chrisljo
28-05-2015, 09:16
Trege nettsider, begrenset mobiltilpasning, og login problemer til side (er faktisk blitt litt bedre).
Er det flere enn meg som er drittlei "Online avbestilling er ikke mulig."? I det siste tilfellet mitt er det en helt ordinær SAS plus billett uten noen connections neste en uke i forveien.
Kombinert med at man ikke avbestille i appen, eller endre billetter i appen til annen prisklassen samme dag føler jeg nå at SAS blir grisebanket av Norwegian på et av de viktigste parametre på korte short haul reiser - enkle effektive reiser ende til ende.
Samtidig som jeg ikke fikk avbestilt på web med SAS fikk jeg på to minutt på mobiltelefonen endret en low fare billett på Norwegian for fruen. Riktignok med 300 kr i gebyr, men det er vel stort sett det prisdifferansen stort sett er mellom DY og SK.
Rant over.
Er det flere enn meg som er drittlei "Online avbestilling er ikke mulig."? I det siste tilfellet mitt er det en helt ordinær SAS plus billett uten noen connections neste en uke i forveien.
Kombinert med at man ikke avbestille i appen, eller endre billetter i appen til annen prisklassen samme dag føler jeg nå at SAS blir grisebanket av Norwegian på et av de viktigste parametre på korte short haul reiser - enkle effektive reiser ende til ende.
Samtidig som jeg ikke fikk avbestilt på web med SAS fikk jeg på to minutt på mobiltelefonen endret en low fare billett på Norwegian for fruen. Riktignok med 300 kr i gebyr, men det er vel stort sett det prisdifferansen stort sett er mellom DY og SK.
Rant over.