PDA

View Full Version : Online avbestilling er ikke mulig - Tidstyven SAS


chrisljo
28-05-2015, 09:16
Trege nettsider, begrenset mobiltilpasning, og login problemer til side (er faktisk blitt litt bedre).

Er det flere enn meg som er drittlei "Online avbestilling er ikke mulig."? I det siste tilfellet mitt er det en helt ordinær SAS plus billett uten noen connections neste en uke i forveien.

Kombinert med at man ikke avbestille i appen, eller endre billetter i appen til annen prisklassen samme dag føler jeg nå at SAS blir grisebanket av Norwegian på et av de viktigste parametre på korte short haul reiser - enkle effektive reiser ende til ende.

Samtidig som jeg ikke fikk avbestilt på web med SAS fikk jeg på to minutt på mobiltelefonen endret en low fare billett på Norwegian for fruen. Riktignok med 300 kr i gebyr, men det er vel stort sett det prisdifferansen stort sett er mellom DY og SK.

Rant over.

Discus
28-05-2015, 14:32
Book slike billetter på Wideroe.no så kan du avbestille ved et klikk

view
28-05-2015, 14:44
Latterlig at man ikke kan avbestille full flex billetter online hos SAS, men Eurobonus billetter kan man avbestille på nett.

Forøvrig til tider lang refusjonstid for Plus billetter, har måttet jage dem både 2 og 3 ganger ved enkelte anledninger, noe som gir enda mer irritasjon til produktet.

Chriscross
28-05-2015, 16:10
Latterlig at man ikke kan avbestille full flex billetter online hos SAS, men Eurobonus billetter kan man avbestille på nett.

Forøvrig til tider lang refusjonstid for Plus billetter, har måttet jage dem både 2 og 3 ganger ved enkelte anledninger, noe som gir enda mer irritasjon til produktet.

Man kan iallfall ikke alltid avbestille Eb biletter online, jeg har ikke fått det til. De vil heller ikke gjøre det på chat.

NorFlight
28-05-2015, 16:26
Skjønner jeg var heldig med både chat operatør og tilbakebetalingsprosess på den billetten jeg avbestilte for noen måneder siden.

Der var avbestillingen unnagjort på under 1min via chat :-)

chrisljo
28-05-2015, 16:42
Går fort å avbestille på telefon som EBG, men det føles tullete å måtte gjøre på den måten.

Basse-HAU
29-05-2015, 06:29
Tlf er så 1997[emoji15]