PDA

View Full Version : God onsdag


LN-FHU
11-03-2015, 08:11
God morgen på "litjmusdagen" :D
Kaffn er rykende fersk i koppen og allerede har jeg fått unna litt papirer til diverse forsikringsselskp.

Blir møte om pensjon og div.i ettermiddag. SKal jo planlegge hvordan jeg best mulig kan utnytte kronene rent flymessig ;)

Ha en strålende dag,det ser det ut til at det blir her :cool: :cool: :cool:

sirpjalle
11-03-2015, 08:23
God morgen fra Sola!

Kjenner at godfølelsen er i kroppen. Ikke så mange varmegradene på morgenkvisten! Men det er lyst, himmelen er blå. Nesten som om at en har lyst å bli psyk og gå og sette seg ute og ta seg noen utepils på kaien!

Ha en fin en forumister! :)

ForeverSAS
11-03-2015, 08:30
God morgen fra Snillfjord! :)

Sola står snart opp, man får si at den kommer i ryggen på EK231 som nettopp passerte nydelig over Trondheimsfjorden. Dette later til å bli en av årets beste dager så langt, og de neste ser da jaggu flotte ut de også med godvær frem til lørdag så langt. ;) Nyheter gjelder denne morgenen og Norwegian-streiken er da endelig over...ikke en dag for tidlig. Hele saken minner nesten som en betent rettssak med to advokater som bruker unødig mye kjeft og utspill for så å beklage seg i ettertid. Det har vært mye tull og ordbruk fra begge sider. De eneste vinnerne nå er passasjerene, og la oss nå håpe at dette ikke skjer igjen med det aller første.

Dagen blir nok brukt til husarbeid og til å notere mange( forhåpentligvis ) oversjøiske, satser på at ørken-trioen EK, EY og QR leverer passeringer over her i dag. Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp solrik dag! :D

Someone
11-03-2015, 08:56
Mornings fra Sandaker, om det er god eller ikke, er et godt definisjonsspørsmål. Etter fra og sønn de siste 15 timene har hatt vår sjau med omgangssyke. Kan ikke huske sist gang jeg hadde det. Vel, pilene peker i det minste oppover. Naturlignok hjemme i dag, og tror det skal vaskes og ryddes, innimellom avslapning på sofaen.

SQ 777
11-03-2015, 09:01
God morgen fra gullstua. Tidlig oppe siden tullete amerikanere skal starte sommertid to uker før oss. Den vanlige "39 bussen" til EWR og så UA F til SFO . Heldigvis på rute i dag. Så mye tull de siste ukene pga vær og mangel på crew.

SFO vær mot normalt, vel over 20. :cool: ha flott dag og helg...^_^

ATC-flyradar
11-03-2015, 09:09
God solfrisk morgen fra Oslo nord og hele 4 pluss grader - herlig morgen. Det blir mere trafikk i luften i dag også.

Jan

Fnate
11-03-2015, 09:29
God morgen fra Oslo. Bemerkelsesverdig god faktisk, etter å ha kommet hjem fra SEA i går. Føler meg såpass kvikk at jeg bare går og venter på "smellen". Satser på at den ikke kommer, og at jeg kan få meg årets første sykkeltur i kveld.

Takk til alle glade forumfolk som ble med til SEA. Knalltur.

Ha en fin dag

Hypern
11-03-2015, 10:35
Uggen morgen fra Oslo girt. Trodde jeg hadde fått i meg en dårlig burger på VNO i går og var skikkelig kvalm etter touchdown OSL. Kom hjem uten at man måtte avlegge porselenstelefonen et besøk heldigvis. Etterhvert gav denne kvalmen seg og jeg fikk hodepine i stedet. Resultat en søvnløs natt. Det er jo i seg selv nok til å være groggy.

Jaja. Greit at streiken er over og skal forsøke å jobbe litt.

AirbusTrond
11-03-2015, 11:15
God dag fra Gamle Oslo. En uventet kveldsvakt dukket opp, og det er jo greit, slik at uken blir litt delt opp. Konstaterer at det berømte påskeværet har dukket opp som det ofte gjør før påske. Han en fin-fin dag både på og utenfor toaletter!

Discus
11-03-2015, 11:15
God morgen fra prærien.


Takk til alle glade forumfolk som ble med til SEA. Knalltur.


Slutter meg til den - hyggelig fly&øl-dager i Seattle for oss som var der, lite stress og mye avslapping. Takk til Dag J som fikset VIP-tur på flyfabrikken.

AirbusTrond
11-03-2015, 11:46
Kommer det TR eller bilder eller annet fra SEA-turen???! Hvis det blir neste gang vil jeg være med, for har funnet ut at jeg har en tremenning som jobber som ingeniør hos Boeing, på samme måte som hans far, visstnok. :)

haga2000
11-03-2015, 18:42
god kveld fra ENBO, venter på WF713 til ENVA via ENSJ, lettskyet og flott flyvær.