PDA

View Full Version : God torsdag fra Oslo


Someone
23-04-2015, 07:10
Mornings her fra Sandaker. Her har vi alt vært oppe en litt, da en her fant det for godt og ha en tidlig start på dagen. Få planer i dag annet og en tur til en av de lokale innvandrersjappene da krydderhylla trenger litt påfyll. Høydepunktet blir dog fly&øl senere i dag [emoji482]

LN-KGL
23-04-2015, 07:58
God morgen fra lengre opp i bakken til Someone. Fikk melding om at i går ettermiddag lokal tid at vulkanen Calbuco 30 km fra Puerto Montt, Chile har et kraftig utbrudd.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/23931688/Tours/Chile_March_2015/Volcano_Calbuco.jpg
Her er vulkanen tatt bilde av fra vårt kontor i Puerto Montt fem uker siden. LAN melder om at de ikke vil fly til regionen etter utbruddet.

Mer her: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/chile/vulkan-spyr-ut-roeyk-og-aske-roed-alarm-i-chile/a/23439623/

ForeverSAS
23-04-2015, 08:23
God morgen fra Snillfjord! :)

Her er det av alle ting en smak av vinter denne morgenen. Temperaturen ligger litt over 0 og været er helt enkelt ustabilt. I lufta passerer snart RU9514 YYC-SVO, det blir en ny rute for min del, så det er jo morsomt. Ellers lite på planen i dag.

Gårsdagens lille familieråd angående sommerens tur(er) endte opp med å legge inn ytterligere en ferietur. Nå blir det tur til Savalen for 1 uke og så legger vi Osloturen til etter skolestart, blir å bruke en langhelg til den( torsdag-søndag ), noe man ofte får her oppe da lærerne skal ha planleggingsdager. :)

Ha en strålende flydag forumister!! :D :D

sirpjalle
23-04-2015, 08:30
God morgen fra Sola!

9 grader og overskyet og en smule vått på veien på vei til jobb i dag. Satser på en roligere dag enn det var i går.

Og så blir det Quiz senere i kveld sammen med tre vakre damer! Kan jo ikke bli feil det.

Ha en fin en forumister! :)

kimpe
23-04-2015, 08:51
Sol på flytoget, snøfokk på E6 mot Værnes...

Jaja, sånn går no dagan. Tilbake til Snølandet allerede kl 14.

Kim

ATC-flyradar
23-04-2015, 09:53
Som Espen sier - flott vær i hovedstaden og det holder til i morgen - si de som gjetter dette :)

I morgen blir en tur til TRD og ARN på en og samme dag - med SAS - så været må holde ut til minst fredag kveld.

Jan

LN-FHU
23-04-2015, 09:59
God torsdag fra Trondheim.
Her har værgudene vikrelig fått tømt seg de siste 12 timene, vil tro det var freskt å lande på Værnes igår, med vind på 41KTS og gusting på 56KTS :)

Idag er det min tur til å ha møte etter jobb, varer til sånn ca litt etter leggetid for barna...........;)

Ha en flotters torsdag :):):)

AirbusTrond
23-04-2015, 10:45
God dag fra Akersgata! Satser på at det er siste arbeidsdag denne uka. Hostingen har gitt seg litt, men litt småsliten. Skal ut med mor og gamle tanter og diverse annen slekt på Lompa (!) i dag. Hvis det blir en relativt kort seanse får jeg heller dukke opp på Fly& ØL, men neppe før 2200 :-) Ha en fin-fin dag, med eller uten fly, øl eller fly & øl!

Henshaw
23-04-2015, 12:28
"Morn" fra studentbyen. Rolig start på dagen med første forelesning kl 13 og man har kontroll på innleveringene. Ser trivelig ut ute men har ikke testet i praksis. Konsum av øl og preiking om fly senere ikveld blir nok toppers

jcnorway
23-04-2015, 13:14
God ettermiddag fra hovedstaden.

Her ante man fred og ingen fare. Plutselig dukket selveste pappaen til Fnate Fnatesen opp i vår lokale superkantine på jobb. Litt pasta og grevling på menyen i dag, men får håpe han fikk i seg noe næringsrikt til tross for mangelen på BA-burger. Får se om det blir et mini-treff etterpå med tilhørende is.

Senere i ettermiddag er det fysisk fostring i regi av arbeidsgiver som står på planen. Med påfølgende mat og drikke ut i de sene kvelds- og nattetimer.

Ha en finfin torsdag!

Fnate
23-04-2015, 17:27
God ettermiddag fra hovedstaden.

Her ante man fred og ingen fare. Plutselig dukket selveste pappaen til Fnate Fnatesen opp i vår lokale superkantine på jobb. Litt pasta og grevling på menyen i dag, men får håpe han fikk i seg noe næringsrikt til tross for mangelen på BA-burger. Får se om det blir et mini-treff etterpå med tilhørende is.

Sannelig min fnatt så satt plutselig jcnorway i kantina. Jeg overlevde heldigvis uten burger. Pastaen deres var uansett bedre enn i den vanlige kontrokantina mi.

Vi får ta igjen isen ved en senere anledning!!

Her har det vært en usedvanlig spennende og utmattende dag. Så nå skal jeg hive meg på sykkelen opp til opphavet og se at de er pakket og klare for syden i morgen.

Ha en fin dag!