PDA

View Full Version : God mandag morgen


ATC-flyradar
13-04-2015, 08:27
Hilser fra oslo nord - med 1,5 pluss - blå himmel og lite/ingen vind. Herlig morgen - kaffen er inntatt bar - tross alt traktet av en som var her før meg. Så en liten påsmurt lefse også - ha ne vakker start på dagen.

Jan

Someone
13-04-2015, 08:30
God morgen fra Sandaker. Fortsatt stiv og støl etter helgens utskeielser. Allerede 5 pluss i denne delen av hovedstaden, så ser ut til og kunne bli en fin vår dag. Tenkte og prøve konseptet "åpen barnehage" i dag så arvingen før sosialisert sett litt. Ha en fin dag

ForeverSAS
13-04-2015, 08:38
God morgen fra Snillfjord! :)

Mandag, ny uke og nye muligheter til å få ting gjort. Her snør det og er opphold om hverandre, men skal visstnok avta i ettermiddag for å gi plass til regnet som kommer...i alle fall er jeg sikker på at vi går mot vår med dette ustabile været. Her har QR727 og EK231 passert og EK203 og J2101 er på vei akkurat nå. EK203 har reg A6-EDN. Eneste på planen denne mandagen er en tur på verksted for å gi bilen en ny lyspære. :)

Nåvel, enten sol, snø eller regn..ha en topp dag forumister!! :D :D

mcduck
13-04-2015, 09:35
God mandag morgen

Turen går til legen for div blodprøver (fikk beskjed om at det skulle tas en hel haug). Ellers skjer det svært lite, planen er nok å få booket opp litt turer. Fikk jeg kjøpt meg ny tursekk i natt, Osprey Atmos 65 AG (for dere som kan litt om slikt).

Kvelden skal nytes med noe godt og brunt i glasset og Game of Thrones sessong 5, episode 1!

Bizflyer
13-04-2015, 10:21
God mandag fra det Sørlandske!

Her skinner solen og jeg er allerede godt i gang på kontoret med en dag fylt opp med møter. Mye adm arbeid hjemme i kveld også før det blir 3 dager på farten. Tenker denne uka skal gå rasende fort.

God uke ønskes!

roger
13-04-2015, 10:25
Så, morn frå forhaldsvids friskt Trondheim. Fekk med meg frøken og pitte-liten ut på gåtur til bussen i dag, det hjelp litt på formen etter litt manglande søvn. Det merkast at vi ikkje er åleine på soverommet ja... Så ein får neppe gjort alt ein skulle ha planar om. I det minste satsar eg på å avslutte kvelden på same måte som mcduck!

Motto for dagen: Sov når du kan!

LN-FHU
13-04-2015, 10:38
God formiddag fra Trondheim
Skikkelig dårlig i ryggen, har heldigvis fått nødtime til min faste kiropraktor. Satser på at det retter seg kjapt.
Fruen skal i møte idag, så gutta regjerer kåken alene ikveld -da blir det fimn, og den nye favoritten er Shrek :D :D

Ha en strålende dag :) :) :)

LN-MOW
13-04-2015, 15:03
G'moorgen! Her i Vestsørøst har det så smått begynt å regne, og det ventes å fortsette mesteparten av uka. Det tar dog knekken på pollenen, som er ekstrem nå.

Fri i dag .. men siden bøtteballetten er på inbound, blir det ingen morgenlur på en stund ennå .. Jaja .. får ta meg en kaffe til ..