus,
Lunsj er inntatt og siste del av arbeidsdagen tar man fatt på nå.
Været er bra i øyeblikket , men resten av uken ser det ikke bra ut.
Det blir antagelig dårlig med båtliv om ettermiddagene/kveldene denne uken på fjorden.
En rask ABZ tur ligger på planen for onsdagen.
Ha en fin dag alle.

Bergern
27-07-2015, 14:43
God ettermiddag fra Trocadero!
Lunch i nydelige omgivelser og eneste bekymring er middag :D
Ha en kaloririk mandag!

flyKSU
27-07-2015, 19:52
Glad mandag fra Las Vegas. Det koker utenfor, så best å hive seg i bilen og komme seg ned til kysten. Ha en god en!