PDA

View Full Version : God torsdag folkens.


ATC-flyradar
02-07-2015, 07:14
Oslo nord har bare flott vær - 18 grader klokken 06:45 - blå himmel - sol og alt det som følger med.

2 dager til avreise med SAS til PMI lørdag morgen - bare å glede seg :)

Ha en flott dag.

Jan

kimpe
02-07-2015, 08:51
God morgen fra tåkehavet i Skaun!

Noen med mer utdannelse hevder bestemt at det skal bli sol og sommer i dag, nå er det 15 grader og tåke her, varmeste morgenen så langt denne sommeren i Trøndelag, så kan vel hende de har rett? Sier litt når 15 grader er ny rekord for sommeren 2015... Rart man reiser mye?

Hjemme i dag, før en svipptur til Oslo igjen i morgen og lørdag. Kun 1 uke igjen til ferien starter, får tid til å ta ut litt over 2 uker. Skal bli deilig! Nice, Monaco, Sicilia, Como...

Nyt dagen der solen skinner..

Kim

ForeverSAS
02-07-2015, 08:56
God morgen fra Snillfjorden! :)

Her skinner sola delvis gjennom noen tynne skyer, tempen ligger på ca 16+ denne morgenen, ikke verst egentlig og varmere skal det visstnok bli. Forsvinnende lite på planen i dag, men moder'n dropper innom for middag, i tillegg skal Corendon XC481 følges fra AYT til TRD i dag, hvor lillesøster og reisefølget er 4 av passasjerene.

Ha en god dag forumister!! :D :D

roger
02-07-2015, 10:03
Morn frå kombinert skodde-og-sol-land. Blir nok bra. Kollegaer her er rimeleg ivrige på at vi må bruke (denne eine) sommardagen til ein liten gåtur etter lunch. Eg er einig i det.

Ei veke igjen på jobb før litt for mykje bil og litt for lite fly (men litt!) neste mnd...

OJB
02-07-2015, 10:40
God formiddagfra Bagnaia nord for Roma,
Flott og varmt sommervær.
Opp mot 32 grader i løpet av dagen er meldt.
Det er helt OK.
Ferierer med gode venner i Lazio der mat og vin står i fokus.
En tur til Orvieto står på ferieprogrammet idag.
Fortsatt god sommerdag.

AirbusTrond
02-07-2015, 10:55
God dag fra Akersgata. Sol og varme medfører en halv feriedag. Like greit. Ha en fin dag!

Someone
02-07-2015, 14:48
God ettermiddag. Tilbake på Poros og nyter en øl i fred og ro. Mor, barn, svigermor, svigerinne og hele kostebinneriet har dratt på stranden. Regner med svigerfar snart kommer så får vel rive i en øl da. Fullt på Hydra i går så tilbrakte natten i en øde bukt ved det artige navnet: Derrick Bay. Dog var verken Horst eller Harry og finne. Fullt på Hydra i dag også så dro tilbake til Poros siden det var ganske heftig vind.

Dagens trim var og dra inn dreggen for hånd etter dreggvinsjfaenskapet først kilte seg for så og sleppe løs kjettingen i fritt fall. Men fikk fikset det og fikk en god dusj der jeg stod som en baugpryd og fikset den i god vind og sjø. Dog fornøyd at alle fingrene fortsatt er på plass etter kjettingen rausa ut.

Er man baumann så er man baumann [emoji569]
http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/02/2658692f5d02d4877c84b7a7b5f16846.jpg

robertaas
02-07-2015, 16:13
God torsdag fra gaten. Det kryr av mugglers på OSL idag. Gullstandard var stappet.

Ha en god en alle som prøver overleve turisthordene.

Hypern
02-07-2015, 20:23
God torsdag kveld fra Bratislava. Neste gang får jeg kjøpe Interrail pass men jeg bestemte meg jo to timer før avgang 13:02 til Gøteborg på søndag at jeg skulle gjøre noe faenskap - dvs bare ta toget til random destinasjoner og det ble jo dyrt. Men men man lærer så lenge man lever.

robertaas
02-07-2015, 21:05
Husk å se tv-huset i Bratislava. Litt opp ned.

krølle
02-07-2015, 23:36
God klam natt fra College Park, ATL.
Virker som DL har mye å gjøre her nede......