PDA

View Full Version : God torsdag fra Stavanger


sirpjalle
11-06-2015, 05:48
God morgen fra Stavanger, eller det riktige vil vel si god natt!

Noen strakser til, så er det å komme seg i seng etter å ha gått kveldsvakt, holdt seg våken i 4-5 timer for å møte noen sørlendinger som har kommet kjørende opp fra Kristiansand og skal ta første fly til FRA pga. av at KLM F***'er det til..... :)

Så da har man et luksuproblem til en gang i August, tre biler og litt trang oppkjørsel! :p

Ha en fin en forumister! :)

LN-MOW
11-06-2015, 07:34
G'morgen ... carlsonkortet utøver stadig sin magi. Business Class på Værnes igjen. Nå videre til Oslo og møte på gamle tomter ....

- Dollar er amerikansk! kommer det fra mannen bak meg med utestemme. han er eskortert av to thaidamer og en skokk unger......

Grått og surt på Værnes men skal være bedre i Oslo ...

ATC-flyradar
11-06-2015, 07:54
Good mornings fra Oslo Nord - hele 12 grader - sola er kommet frem og den er blitt lovet å gjøre sommeren beste temperaturer i dag opptil 22 grader - HURRA.

I morgen stikker jeg av til AMS for foto og se på været da:

12:00–18:00 Clear sky 21° 0 mm Gentle breeze, 4 m/s from east-northeastGentle breeze, 4 m/s from east-northeast

Ha en god torsdag og en hyggelig fredag også.

Jan

BSSW
11-06-2015, 08:56
Let the stress commence...

:headbang:headbang:headbang

Nøff said...

Ha en mye bedre dag forumister :)

LN-FHU
11-06-2015, 09:12
Gudagen fra Trondheim
Her regner det.....:old

24 dager til ferie :cool: Ha en briljant torsdag :D :D :D

roger
11-06-2015, 09:35
Morn frå TRD. Kansje MOW nettopp trilla bort til takeoff. Sjølv har eg ein time å vente til stappa fullt fly. Appen til SAS viser tre grøne midtseter... Så blir det Skøyen ei stund før litt sosialisering i kveld og tilbake til romvesenetsenteret i morgon også.

Håpar Oslo servera litt betre veir... Ha ein fin ein!

Someone
11-06-2015, 09:38
God morgen. 16 grader er passert her nord for Nordpolen. Så kanskje det kan bli et snev av sommer. Litt feber på arvingen, men han skal uansett passes av modern i kveld så vi får gått på en vennemiddag. Ha en fin dag

LN-MOW
11-06-2015, 09:45
Morn frå TRD. Kansje MOW nettopp trilla bort til takeoff.

Håpar Oslo servera litt betre veir... Ha ein fin ein!


Fint her, ja. Velkommen etter!

Mye folk som reiser sørover. Kun få ledige på kjerra jeg kom med. Softblock besto av to store .... hos hun som satt i midten. ;)

Hypern
11-06-2015, 10:05
En riktig god morgen fra OSL lounge, jeg kan ikke klage fordi ferden videre går i sete 2A i retning Doha og Bangkok, så får man se hvor lite/mye interessant Bangkok er i 6 dager, men tenker at jeg vil slappe mye av ved bassenget på hotellet. Fordi dette er en reell ferie ingen eksamener og ingen bekymringer (sånn bortsett kanskje fra magetrøbbel som så mange får i Thailand - men har uansett kjøpt en halvflaske Jägermeister). Så må jeg booke hotell også. Lol. Tenker valget faller på Radisson Blu Plaza. Concierge status er fint.

Henshaw
11-06-2015, 10:49
Ferdig med eksamen og kan reise ja, noen som har det.
Ferdig med eksamen er man imorgen ettermiddag, reising har man lite kronasjer til å drive med på egenhånd i år

AirbusTrond
11-06-2015, 10:52
God dag fra Akersgata. En noe amputert dag jobbmessig, fordi jeg skal arrangere sommerfest. Nå ut å kjøpe sommerfestleker ! Ha en fornøyelig dag, med eller uten boccia!

ForeverSAS
11-06-2015, 10:56
God morgen/formiddag fra Snillfjorden! :)

Som flere påpeker over, det er grått i Sør-Trøndelag denne morgenen, og mer beskrivelse enn som så er neppe nødvendig. De neste dagene kan det derimot bli litt sol også...om prognosene holder vann. ;) Litt obligatorisk inne-tjeneste i dag og deretter Norge-Tyskland i VM. :)

Ha en strålende dag rundt om i verden!! :D :D

kimpe
11-06-2015, 15:14
Torsdag,

tannpine=tannlege

9 grader

regn

Ehh, er det rart man vil drikke??

Kim

ENGM 911
11-06-2015, 16:18
En nattvakt igjen så er det langfri. Dette til info, takk for praten.

roger
11-06-2015, 17:47
Fint her, ja. Velkommen etter!

Mye folk som reiser sørover. Kun få ledige på kjerra jeg kom med. Softblock besto av to store .... hos hun som satt i midten. ;)

Jotakk! Lite både soft og block på turen nedover for å seie det slik :) Vel vel. Her må ein kaste både jakke og genser. Er ikkje vand med slikt mildveir, merkar eg. Skulle gjerne vore det... No middag og øl!

Hypern
11-06-2015, 19:08
Da var man kommet til business class loungen på DOH, denne er diger. Virker mye mer uoversiktelig enn gamle premium terminalen, men de har da drikke her. Skål :drink

LN-MOW
11-06-2015, 22:55
Da sitter man på Flytog for NSB.. Stasbanene har stopp på Lysaker pga 'personer i sporet' mens Flytoget opererer normalt. Sikkert en naturlig forklaring. Fikk imidlertid beskjed om at vi som skulle til OSL kunne gå på Flytoget, så det gjorde selvfølgelig alle .. jaja ...

kort natt venter. Fakirflight til Frankfurt og videre hjem.

Discus
11-06-2015, 23:00
Da sitter man på Flytog for NSB.. Stasbanene har stopp på Lysaker pga 'personer i sporet' mens Flytoget opererer normalt. Sikkert en naturlig forklaring. Fikk imidlertid beskjed om at vi som skulle til OSL kunne gå på Flytoget, så det gjorde selvfølgelig alle .. jaja ...

Har vært en ulykke i Drammen, så Flytoget kom seg nok avgårde før det skjedde, eller snudde i Asker!? God tur hjem

LN-MOW
11-06-2015, 23:40
'Toget står på Lysaker' sto det på skjermene ... men ok.:)