PDA

View Full Version : God lørdag morgen fra DY 1736


ATC-flyradar
09-05-2015, 08:23
På veg til PMI med LN Noy rad 2f - flott fly.

God helg alle sammen.

Jan

Someone
09-05-2015, 08:57
God morgen fra Sandaker. Planen er og fortsette på balkonggulvet, selv om det blir endel barnepass i løpet av dagen siden kona er syk. Det betyr også at jeg trolig må stille opp og ta etappen hennes i Holmenkollstaffeten, med mindre en annen viker dukker opp. Det var definitivt ikke endel av planen.
Uansett så har jeg en entrecote fra Strøm-Larsen som ligger og venter på meg til i kveld, samt litt muggen ost til dessert. Ha en fin dag [emoji490]

TriStar
09-05-2015, 09:09
God morgen fra Grønland. Straks frokosten er fortært settes kursen mot Ekeberg og Norsk Veteranvognklubb sitt vårmarked. Får ta med noen tusenlapper "for sikkerhets skyld", men har ingen store planer om innkjøp...

Ha en aldeles fortreffelig helg[emoji41]

AirbusTrond
09-05-2015, 09:33
God dag fra Gamle Oslo. Rolig helg med bakvakt og ikke så mye elles på planen. En svinenakke ligger i sous vide-badet med rub og skal på grillen til kvelden - det må bli bra. Ha en fin-fin lørdag i det ganske land. En spesiell hilsen til de som må tilbringe dagen utenfor landets grenser!

roger
09-05-2015, 09:38
Morn! Plutselig ligg det an til tur til SVG mandag. Og om det er billetter igjen på salget, HKG i november. Kor mange dagar bør ein vere der? Får ein litt ut av tre?

ForeverSAS
09-05-2015, 09:46
God morgen fra Snillfjords vidder! :)

Her er det noe kjølig, men en del sol og skyet. Sitter hundevakt i helgen siden naboen er bortreist på søskenbarntreff, så godt med litt selskap til en sjeldenhet. Sitter å sorterer passeringene fra de siste 2 dagene og noterer så mye som totalt 61 passeringer på to dager. Både nye fly som B787-9 Dreamliner og noen nye reg kan kalles for suksessfull ''spotting'', ser også ut til at SU100 gir meg en ny en som VQ-BUA i dag. :)

Ellers lite på agendaen i dag, men blir vel noen hjemmesyssler. Ha en strålende lørdag forumister!! :D :D

ENGM 911
09-05-2015, 10:59
God formiddag. Brød fra Rimi ligger og godgjør seg i brødboksen, det samme med brunosten i kjøleskapet så dette blir en helt ordinær ettermiddag helt til konepone setter i gang kylling ala`Indonesia.

Setter også kursen mot Ekeberg. Ser vel neppe TriStar siden jeg ikke vet hvem han er men han kan spørre alle om de er Mr ENGM911 hehe.

Bizflyer
09-05-2015, 13:04
God ettermiddag fra det Sørlandske!
Her venter vi på at alle sluser skal åpne seg fra oven. Heldigvis melder de sol og varmt i morgen, så da slipper man å starte med å bygge seg en ark.

Selv om man var tørst i går holdt det med et par glass, og det var fint for da får man jo gjort unna en del saker i dag. Så kan man heller hygge seg litt i kveld, og varme opp til MegaDo som starter i Stockholm på mandag. Blir snasent!

Fortsatt god helg ønskes.

Discus
09-05-2015, 17:40
God ettermiddag fra superkantina i London. Lite folk og rolig stemning her (mot normalt). BA-burger i magen og GT til dessert.

Park Plaza Victoria leverte godt over forventning også, anbefales særlig når de har 2-for-1-rates.

oskarflekkefjord
09-05-2015, 17:52
God morgen fra Honolulu.:cool: Jetlaggen ødelegger nattesøvnen dessverre. Uansett såmer vi klare for sju dagers øyhopping med NCL. :spin

LN-MOW
09-05-2015, 22:45
G'ettermiddag fra USA Sørøst. Her er det 30 grader og sol. Guttungen er nå offisielt ferdig med 12 års skolegang, og det ble behørig feiret i formiddag, Han er blid som en lerke og ser frem til lang sommerferie inntil han begynner på college til høsten. Han starter i morgen med å reise til Seattle med Delta for å besøke broren sin i Bellingham.

Selv ser jeg frem til en uke ungefri .. ;)