LN-MOW
02-04-2015, 23:20
Vi skrur klokken akkurat ti år tilbake. En liten tur på rampen for å sende min Tristar. Deretter ned til fergen for turen hjem, men som vanlig en liten sving innom Boeing Field for å se om det var noe spennende ute og fløy. Dette var før flighttrackerne gjorde sitt store inntog, så det var som å gå på fisketur. Man visste aldri hva som kom. :)
http://enfb.net/Flybilder/SEA2005/a01.jpg
Et par 'busser' i fint driv (SEA)
http://enfb.net/Flybilder/SEA2005/a02.jpg
China Eastern 737-800 B-5086 etter testtur. Fortsatt hos selskapet. (BFI)
http://enfb.net/Flybilder/SEA2005/a03.jpg
Jet Airways 737-800 EI-DIM - senere VT-JGF. Fortsatt hos selskapet. (BFI)
http://enfb.net/Flybilder/SEA2005/a04.jpg
World Airways MD11 N801DE. World 'lånte' denne av Delta en periode før maskinen fikk plass for konvertering til frakter. (SEA)
http://enfb.net/Flybilder/SEA2005/a05.jpg
77LR test aircraft. (BFI)
http://enfb.net/Flybilder/SEA2005/a01.jpg
Et par 'busser' i fint driv (SEA)
http://enfb.net/Flybilder/SEA2005/a02.jpg
China Eastern 737-800 B-5086 etter testtur. Fortsatt hos selskapet. (BFI)
http://enfb.net/Flybilder/SEA2005/a03.jpg
Jet Airways 737-800 EI-DIM - senere VT-JGF. Fortsatt hos selskapet. (BFI)
http://enfb.net/Flybilder/SEA2005/a04.jpg
World Airways MD11 N801DE. World 'lånte' denne av Delta en periode før maskinen fikk plass for konvertering til frakter. (SEA)
http://enfb.net/Flybilder/SEA2005/a05.jpg
77LR test aircraft. (BFI)