PDA

View Full Version : God søndag fra Sandaker


Someone
10-05-2015, 06:36
God, men trøtt og tidlig, morgen her fra øverst i bydel Sagene. Tre grader og regn. Eksotisk reisemål på programmet i dag da vi må ta turen ut til Ytre Enebakk for en barnedåp. Som hedning kan jeg tenke meg veldig mye annet og bedrive en søndags formiddag med en kirkebesøk, men man har visstnok noen plikter. Satser på bra utvalg kaker etterpå i det minste [emoji513]
Håpet også regnet gir seg så jeg kan få på plass noen flere planker på balkonggulvet mitt. [emoji375]
Ha en fin dag

ErlA
10-05-2015, 08:40
God morgen fra Sola!

Her er man klar til en tur over dammen, turen starter med SK1875 til Fagmøder international også kjent som København, før man drar videre med en litt sliten A340 til SF.

Planlegger å lage en liten tripreport siden det etter alle solemerker blir biz så stay tuned!

Kan også melde om store horder fyllesyk ungdom på sola idag! :D

Bergern
10-05-2015, 09:49
Stort gjesp og mornings fra litt vest for vest!
Kun en nattvakt igjen av helgen. Ser ut til å ryke på en SVG - IAH-bestilling i løpet av den for reise tidlig i juni. Herlig pris :D
AF har også tilbud i C. Får se om det er noe som er interessant...
Ha en texansk avsluttning på helgen!

Hypern
10-05-2015, 09:50
Go morgen fra Oslo. Her har man ikke krøket seg ut av senga da kroppen sier at det ble litt å drikke i går. Men opp må man etterhvwrt da man 1700 setter kurs for Stockholm og Star MegaDo.

Henshaw
10-05-2015, 09:58
Morn fra studentbyen. Sovet ut etter gårdsdagens arbeidsøkt og når virker det som om det blir en brukbar fin dag her, som jo er fint da man har et bøttelass med skolearbeid man må sitte inne å gjøre

AirbusTrond
10-05-2015, 10:27
God dag fra Gamle Oslo. Opererer som bakvakt denne helgen og ellers skal leiligheten ryddes for "utleie" mens jeg er borte. Bare tre kveldsvakter frå heimen nå før en rødsnute tar meg til Malaga, så får man bare stålsette seg til 36 grader. Ha en fin-fin søndag, med eller uten kirkebesøk!

ATC-flyradar
10-05-2015, 10:47
God søndag fra Alcudia på Mallorca - sitter å lytter på 118.300 og hører de flyen og TWR snakker om landinger. Turen går til markedet opp i gamlebyen her i Alcudia.

Været er det ikke noe å si på heller.

ForeverSAS
10-05-2015, 12:32
God ettermiddag fra Snillfjorden. Trøtt som f i dag, men oppe av senga siden 08.00. Været skifter raskere enn reklamene på tv, så ikke helt enkelt å vite hva en skal bedrive egentlig. Fikk raket halve plenen i går, så burde tatt andre del i dag slik at det er gjort før 17 mai. :) I den anledning har jeg fått i ordre å lage bløtkake. Er ikke noen Hellstrøm på kjøkkenet, men bløtkake...den kan jeg. ;)

Ha en fortsatt strålende søndag forumister! :D

AirbusTrond
10-05-2015, 16:44
For de som har litt tregt for det, men likevel har betalt jobb, så kan DN i dag opplyse følgende.

Reiste du ikke bort 1. mai-helgen, har du to nye muligheter:

14. mai og 17. mai: I forbindelse med Kristi Himmelfart (14. mai) og 17. mai. Reis bort etter jobb 13. mai, ta fri fredag 15. Og få en 5 dagers ferie. Velg å feire 17. mai i utlandet, eller kom tilbake rett før nasjonalfeiringen.
Andre pinsedag mandag 25. mai: Reis bort fredag 22. frem til 25. mai. Da får du fire dager med ferie.

LN-MOW
10-05-2015, 18:00
G'morsdagsmorgen! Ikke helt etter standard ettersom jeg måtte opp i otta og sette guttungen på første SEA-fly. Men det ga meg et par timer på taket av parkeringshuset. Resyltater kommer etterhvert .. ;)

Men siden morsdagsmorgenen ble utsatt, tar vi morsuke i steden.