PDA

View Full Version : God søndag fra Oslo.


Hypern
26-04-2015, 05:49
Ja er en av de nettene man skulle ønske man kunne forbannet igjen. Våkne med en mage som hater igjen. Jaja sånn er det. Overlever med radio og vann og fuglekvitter. Men skulle helst sovet.. det går vel over men burde kanskje ta en tur til legen over helga. For dette plager meg gjentatte ganger. Nok om det - det går mot vår og heller ikke lenge til man skal ut å fly igjen. Så det er da noe midt oppi elendigheta. Fuglesang er faktisk vakkert.

Someone
26-04-2015, 09:00
God morgen fra Sandaker. I dag var det endelig den dagen i uken det er jeg som har fri om morgenen og kan sove lenge :)
Ymse husarbeid på planene i dag før jeg i kveld skal ut og se Russell Peters
Booking fingeren fikk kjørt seg i går, og kredittkortet like så da en helgetur til Paris til gode tider over sommeren var relativt høyt priset hos samtlige selskaper. 5300 for to personer i GO bør SAS i det minste tjene penger på. Men skal man på tur så skal man på tur.
Ha en fin dag

ATC-flyradar
26-04-2015, 10:27
God morgen fra Oslo nord - vakkert syn med sol og blå himmel etter gårddaens drittvær ;) Denne dagen skal jeg ut i naturen, sansynlig i skogen og på en sanddyne for å se på fuglene som går inn for landing.

Ha en flott dag der du befinner deg nå.

Jan

LN-FHU
26-04-2015, 11:16
Mårn fra Trondheim. Fint vær idag, sekken er iferd med å pakkes og gutta skal på tur i naturen. Mor er hjemme med skolearbeid.
Ha en fin-fin søndag :)

robertaas
26-04-2015, 13:18
God morgen fra tiggerstaden. Alt jeg har fått somlet meg til så langt er å legge ut noen bilder fra siste helg. Har enda ikke kommet meg gjennom alle 938 jeg tok på siste tur. Håper på å få gjort noe mer fornuftig i løpet av dagen.
https://picasaweb.google.com/robertaas/KoprivshtitsaApril2015#slideshow/6141978032574709634
https://picasaweb.google.com/robertaas/PlovdivApril2015#slideshow/6141985727359924306


Ha en god en alle som i alle fall har planer.

United1K
26-04-2015, 17:33
Hei å hå fra Roswell i New Mexico, USA :lol:
Koser meg stort i denne romvesen byen.
Grønne aliens overalt som ønsker deg velkommen :)

Fnate
26-04-2015, 19:35
God dag fra Lillestrøm.

En skikkelig lang og fin morgen har det vært. Etter at det ble svidd av drøyt mye ukepenger på Cola&Bourbon i går så blir det rett og slett kebab til middag i dag.

Så det er bare å hive seg ut i lørja og komme seg opp til Sagdalen

Ha en fin dag.

Cecilie
26-04-2015, 20:26
God dag fra Lillestrøm.

En skikkelig lang og fin morgen har det vært. Etter at det ble svidd av drøyt mye ukepenger på Cola&Bourbon i går så blir det rett og slett kebab til middag i dag.

Så det er bare å hive seg ut i lørja og komme seg opp til Sagdalen

Ha en fin dag.


KOMPE er jo den beste dagen-derpå-maten. Skammeseg, Fnate - skammeseg! :8:

LN-MOW
26-04-2015, 21:11
God dag fra Lillestrøm.



.


Ikke sant? Forza Stabæk!!!

Sol og fint her vestsørøstpå og fredag kom jammen blåpasset mitt også, så nå kan jeg reise igjen. :)