PDA

View Full Version : God tirsdag fra Sandaker


Someone
21-04-2015, 06:43
God morgen. Ser ut til og bli nok en sommerlig vårdag her i hovedstaden. Her har vi alt vært oppe en stund. Få planer i dag men en fyr fra Get kommer for og sjekke signalene en eller gang i løpet av dagen. Og i kveld kommer et bud med nye forsyninger Nespressokapsler, da det he endel av de når man er i pappaperm

ATC-flyradar
21-04-2015, 07:19
God morgen fra Oslo nord. Takk for et flott vær i går - temperatur opptil 24 grader - sol hele dagen - årets grilldag. I dag skal temperaturen ligge på rundt 20 grader og det holder for meg :)



Jan

ErlA
21-04-2015, 07:23
Gooood morgen fra SVG, strengt tatt ikke god men trøtt. SK4008 står klar til å ta meg over til Ghettostaden. Heldigvis skal man hjem igjen ikveld!.

Ha en fin dag

sirpjalle
21-04-2015, 07:47
God morgen fra Sola!

7 grader på vei til jobb i dag og overskyet. Litt kjekkere vær dette enn det man hadde på søndag og mandag med tanke på at man skal sitte på kontoret og jobbe! :p

Ha en fin en forumister! :)

ForeverSAS
21-04-2015, 07:52
God morgen fra Snillfjord! :)

Her er det intet annet enn strålende vårsol denne morgenen. Den stiger rolig fra Øst og det finnes knapt skyer på himmelen for øyeblikket og temperaturen ligger der den nok bør ligge på ca 7 grader.

Finnairs ''leiesoldat'' i form av LOT's B788 med reg SP-LRC har passert som AY6 JFK-HEL og om en stund dumper nok EY141 forbi på vei til YYZ med reg A6-ETG. :) I dag blir det å rydde hjemme før morgendagens lille familieråd angående sommerens sprell. Vi kutter en natt i Nord-Trøndelag på mai og legger de sparte lappene på Oslo i sommer.

Ha en strålende tirsdag forumister!! :D :D

LN-FHU
21-04-2015, 08:16
Strålende morgen fra Trondheim
Sol fra skyfri himmel- kan ikke ønske mere. Motorsykkelen til jobb idag, noe småkjølig ennå kl. 06:40 , men hjemturen blir vel mere behagelig.
Kjapp titt innom kiropraktor etter jobb idag, deretter overtidsarbeid i bøtter og spann....

Ha en fin-fin dag :) :) :)

roger
21-04-2015, 09:50
Morn frå Trondheim #2. Endeleg sol å sjå her også! Nest minst er levert i barnehagen, ved hjelp av sykkel med støttehjul... Stor stas. Roleg morgon her heime nokre minutt til, sidan det ligg an til at eg ikkje kjem meg frå kontoret før om 10-11 timar. Så då får ein justere litt.

Ha ein bra dag!

Henshaw
21-04-2015, 10:36
Grynt fra en datastue på IFI. Har følte man visstnok for å ikke sove spesielt godt i natt så ser mye fram til å prøve å forstå hvordan den pokkers assembler-programmering fungerer...
Får se hvor mye jeg gidder før jeg parkerer meg ute i sola med en kaffe

OJB
21-04-2015, 10:52
God dag folkens,
Grått her over ja idag. Havtåken kom som bestilt i går kveld og ødela den fine kvelden det kunne ha vært. Typisk vårfenomen!
Vel andre deler av landet får ta finværet i steden.
Her går det unna selv om deler av industrien har en utflating dette året.
Observerer at det er noe mindre belegg ut fra min generelle betraktning på flyginger ut og inn til ABZ,LHR og OSL siste måneder.
Jeg får vel bidra til noe trafikk og drar over til øya i vest i morgen.
Ha en fin dag folkens.

Someone
21-04-2015, 11:18
Forresten går fortsatt flytrafikken lenger sør enn vanlig. Ikke ofte jeg synes jeg ser ARN-EWR/ORD gå over her.

http://images.tapatalk-cdn.com/15/04/21/76532bc8962085ba2b9ef44731cdf872.jpg

litt-amatør
21-04-2015, 11:33
Forresten går fortsatt flytrafikken lenger sør enn vanlig. Ikke ofte jeg synes jeg ser ARN-EWR/ORD gå over her.


Nei det må være uvanlig, men jeg så begge flyene rett etter hverandre over Oslo i går også.

Someone
21-04-2015, 12:07
Nei det må være uvanlig, men jeg så begge flyene rett etter hverandre over Oslo i går også.


Så det samme, men da fløy de mer over Hurdal når jeg så på radaren. I dag gikk EWR hakket lenger sør, omtrent over Kikut, men ORD har mer sin vanlige rute lenger nord igjen

ForeverSAS
21-04-2015, 12:31
Så det samme, men da fløy de mer over Hurdal når jeg så på radaren. I dag gikk EWR hakket lenger sør, omtrent over Kikut, men ORD har mer sin vanlige rute lenger nord igjen

Ja, fikk en velkjent SK945 innenfor synsvinkel i dag ja. ;) Har dermed 1 skandinav, 2 arabere og en asiat.