PDA

View Full Version : God tirsdag fra Sandaker


Someone
26-05-2015, 08:21
Mornings her fra perlen i bydel Sagene. Alt vært oppe lenge da vår morgenfugl nå er oppe enda tidligere da tennene er på vei. Første espresso er inntatt, og det blir ikke siste [emoji29]
Ut og møte pappagruppa senere i dag. Ellers lite på agendaen.
Ha en fin dag

ForeverSAS
26-05-2015, 09:25
God morgen fra verdens navle, aka Snillfjorden. ;) Fikk egenhendig innvilget 30 minutter ekstra i senga før jeg til slutt fikk liket i gang og opp på to ben. Rent fjellvann gjør susen som en grei start på dagen, blir nok noen rundstykker og en kopp te etter hvert. Ellers forsvinnende lite på agendaen i dag, men en runde sammen med støvsugeren skal nok til.

Ha en strålende dag rundt om i verden! :D

Fnate
26-05-2015, 10:15
God morgen fra linje 1. I gang igjen med såkalt hverdag. Det betyr kontor og epost skyfling. Grompf.

Forøvrig kan dere jo f.eks ha en litt kurrant dag?

kimpe
26-05-2015, 10:48
Allerede ferdig med årets første (!!!) klipping av gressplenen her i Skaun. Var 1 times opphold mellom bygene, så tok sats med boblejakke og støvler, og fikk høvlet over den våte dritten... Måtte få gjort det før avreise Vegas på torsdag, siden fruas vrede er verre enn værgudenes. :)

Venter på våre indiske venner i OT nå, har Plus hele veien, men kan tenke meg å flytte et hakk fremover i bussen. Får se da...

Enjoy!

Kim

LN-FHU
26-05-2015, 10:58
Formiddag fra Trondheim
Det er vått....og mye jobb som må gjøres....*huffstakkarsmegetc*

Bli likar etter helga :)

Ha en flott tirsdag :):)

roger
26-05-2015, 11:17
Morn frå Førde. Dette blir ein lang dag.... Av dagens over 600 km i bil er litt over 10% unnagjort, og vi har alt hatt to aua-magen-stopp...

AirbusTrond
26-05-2015, 16:11
God dag fra Gamle Oslo. Andalucia er fantastisk! Det vet sikkert mange nordmenn, for fullt fly også kl 0655 om morgenen.

Utrolig nok klarte en Ruter-sjåfør å sette meg i dårlig humør de siste 500 meter ved å komme med en spydig kommentar til at jeg valgte (uvanlig nok) gå av foran på 37-bussen. Med koffert, ryggsekk og to poser var det enkleste for meg og mine medpassasjerer, synes jeg - men tydeligvis ikke greit for den gretne svært så norske sjåføren. Klage sendt!

Hypern
26-05-2015, 17:42
God ettermiddag fra Oslo. Vel hjemme igjen etter langhelg i Tehran. Her er man sliten og grinete og har inntatt min egen seng. Man blir ikke superb opplagt av lounge soving i liggestoler.

Yeager
26-05-2015, 17:48
God ettermiddag fra ankomst utland på OSL, hvor det synes å være totalt kaos i bagasjesystemet [emoji15]

Hypern
26-05-2015, 18:15
God ettermiddag fra ankomst utland på OSL, hvor det synes å være totalt kaos i bagasjesystemet [emoji15]

Bagasjesystemet funka da jeg landa med Emirates tidligere. Godt jeg landa før kaoset kanskje da?

Artig greie med Dubai i natt, fjernpark fra Tehran, bussing rundt halve jorda (DXB er svææær) inn ved B gates, så på skjermen at OSL var satt opp på gate A1, tok toget inn dit og tok meg til rette i loungen og sov litt. Da takker jeg min skaper for at jeg satte vekkeklokka på tidlig for da hadde de i løpet av natten endra gaten til B27... Jesus. Ned igjen i terminalen og på toget også opp igjen i B området.

Yeager
26-05-2015, 18:35
Bagasjesystemet funka da jeg landa med Emirates tidligere. Godt jeg landa før kaoset kanskje da?.


Jeg landet med SK491 fra ARL ca kl 16.25. Tror flere store fly må ha hatt ankomst ca samtidig. (Palma og New York?) Overfylt av folk og overfylte bagasjebånd.

Fnate
26-05-2015, 19:30
God ettermiddag fra ankomst utland på OSL, hvor det synes å være totalt kaos i bagasjesystemet [emoji15]

Man sjekker da ikke inn bagasje?

Martin
26-05-2015, 19:49
Jeg landet med SK491 fra ARL ca kl 16.25.

Har SAS begynt å fly fra Burkina Faso? :8:

Yeager
26-05-2015, 20:32
Man sjekker da ikke inn bagasje?


Jo, jeg hater å drasse rundt på koffert/bag ved mellomlandinger. Men angrer jo i blant...

Har SAS begynt å fly fra Burkina Faso? :8:

Haha, mente jo seff ARN [emoji6] Det skjønte du vel [emoji6]