PDA

View Full Version : God sprettetorsdag fra Oslo


Someone
14-05-2015, 07:19
God morgen. Her på Sandaker skinner solen. Visstnok er det fridag i dag, men det merker vi i pappaperm lite til. Det blir vel snarere motsatt da det betyr kona er hjemme og kan finne på nye oppgaver som må gjøres. Så planen er og ta med arvingen og stikke til en kamerat etterpå. Middag hos de gamle i kveld. Ha en fin dag

roger
14-05-2015, 07:29
Morn frå Trondheim. Her bråka visst pippipane sånn at vi berre måtte stå opp.... Jaja. Planen i dag er støyping av 1/3-dels kjellargolv. Skal bli interessant... Ha ein strålande dag, med eller uten sementblandar.

robertaas
14-05-2015, 08:17
God morgen fra senator-loungen på Heathrow. Brukte under 15 minutter fra jeg gikk ut av hotellet til jeg var gjennom sikkerhetssjekken, ikke ille. Så det blir nå god tid til å spise en skikkelig frokost i loungen. Riktignok uten spesialstekte egg. Er det noen lounge som ville gitt meg det til frokost?

Opplevde noe rart med SAS som fløy hit igår kveld. De sa at siden de landet på innenriks måtte vi gå ut bakre utgang til buss, altså kun bakre utgang slik at plusserne kom sist. Finnes det noen gode grunner for slikt?

Ha en fin dag alle som er på vei ut til nye eventyr.

BSSW
14-05-2015, 09:31
Grynt fra Moss

Har forflyttet meg over til denne delen av vårt rike for en konfirmasjon.
Av det lille jeg har fått med meg så ser det ut til å bli en fin dag.

Komme seg ut av sengen - Check
Vask av liket - Check
Frokost - Check
Tannpuss - Check
Ta på seg finstasen - Check
Forflytte seg til stedet konfirmasjonen skal holdes - Check
Kose seg med slekt og andre kjente og ukjente - Check
Spise - Check
Komme seg tilbake til Moss - Check
Sove -

Da er planen for dagen klar
:p

Ha en fin dag forumister :)

ATC-flyradar
14-05-2015, 10:13
God morgen fra en travel dag på Mallorca - her er det ingen fridag - full fart for barn på skolen - butikkene er oppe som vanlig fra tidlig til sent på kveld.

Legger litt planer for 17.mai her nede - det er mange av oss og det blir felles frokost og tur i Sjømannskirken og deretter tog for banr og voksne.

Ha en flott helg.


Jan

ForeverSAS
14-05-2015, 10:26
God morgen fra Snillfjords vidder. :)

Her er det helt ok vær, noe regn/sludd/snø og ca 5 plussgrader med nordavind. Vært oppe en god stund, men tar det virkelig piano denne helligdagen jeg også. Noen få slag skal stå i dag, blant annet en omgang med vaskestaven først, deretter kommer moder'n og lillesøster en tur sånn at man får skiftet dekk på kjerra. Finnes vel ikke noe mer ''logisk'' enn at snøen viser seg igjen med noen flak når denne fjotten tenker ''ah, sommerdekk''. ;) Men vinter'n kan bare yppe seg, sommerdekkene skal på okke som! Men før alt: En god frokost og siste utgave av ''Aviation News''. :)

Ha en fortreffelig dag forumister! :D

Discus
14-05-2015, 11:40
Sprettetorsdag? :drunk: I mine øyne er det mer vår dag, luftfartsdagen. Alle har fri for å kunne fly dit de vil i dag :D Ha en fin fag-dag

AirbusTrond
14-05-2015, 13:05
God dag fra luften! Har spruttet op ved hjelp av en flyvemaskin - fullt fly til Malaga. så stålsatt for fire trange timer. Hat medbrakt sushi som niste, tar vel en øl eller to til den. God himmelfart!! Hm... 50 minutter i lufta før drikkevogn. klar nå!

kimpe
14-05-2015, 13:53
God formiddag!

Med vafler på bordet og kinobesøk i går og i kveld, kan man trygt si at det er godt med en fridag innimellom ja! :)

Osloturen i morgen og Londonturen på Mandag ble begge utsatte, i stedet blir det Oslo i møter onsdag neste uke. Deilig å få noen dager ekstra her hjemme!

Er det noen som vil over til London fra TRD mandag kveld med retur onsdag kveld, er det bare å si fra så får dere selv styre med å bytte navn på billetten og betale for det. Jeg skal uansett ikke bruke billetten....

Nyt dagen!

Kim

RJon
14-05-2015, 14:07
God torsdag fra Skottland-sørvest.

Skulle egentlig til Sunnmøre i helga, madammen ligger langflat, så det ser ut som den turen ikke blir noe av. Dagen går nok trolig med til å gå igjennom bilder i lysrommet mens man pleier sin kjære innimellom. Kanskje en liten tur innom flyplassen om det er noe interessant som kommer inn.

Ha en sykdomsfri og flott dag folkens! :)

AirbusTrond
14-05-2015, 15:48
Hm, folk er rare - bestille flypasta 45 min før landing i tapasland... Jeg oppfører meg som en god nordmann med to gin tonic i stedet. Dette til orientering.

OJB
14-05-2015, 16:02
God ettermiddag fra Tananger,
Hjemmedag med fri og litt jobbing inn i mellom huslige saker og ting.
Det er ikke alltid like godt å ta fri i denne bransjen.
I morgen blir det en dagstur over til øya i vest.
Det kommer en 747 til SVG i kveld, ca 21.30, chartret av LF og den avgår i morgen.
Satser på at det ikke er for mørkt når den kommer slik at den kan avbildes.
Ha en fin dag.

LN-MOW
14-05-2015, 16:45
G'mooorgen! En underlig verden. Her har nesten alle hos arbeidsgiveren fri pga en religiøs helligdag, og jeg her borte 'belønnes' med en ekstra arbeidstime. Livets goder fordeles urettferdig.

Men det er sol og fint. Nør morgenkaffen på terassen mens samme kolleger ble rammet av snøbyger, så det er litt rettferdighet i verden likevel. :up:

Piper Cub
14-05-2015, 17:49
Terminalen er ikke helt ferdig. Ved mye trafikk må også innenriksgatene benyttes. De på sydsiden. Man kan bla. se at Air Lingus står der da de er innenriksflyginger.

ENGM 911
14-05-2015, 21:11
Plantasjen med O`Store gjorde innhugg i portemoné n. Er det rart jeg må jobbe overtid!!! Fredag ettermiddag begynner arbeidshelgen mens resten av Norge hiver seg på fylla, du snakker om rettferdighet LN-MOW!

Nå er det kaffeslurping og bena på bordet mens kona er opptatt med å prate med blomstene. Det kan hun like gjerne gjøre til solnedgang!!!!!

Henshaw
14-05-2015, 22:34
http://i.imgur.com/ITVVjQq.png
Begynner å nærme seg ferdig, alltid morsomt når sistemann på gruppa bare slutter å eksistere så vi to som satt igjen plutselig fikk mye mer jobb