PDA

View Full Version : God lørdag fra Sandaker


Someone
20-06-2015, 05:50
God morgen her fra de øvre lag av bydel Sagene. Også i dag var enkelte ivrig med og starte dagen. Kjøleskapet er full av pølser og kake, så da er vi klar for bursdagsfeiring dag 1 av 2. Ha en fin dag

Hypern
20-06-2015, 06:35
God lørdag fra Krokskogen. Her er man på hyttetur og man har sikkert sovet noe dårlig grunnet jetlag. Det som er synd er at vi går mot mørkere tider. Irriterende det der. Kontrasten mellom bråkete Bangkok og stille Krokskogen er uansett ikke større.

ForeverSAS
20-06-2015, 07:18
God morgen fra Snillfjord! :)

Sett bort i fra noen skyer her og der så er det brukbar morgen i Trøndelag denne lørdagen. For min del enda bedre med en rekke fugler....jet-fugler altså. Både emirater og indere er på vei, men er passe irritert over ha mistet 4 passeringer, men...å stå opp før 6 på en lørdag er vel brutalt selv for meg. Lillesøster skal kjøres til sitt faderlige opphav i dag og være bort i 3 uker. :)

Ha en topp lørdag!! :D :D

Henshaw
20-06-2015, 07:53
Grynt. Trøtt som fy da man av en eller annen grunn ikke skulle sove så godt i natt. Nå snart tid for dagens arbeidsinnsats.
#VilHa11MndStudiestøtte

ATC-flyradar
20-06-2015, 08:45
Jeg skulle så gjerne ha vært på Gardermoen sine sanddyner denne morgen - det er stor utfart med Charter og det går mange fly mellom 06:00 og kl 08:00 - som setter snuta mot Middelhavet forskjellige land.

Men vi skal ikke klage i dag i Oslo - det er varslet flott vær med topp på 22 grader ved 14-15 tiden - bare å nyte. Dere som ikke har godt vær - reis til nærmeste flyplass - reis på weekend tur til Oslo.

Jan

petter380
20-06-2015, 10:20
Jeg digger å sove ut! Aaah! I går fikk vi bestilt årets siste IC-tur, og har man sagt at man pendler årlig til Japan, ja da kan dere gjette hvor vi skal [emoji6]

Flott at solen straks snur, mega klar for vinter i Japan igjen[emoji41]

eriwe737
20-06-2015, 11:27
God morgen fra Amsterdam, hjem til Norge om 9-10 timer. Det skal bli godt for å være småsyk ca 1300 km hjemmenfra det er ikke gøy. Men ble 2,5 fine dager før jeg ble syk i går mårrest :-) Utsjekk kl 15, tur til Aviation Megastore så blir det 2-3 timer på takterrasen på Schiphol før jeg sjekker inn på KL1177 til Trondheim som i kveld flys av PH-EXA hvis det ikke blir endringer.

flyKSU
20-06-2015, 12:04
*gjeeeesp* fra Isla Vista. Klokken er i skrivende stund 3.04 på natten, og kroppen må opp fordi den lovde å kjøre folk til LAX. Heldigvis er Starbucks åpen, og jeg kan like gjerne innstille meg etter norsk tid først som sist siden jeg turer over for sommerferie i morgen kveld. Resten av dagen er avsatt til ærend i LA, pakking og soving på eftan. Det ønskes en god lørdag til samtlige. :)

storg
20-06-2015, 12:48
God dag. Nå må man snart begynne å gjøre seg klar for turen ut på landet.

Fnate
20-06-2015, 13:39
God dag. Nå må man snart begynne å gjøre seg klar for turen ut på landet.

Du mener "turen ut til verdens navle", sant?

Gudd mauning herfra og. Får vel straks hoppe i dusjen og forberede meg selv til dagens sjøslag.

Ha en sabla fjong en

Martin
20-06-2015, 13:41
God dag. Nå må man snart begynne å gjøre seg klar for turen ut på landet.


Jeg hadde tenkt meg "innover mot storbyen", og skal til akkurat samme sted som deg.

Sitter på en buss. Lillestrøm neste (via Jessheim).

LN-MOW
20-06-2015, 14:45
G'moorgen, ja .. her skin sola som vanlig. Straks på vei ned til Den Store Flyplassen hvor man skal kikke på Airliners International som er i by'n - nærmere bestemt på Delta-museet.

storg
20-06-2015, 14:50
Da sitter man på toget på vei mot verdens navle også kjent som storbyen. Man lærer noe nytt hver dag.

AirbusTrond
20-06-2015, 15:25
God dag fra Ytre Møre i strålende sol! Her nytes et par øl fra Grim & Gryt, 6060 og Fish & Ships. Senere hval fra lokal skute og Etna-vin. Ha en fin lørdag!

kimpe
20-06-2015, 16:23
God eftan fra et solfylt Trondheim (Sjokk��)

I kveld skal det pakkes, NY igjen i morgen og nye timer ombord SK907.. Ser ut til å bli fullt i Plus, liten sjans for ledig sete ved siden av.. Men får vel ta en red lager eller fem��

God helg ønskes!

Kim