PDA

View Full Version : God mandag morgen!


FBU 4EVER
12-06-2006, 01:43
Søndagen gikk med til å beise inngangspartiet på huset.Riktig flott blir det,men jeg trodde at jeg skulle kunne komme meg unna med vestveggen i år og ta resten neste år.Den gang ei! Det ble bare SÅÅÅÅÅ mye blankere at nå må jeg ta resten av huset,også.Det blir en lang sommer på 7-meter høy stige.Og jeg går på stand-by vakt kl.1200.Nå er det sengetid her i huset etter en lang ettermiddag i hagen.Og på terrassen.

LN-MOW
12-06-2006, 02:41
Du faar ta me'rei en murer opp paa stegan, da vettu ... :cheers:

Deilig aa vaere hjemme .. bikkja var hysterisk glad og han har allerede faatt seg en god tur. Selv katta kom anstigende for aa oenske meg velkommen hjem. Selvfoelgelig paa hennes premisser ... Fikk et kyss av kona, til og med! :biggrin

Godt og varmt - over 30. Var deilig aa komme seg inn i air condition igjen!!

Naa skal jeg ikke ut og fly igjen foer tirsdag kveld!

G-COLE
12-06-2006, 02:53
God mandags natt...... fra Bergen også !
Klokka er her nå ca. 01.51 .... -Sitter på jobb i sentrum.
Ute er det ca. 19 grader ! :up:

-Det har ikke vært helt mørkt i natt,- så det er jo synd å være på jobb når det er så fint og varmt....

FBU 4EVER
12-06-2006, 03:36
Klatring opp og ned på stegan hele dagen fører til støle muskler og dårlig søvn kan jeg love dere! Oppe og tar en liten pause for så å stupe i senga og se om jeg lykkes.:zzz

Utflyttet
12-06-2006, 04:27
God natt, og en siste innspurt her før tur i morgen. Regner med jeg skal så tidlig op pat neste innlegg i tråden blir mitt og. :(

-A

LCH78
12-06-2006, 04:57
God Morgen ja :) Da va man straks klar for morravakta på jobb :)

Superhai
12-06-2006, 05:35
Jeg har bare noen timer igjen av jobben for denne dagen. Dagen begynte med å rydde opp etter at vestlandsvær, lufttrafikkontroller, baggasjeanlegg, besetningsplanlegging har sviktet. Så vi avslutter med en DK som skal ARN/HRG... :alien:

EB
12-06-2006, 06:29
Glad mandag... Da er snart taxi`n her - skal to dager til Gøteborg - med NSB tur/retur...:spin: Solen skinner og det håper jeg den gjør i den vestsvenske skjærgården også... Ha en bedre start på uken...

Someone
12-06-2006, 08:59
God morgen. Da er nok en ny uke begynt og IGJEN blir det en firedagers for på fredag skal jeg etter planen bevege meg over dammen for årets ferietur.

Ha en fin dag!

Bizflyer
12-06-2006, 11:44
Med så mange natte-ranglere virker det som om det ville vært bedre å kalle disse trådene for "God midt-på-natten"!:biggrin

Sommeren er kommet til Sørlandet! Hurra! Sandelig på tide! Sol og varmt og ikke en sky å se! Kan man få det bedre? Måtte vært fri fra jobben det da! I kveld blir det utepils og middag i hyggelige omgivelser!

Ha en fin sommerdag dere andre også!

BF:cool2