PDA

View Full Version : God fredag fra Sola!


sirpjalle
20-02-2015, 08:26
Oh yes! Da var det blitt fredag. 7-8 timer igjen så er det helg. Blir vel til at man må ta seg en tur innom Idsøe og "glassmagasinet" og kjøpe noen flasker med druejuice på vei hjem...

Ha en fin en forumister! :)

ATC-flyradar
20-02-2015, 08:46
Oppe og går igjen før helgen setter inn. Fridag og langhelg passer sammen for mange :) Oslo nord hat +4 grader og snart blå himmel og ser ut til å bli en fin dag.

God helg folkens.

Jan

ForeverSAS
20-02-2015, 09:02
God morgen fra Snillfjorden! :)

Den kan skjønt diskuteres hvorvidt det er en GOD morgen dagen derpå etter no så sjeldent som en full arbeidsdag i går. Renhold er i grunn harmløse greier, men jaggu er det mye jobb når skolene har ferie denne uka, ALLE klasserom skal bones og vaskes. I tillegg til et utall antall kontorer på kommunesenteret. Kjenner det virkelig i toppen i dag. Det høres ut som en blanding av AC/DC, klokkene i Norte Dame og et 10-talls A380 på full fres...alt på en gang i topplokket. :p Lillesøster kommer hjem i dag, så håper formen er bedre innen da. :)

Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp fredag, her blir det vann og paracet fra morgenen av! :D

Someone
20-02-2015, 09:10
God morgen fra Prærien. Møter her i dag, før jeg på et uvisst tidspunkt kan ta helg. Siden jeg har utsatt alt husarbeid i tre dager så må det da gjøres i dag så dragen blir fornøyd. Ha en fin dag

Geiraage
20-02-2015, 09:14
God morgen fra snart solfylte Bærum.
Arbeide seg målbevisst gjennom papirbunken samt svare på noen mailer før snuten vendes mot en skikkelig harrytur til systembolaget.
Ha en fin dag forumister :)

learjet
20-02-2015, 09:43
God morgen fra solfylt Nittedal

Her er poden levert i barnehagen og jeg hører snuppa er i ferd med å våkne nede.

Selv sitter jeg og gjør unna en del småting før et halvannen timers internt lync møte.
Etterpå blir det å sale opp og ta turen ut i et kundebesøk før vi tar helg.

Så utrolig deilig at solen skinner, eneste kjipe er at man da legger merke til at det er et par vinduer som burde vært pusset litt. Så det spørs om det vel ikke blir noe indretjeneste i løpet av helgen.

Ellers så fikk man avklart årets sommerferie. 2 late uker i varmere strøk blir veldig bra :)

Ønsker alle en trivelig fredag

S

LN-FHU
20-02-2015, 10:56
God formiddag fra landets moralske hovedstad
Her er man godt igang med arbeidsdagen-antar det kanskje blir en kjapp tur på Spar for å hamstre litt Trumf-kroner i ettermiddag/kveld. Morgendagen bringer bursdagsfeiring til (snart)4-åringen sammen med bestevennina fra barnehagen

Ha en freaky friday :) :) :D :) :)

LN-MOW
20-02-2015, 13:16
grompf. 10 grader. farenheit. Kaldt! syden er ikke lagd for slikt. On the bright side, kjerring og guttunge skal en tur til Savannah og se på college, så jeg får en aften alene hjemme. Det borger for høy musikk og humlesmuti.

ENGM 911
20-02-2015, 14:31
Ha en FARTSFYLT helg folkens. For mitt vedkommende blir det tre netter på hovedflyplassen.

https://farm9.staticflickr.com/8617/16394583208_92542488bb_b.jpg (https://flic.kr/p/qYJwpJ)HS-TKQ Thai Airways International Boeing 777-3AL(ER) (https://flic.kr/p/qYJwpJ)

Twin Otter
20-02-2015, 14:42
God helg folkens. Min friuke ebber ut og helga skal tilbringes på Forus.