PDA

View Full Version : Kansellert gave gullkort


jann787
11-03-2015, 12:13
Hei,

har en kollega av meg som fikk et gave gullkort fra en bekjent, men denne ble kansellert slik at vedkommende er tilbake til basic/blue....

Har noen opplevd dette? er det vanlig/uvanlig? Synspunkter noen?

Peppep
11-03-2015, 12:56
Ble det gitt bort eller solgt?

jann787
11-03-2015, 13:01
Ble det gitt bort eller solgt?

Jeg fikk inntrykk om at det var en gave, altså gitt bort. Er det noen sim selger slike bonus kort da? Det er vel litt uvanlig med salg av slike kort tenker jeg? Og evt kan sas finner det ut...?

Kjersti
13-03-2015, 01:48
Det er ikke lenge siden noen postet her og ønsket å betale tusenvis av kroner for et gullkort. Jeg vil gjette at SAS ikke liker slikt hvis de finner ut av det.

Hvis noen har et gullkort (eller sølvkort for den saks skyld) de sliter med å bli kvitt, så tar jeg forresten gjerne imot så fremt det er gratis :) (Kan eventuelt "betale" i form av noen tripreports hvis ønskelig)

Fbu76
13-03-2015, 08:54
Det er ikke lenge siden noen postet her og ønsket å betale tusenvis av kroner for et gullkort. Jeg vil gjette at SAS ikke liker slikt hvis de finner ut av det.

Hvis noen har et gullkort (eller sølvkort for den saks skyld) de sliter med å bli kvitt, så tar jeg forresten gjerne imot så fremt det er gratis :) (Kan eventuelt "betale" i form av noen tripreports hvis ønskelig)

La ut en forespørsel for et par dager siden om noen ville ha et gratis sølvkort, men har ikke fått noen resposns. Forespørse ligger bakerst i denne tråden: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=130235&page=2

TOS
13-03-2015, 08:58
Hei,

har en kollega av meg som fikk et gave gullkort fra en bekjent, men denne ble kansellert slik at vedkommende er tilbake til basic/blue....

Har noen opplevd dette? er det vanlig/uvanlig? Synspunkter noen?

Jeg tror jeg ville tatt kontakt med SAS for å oppklare dette. Hvis alt er helt OK med prosessen så skal vel ikke slikt skje, og hvis det var en gave (hvem kan forresten finne ut av om det ble betalt for det...?) så må SAS har gjort en feil som de bør fikse opp i.