PDA

View Full Version : God onsdag fra Poros


Someone
01-07-2015, 05:49
God morgen. Tidlig på'n her på Poros, da junior syntes han hadde fått nok søvn og det var min tur i dag. Allerede vært hos den lokale bakeren som ikke engang hadde rukket plassere brødene i hylla da jeg dukket opp. Planen er og seile videre til Hydra, men håper da på litt mer vind så ikke det bare blir "motorseiling". Ha en fin fin onsdag

Btw så tok restauranten i går kort, selv om det tydeligvis ikke var foretrukket betalingsmåte [emoji13]

http://images.tapatalk-cdn.com/15/06/30/b37106c5a12af9cb21e21de8ffab8a97.jpg

Someone
01-07-2015, 06:51
Update: Og null stress med penger i minibankene

http://images.tapatalk-cdn.com/15/06/30/e92ab581549233213748e6ceee44c6c3.jpg

AirbusTrond
01-07-2015, 08:39
God dag fra Akersgata. Ja, det ser jo fint ut i Grekenland. Virker som om NRKs mange distriktskontorer (med flere) er mer opptatt av greske minibanker enn noe annet i disse dager - alle med sin lokal vinkling og intervju med Martha fra Finnsnes og Tore fra Egersund som er ute i den farlige verden - for ikke si hundrevis av bankfolk som skal si det samme som man kan lese på nettet.

Sol og sommer her. Blir kaffelunsj ute og så får man vel i seg en pils på vei hjem fra jobb. Slik skal det være.

Ha en fin dag, med eller uten fungerende minibanker!

TriStar
01-07-2015, 09:13
God morgen fra Grønland. Strålende solskinn og jeg har ferie[emoji295] Turen går snart til opphavet og Kongsberg i forbindelse med jazzfestivalen som starter i dag. Blir vel ikke så mye jazz for min del, foreløpig har jeg krysset av for Ila Auto, Valkyrien Allstars, Chris Thompson, Highasakite og Royksopp. Ha en aldeles fortreffelig uke, med eller uten festival[emoji481]

LN-FHU
01-07-2015, 10:00
God formiddag fra Trondheim
Regn fra morran her...men håper på bedring-ligger an til varmere vær iallefall fram t.o.m i morra.Får vel ut med MC'n en tur før man tar ferie.
Ha en strålende dag :) :D :)

Henshaw
01-07-2015, 10:36
Morn fra Sandefjord. Sommeren fortsetter, men før man finner på noen aktiviteter idag skal man ut å kjøpe solkrem, den tenkte man ikke på igår...:old

Hickok
01-07-2015, 10:38
God formiddag fra Kokstad. Her blir det en passe slapp dag i dag, før morgendagen blir enda slappere (og over like etter lunsj). Deretter blir det langhelg i Praha, som nok blir helt greit tenker jeg. Sommerferie satser jeg på å få til i slutten av måneden, så et par uker til må jeg holde ut..

ATC-flyradar
01-07-2015, 11:04
God formiddag fra Oslo nord - her har vi goværet - nå har det ankommet - noe sent. Eller er dagens helsetest unnagjort denne morgen - alt vel med kroppen - sjekt å vite det også :)

Jan:D

TG923
01-07-2015, 12:38
God formiddag fra Oslo.
Bading, middag og bridge er vel det som står på programmet utover dagen.

Hadde to greske jenter på bussen i går som var lykkelige (og overraskede) over at de fikk betalt med sitt greske debetkort på Ryggeekspressen...

ForeverSAS
01-07-2015, 16:21
God ettermiddag fra Snillfjords vidder! :)

Her har vår herre vasket landskapet siden tidlig morgen, men nå ser han visst ut til å gått tom for vann gitt. ;) Litt bedre vær fra i morgen. Her har dagen gått til butikkrunde og ellers krangler jeg med både en PC, HDMI-kabel og TVen! Tenker å bruke tven som dataskjerm, men uansett hvor enkelt det enn skal være, her er det bare trøbbel. :D Håper å få den opp før XC481 setter kurs for TRD i morgen, hadde vært moro å få FR24 opp på TVen.

Ha en bedre ettermiddag! :D

Bengt
03-07-2015, 16:48
Kreditkort har aldrig varit populärt bland affärer och restauranger i Grekland. Det lämnar för mycket spår som kan följas upp av skattemyndigheten...
Själv befinner jag mig i Katalonien. Även där är kontanter förstahandsvalet bland småföretagare.