PDA

View Full Version : God søndag morgen fra Forus.


Twin Otter
12-04-2015, 08:10
God morgen dere. Rise and shine. Her er man i gang med den siste vakten denne helgen. Var passe trøtt når jeg kom hjem i går kveld og var i seng klokka åtte med dertil tilhørende resultat at man var lys våken klokken halv fem i morges. :drunk:

Så da blir det sikkert noen liter kaffe i dag også. Håper drittværet vi hadde i går kveld ikke kommer tilbake. Så langt ser det lyst ut. Ha en fin dag forumister.

:cool:

FQTV
12-04-2015, 08:35
God morgen fra offshore Angola.
Ikke mye som skjer her utover vanlig operasjon. Kan nevne lettskyet, 27 grader og hele 14 knop vind.
Nå er det tid for kaffi.
Ha en fin søndag der ute.

ATC-flyradar
12-04-2015, 10:14
God morgen fra oslo - dette blir en flott dag i hovedstaden.

Jan

ForeverSAS
12-04-2015, 10:53
God morgen fra Snillfjord! :)

Her er det så rolig som det kan bli etter en flott bytur i går. Unnet meg noen ekstra timer under dyna denne morgenen, er lov når en er oppe før 06.30 nesten hver dag. Dagens høydepunkter blir nok fotball med både Manchester United-Manchester City og deretter en dose tippeliga med Haugesund-RBK, fotball er flotte greier. ;)

Ellers ser jeg at EK203 har passert i morgentimene etter et søk på FR24 og kanskje en får noen store utpå dagen da...gjerne EK201 og EK207 f.eks. Nåvel, ha en fortreffelig dag forumister!! :D :D

robertaas
12-04-2015, 12:21
God søndag fra tiggerstaden. Skal ut og være turist i min egen by om jeg klarer rive meg løs. Holder på med mitt evendelige web-posjekt og det er utrolig mye data som skal inn bare for å få opp skjelettet til strukturen så timene flyr.

Ha en god en alle som klarer komme seg utendørs idag.

RJon
12-04-2015, 14:33
God søndag fra havet utenfor Angola, snart blir kursen satt mot Pointe Noire i lille-Kongo før man omsider kommer hjem i slutten av uka :)

Ha en strålende søndag folkens! :)

Someone
12-04-2015, 14:38
God morgen fra en av Ruters hvite. På vei hjem trøtt og sliten etter et bra utdrikkningslag som etter ymse aktiviteter i Oslo endte på en hytte i Marka. Hjem for og slappe av og se litt sykkel. Ha en fin dag

LN-MOW
12-04-2015, 15:19
Yeah - snart helg! Men skal nok få med meg det viktigste på boksen. Og i tillegg til Stabæk-Odd og City-United har man Sounders-Galaxy i kveld på Fox. Go Seattle !!

LN-FHU
12-04-2015, 16:39
God ettermiddag fra Trondheim. Nettopp kommet hjem etter utedag med mat og drikke. Herlig friskt være ute :) :)
Fruen er igang med middagen og englebarna ser litt film. Strålende søndag ønskes alle :)

Fnate
12-04-2015, 16:49
God morgen fra Boston. Hadde en fenomenal flytur over dammen igår, null kø i immigration og full gass til hotellet. Var på hotellet under en time etter touch down.

Dette er jo en bonusdag, så jeg har egentlig bare tenkt å subbe meg ned og spise en solid brunch. Så ut og shoppe litt og tasse litt rundt i byen.

Ha en fin-fin dag, alle sammen.